Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når en "artikkel" i en eller annen nettavis står klart og tydelig merket med ANNONSØR-INNHOLD over artikkelen.

 

Men folk går fremdeles utifra at slik reklame er en helt vanlig artikkel, på samme måte som slle andre skriblerier som journalistene kommer med...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Eller når de ikke er merket med reklame. Sånn som Luksusfellen-artiklene til Dagbladet.

 

"Weirdface brukte to tusen billioner mer i måneden enn hun fikk i lønn. Nå er hun kjempetrist. Se hvorfor og hvordan det gikk på Luksusfellen på TVetellerannet i kveld klokken 25:00."

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Har mista respekten for Norge etter de bestemte at det skal være -10 grader nå.

Ønsker å melde meg ut.

Forlat oss, da. Du sløser bort luft og strøm.
La meg adde noe context her. Jeg har 16 stykker som jeg sier "flytt da", og alle ville flytte til canada hvis trumpf ble valgt.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Har mista respekten for Norge etter de bestemte at det skal være -10 grader nå.

Ønsker å melde meg ut.

Forlat oss, da. Du sløser bort luft og strøm.
La meg adde noe context her. Jeg har 16 stykker som jeg sier "flytt da", og alle ville flytte til canada hvis trumpf ble valgt.

 

 

Føler ikke om jeg trives her eller ikke har noe med at det blir sløsing...

Lenke til kommentar

Trygghetsforsikringer. På en telefon på netonnet som koster 1390 kr, koster en trygghetsforsikring 595 kr. Og denne har en egenandel på 399 kr. Dvs. at hvis du benytter deg at tryggehetsforsikringen, har du betalt 994 kr for den nye telefonen. Dette er 71% av prisen på en ny telefon. Benytter du deg ikke av forsikringen, vil det si at telefonen, som i utgangspunktet kostet 1390 kr, kostet deg 1985 kroner. Plutselig ikke et så godt kjøp likevel.

 

Og det verste av alt, denne forsikringen varer bare i 12 måneder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...