Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk med hus trenger i grunnen ikke innboforsikring, da de blir dekket av husforsikringen

Jeg har en "lav kost" innboforsikring, så jeg har råd til å kjøpe nytt ved uhell

Fint for osssom ikke klarer å spare

 

Enig. Det spørs hvor mye du har da. Så hvis man som deg og meg ikke har så allverden å være redde for, ser jeg liten vits.

Tenk hva du sparer og hvor liten sannsynlighet for at noe skjer.

Noen møbler og et kjøleskap sparer du inn på relativt kort tid.

Det jeg har som jeg bryr meg litt om, kan ikke erstattes med penger uansett.

Lenke til kommentar

Eier du en dyr eller billig sofa, TV eller sykkel? Har du mye eller lite klær og sko? Uansett så trenger du en innboforsikring.

 

En innboforsikring gir deg erstatning om tingene i boligen din blir stjålet, utsatt for vannskade, brann og mye mer.

Lenke til kommentar

"Mistrives du i jobben din? Bytt jobb" - Oi! Du er et geni... Slutta på dagen, fant meg ny jobb på finn.no med en gang!

 

"Dårlig forhold? Gjør det slutt da vel" - Ja okei! Trodde man skulle fortsette å være i dårlig forhold, gjorde det slutt nå, enkelt.

 

"Er du lei deg? Prøv å smil, når du smiler så reagerer hjernen på dette, og du blir glad, fantastisk" - Fuck deg! Nei! Det funker ikke.

 

"Er du deprimert? Gå deg en tur!" - Takk! Den mørke, kalde vinterkvelden er feiende flott, kan jo gløtte inn i den varme stua i fine boliger, se hvor fint de har det, der man vandrer helt alene, med enda mer tankevirsomhet enn man hadde foran PCen.

Endret av DJ FROSK
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Akkurat det der med "drikk mer vann" har jeg også irritert meg grønn over. Og "frisk luft". Dagslys = hodepine.

Dagslys = hodepine er vel kanskje fordi du ikke er vant til dagslys?

 

Jeg vil tro hyppigste årsak til hodepine nå til dags er øyne som ser altfor mye på forskjellige skjermer i løpet av dagen.

 

Ikke klag til meg hvis du bruker telefonen hele dagen, og har hyppig hodepine, for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Ikke dumt i det hele taget. Væskemangel er hyppig årsak til hodepine.

Ikke alle som er klar over det.

Drakk for lite vann selv, så har min erfaring med det før jeg ble viss på det.

 

 

Jo det er idiotisk å si til en som har slitt med det i 4 år.

Hvorfor? Fordi det er så forbanna åpenlyst. Det er det første man gjør.

 

Hvis man ikke har evne til å tenke seg til at noen som har hatt et problem i 4 år ikke har prøvd de absolutt mest åpenbare og vanlige løsningene, så er man særdeles lite intelligent.

 

 

Akkurat det der med "drikk mer vann" har jeg også irritert meg grønn over. Og "frisk luft". Dagslys = hodepine.

Dagslys = hodepine er vel kanskje fordi du ikke er vant til dagslys?

 

Jeg vil tro hyppigste årsak til hodepine nå til dags er øyne som ser altfor mye på forskjellige skjermer i løpet av dagen.

 

Ikke klag til meg hvis du bruker telefonen hele dagen, og har hyppig hodepine, for å si det sånn.

 

 

Daglys = Hodepine fordi flere typer hodepiner gjør deg sensitiv til lys. Har ikke noe med "å være vant til dagslys"

 

 

Jo det er idiotisk å si til en som har slitt med det i 4 år.

Hvorfor? Fordi det er så forbanna åpenlyst. Det er det første man gjør.

 

Hvis man ikke har evne til å tenke seg til at noen som har hatt et problem i 4 år ikke har prøvd de absolutt mest åpenbare og vanlige løsningene, så er man særdeles lite intelligent.

Lenke til kommentar

 

Jo det er idiotisk å si til en som har slitt med det i 4 år.

Hvorfor? Fordi det er så forbanna åpenlyst. Det er det første man gjør.

 

Hvis man ikke har evne til å tenke seg til at noen som har hatt et problem i 4 år ikke har prøvd de absolutt mest åpenbare og vanlige løsningene, så er man særdeles lite intelligent.

 

Det er ikke så veldig 'intelligent' å ta forgitt, at alle har fått med seg noe åpenlyst heller.

For sånn er det nemlig ikke alltid. Det mest åpenlyse blir ofte minst omtalt.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke så veldig 'intelligent' å ta forgitt, at alle har fått med seg noe åpenlyst heller.

For sånn er det nemlig ikke alltid. Det mest åpenlyse blir ofte minst omtalt.

 

 

 

Jo det er det virkelig. Hadde det vært snakk om noen uker, da hadde jeg forstått det. Men når det er snakk om 4 år, så er man bare helt blåst når man kommer med slike utsagn.

 

Litt av poenget med første posten var at slike folk er dumme og irriterende. Så de du nevner som ikke har fått med seg noe så åpenlyst er del av de dumme.

Lenke til kommentar

Hvis du treffer noen som har 4 års erfaring med atomreaktorer, og han har et problem med dem på jobben som ikke landets fremste ekspertise, med 7 års utdanning og mange års erfaring har klart å løse, begynner du umiddelbart å belære vedkommende? Nei. Så hvorfor tror folk at de skal gjøre det ved komplekse helseproblemer?

Lenke til kommentar

 

 

En innboforsikring gir deg erstatning

 

Hvis jeg hadde stolt på at så skjedde, ville jeg vurdert det. Men hater tanken på å måtte krangle meg til

det jeg har rett på. Derfor har jeg valgt å ha så minimalt med forsikring som gangbart mulig.

 

 

 

Det er veldig ufornuftig, det eneste man taper er egenandel, alt annet er innboforsikringen veldig behjelpelig med å dekke. Jeg fikk innboforsikring dekket selvom jeg feks hadde åpent vindu, og det var innbrudd mens jeg sov..

 

Mange år siden, skjønner ikke at jeg ikke våknet.

 

 

Jeg synes det er kjipt at det er lite som skjer i trådene jeg følger, ikke bare på dette forum.. Og så er jeg lei politikk diskusjoner, Trump fyren, og alt sånt. Så jeg synes mer kunne skjedd i hobbyforumene.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...