Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At det ikke er vanligere med serviceyrker som hushjelp, barnepike, og privatsjåfør i norge. Og at man blir sett ned på av store deler av samfunnet om man skaffer seg det.

Ingen som ser ned på deg hvis du har vaskehjelp eller dagmamma. Dette er normale ting man betaler for.

Privatsjåfør er det bare blærer som trenger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

De fleste som hadde hatt råd til slikt går vel gjerne mye ut i stedet. Enig i at det kanskje er litt rart mtp hvor mye penger de samme folkene gjerne har lagt i kjøkkenet sitt.

 

Til syvende og sist har det nok helst noe med lønnsnivå og forskjellene. Filippinene har vel litt lavere lønn for de på bunn enn middelklassen?

Lenke til kommentar

Selvsagt. Vi skal være glade for at forskjellene i Norge ikke er store nok til at mange har råd til sånn service. Men selv de som har råd, bruker ikke ofte slike tjenester, og jeg trur ikke det blir sett på som et statussymbol å ha tjenerstab.

 

Hadde jeg vært rik, er dette noe av det første jeg skulle prioritert.

Lenke til kommentar

Det er selvsagt bare synsing fra min side. Tjener man over 1 million i året, og det er det veldig mange i Norge som gjør, så burde man skaffe seg hjelp. Kjenner selv flere som tjener såpass, men ingen har noe hjelp hjemme. Synes det er rart, men jeg trur de vegrer seg fordi det kan bli sett ned på.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Kortversjonen som kommer før enkelte youtubevideoer, har noen langt mer irriterende klipp.

Men her er noe å irritere seg over hvertfall:

https://www.youtube.com/watch?v=r0yDI5ggI-o

 

Men ikke like irriterende som "SHPOCK, LOPPISAPPEN FOR DIN MOBIL!!!"

 

Jeg forstår ikke hatet på yng-reklamen. Den er jo helt vanlig.

Og dette sier jeg objektivt selv om jeg er mellom 18 og 28 år og har byttet til Yng :lol:

 

Er forøvrig helt enig med den helvetes Shpock! Er så irritert over den reklamen at jeg ikke har sett på appen!

 

Side 3000 :o

 

Vi nordmenn er skapt for å klage på alt :lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...