Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

 

Rumenere i sjuskete klær og lue i en Saab som stadig vekk bytter flere fulle gymbager med forskjellige andre biler utenfor der vi bor.

 

Ser det ut som noe skummelt foregår? Kanskje en tanke å underette politiet?

 

 

Snakker ikke med politiet... Mulig jeg ringer huseier... Siden det er parkering forbudt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Telenor Yng, er ikke det brudd på net neutrality

 

Den pågående kampanjen (av teite ungdommer som fremstår som totalt blåst) gjorde at jeg måtte fjerne Telenor fra alt jeg har av sosiale tjenester... Makan til dårlig reklame. Syns Djuice sin var så som så, men dette er jo helt tragisk...

 

(Jeg er vel bare gammel som ikke forstår reklamen)

Lenke til kommentar

 

Telenor Yng, er ikke det brudd på net neutrality

 

Den pågående kampanjen (av teite ungdommer som fremstår som totalt blåst) gjorde at jeg måtte fjerne Telenor fra alt jeg har av sosiale tjenester... Makan til dårlig reklame. Syns Djuice sin var så som så, men dette er jo helt tragisk...

 

(Jeg er vel bare gammel som ikke forstår reklamen)

 

 

Den mørkhuda jenta der, fy faen. Blir helt satt ut over hvor irriterende hun er.

 

Var også bare et par uker siden de hadde memes på alle bussholdeplassene i området her. Tror det var Djuice.

 

"HEY FELLOW KIDS"

Endret av DJ FROSK
Lenke til kommentar

Den mørkhuda jenta der, fy faen. Blir helt satt ut over hvor irriterende hun er.

 

Var også bare et par uker siden de hadde memes på alle bussholdeplassene i området her. Tror det var Djuice.

 

"HEY FELLOW KIDS"

 

 

Huff. Ja....

 

Nei... Jeg konkluderer med at jeg har blitt for gammel (jeg er jo over 28 år også) og at denne reklamen kanskje appellerer til de mellom 18 og 28 år.

Lenke til kommentar

Men gratis data for streaming av musikk, hvorfor skaper ikke det noen reaksjoner?

 

 

Net neutrality is the principle that Internet service providers and governments regulating the Internet should treat all data on the Internet the same, not discriminating or charging differentially by user, content, website, platform, application, type of attached equipment, or mode of communication.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jada, du er så kul og tøff, så.

Det vet jeg allerede, men ser ikke helt hva det har med diskusjonen å gjøre.

 

Når det er så lett å unngå reklame, så ser jeg ikke vitsen med å se på det. Og når man at på til irriterer seg såpass mye over reklame at man nevner det i denne tråden, så er det greit å få en påminnelse om at det er selvforskyldt.

 

Jeg har aldri sett et TV-program som er så underholdende at det rettferdigjør reklamen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...