Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Hvis du er lei politikk og Trump, Gouldfan, hvorfor kommenterer du i de trådene? :p

 

 

 

 

Dette jævla styret med å handle bitcoins. Skal bare handle noe på det deep web og trenger bare noen tusenlapper til min AK47. Men her må det gjennom verifikasjoner som dele kopi av passet, vise meg foran kamera i videochat med en verifiseringsfyr, før man kan handle bitcoins. Jeez så mye styr.

Endret av Lami
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du er lei politikk og Trump, Gouldfan, hvorfor kommenterer du i de trådene? :p

 

 

 

 

Dette jævla styret med å handle bitcoins. Skal bare handle noe på det deep web og trenger bare noen tusenlapper til min AK47. Men her må det gjennom verifikasjoner som dele kopi av passet, vise meg foran kamera i videochat med en verifiseringsfyr, før man kan handle bitcoins. Jeez så mye styr.

 

 

Jeg kan ikke la være å kommentere ting jeg mener, men jeg synes ikke de politikktrådene er hyggelige/saklige..

 

Jeg har ikke noen issues med Trump egentlig, mener bare at han ikke er det heldigste valget, særlig for Norges del. Som nordmann så opptar det meg mest.

 

Nok om det, men er kanskje ikke så rart at jeg liker mer å diskutere musikk, hifi, mat og drikke, trening, enn å krangle om politikk etc...?

Lenke til kommentar

 

Akkurat det der med "drikk mer vann" har jeg også irritert meg grønn over. Og "frisk luft". Dagslys = hodepine.

Dagslys = hodepine er vel kanskje fordi du ikke er vant til dagslys?

 

Jeg vil tro hyppigste årsak til hodepine nå til dags er øyne som ser altfor mye på forskjellige skjermer i løpet av dagen.

 

Ikke klag til meg hvis du bruker telefonen hele dagen, og har hyppig hodepine, for å si det sånn.

 

Fra en som har slitt med lyssensitivitet hele livet, og som ikke kan gå ut i dagslys uten mørke solbriller uten å få massive hodepiner og migrener: Hold kjeft.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis du treffer noen som har 4 års erfaring med atomreaktorer, og han har et problem med dem på jobben som ikke landets fremste ekspertise, med 7 års utdanning og mange års erfaring har klart å løse, begynner du umiddelbart å belære vedkommende? Nei. Så hvorfor tror folk at de skal gjøre det ved komplekse helseproblemer?

 

Håpløs sammenligning. For det første var det ikke snakk om "belæring", bare et enkelt spørsmål. Slik det framstilt, virket det som det bare ble nevnt/svart på i en sporadisk passiar. Da er det der hverken dumt eller unaturlig.

Mange har det med å klage over hodepine i lang tid, og det trenger ikke bety at de har vært hos lege engang.

Lenke til kommentar

Irriterer meg at jeg er så usikker på forholdet mellom meg og kjæresten heletiden. Dette er 3. gangen jeg har gjort det "slutt", fordi hun har klart å få meg til å ombestemme meg de to siste gangene. Sist gang begynte hun å stridgråte, og jeg tror dessverre at jeg valgte å prøve litt til pga. dårlig samvittighet. Savner å kunne finne på egne ting med god samvittighet som singel. Når vi er sammen hender det at jeg kjeder meg fordi jeg føler vi er så forskjellige, men når jeg ikke er med henne føles det som ensomt. Dessuten har vi samleie 1-2 ganger i måneden, noe jeg synes er alt for lite. Når vi endelig har det, virker hun ikke med i det hele tatt. Hun har et barn btw, og hun sier at jeg ikke bryr meg om henne og barnet siden jeg har gjort det "slutt" igjen. Selv om barnet ikke har noe med dette å gjøre.

 

Herregud, at hun har holdt ut med meg i over et år når jeg er så ubesluttsom.  :no: Dette er ikke likt meg... Var aldri sånn med exen som jeg var sammen med i 4 år. :roll:  Nå hadde vi riktignok mye av de samme interessene og mye sex, så kjedet meg ikke så mye den gangen. Håper innerst inne at jeg endelig klarer å gjøre det slutt på ordentlig, men er ikke så lett når hun støtt sender meldinger over hvor stor drittsekk jeg er, og at jeg ikke bryr meg om henne og barnet (noe som overhodet ikke stemmer, barnet har ingenting med mine følelser å gjøre). 

Lenke til kommentar

Irriterer meg at jeg er så usikker på forholdet mellom meg og kjæresten heletiden. Dette er 3. gangen jeg har gjort det "slutt", fordi hun har klart å få meg til å ombestemme meg de to siste gangene. Sist gang begynte hun å stridgråte, og jeg tror dessverre at jeg valgte å prøve litt til pga. dårlig samvittighet. Savner å kunne finne på egne ting med god samvittighet som singel. Når vi er sammen hender det at jeg kjeder meg fordi jeg føler vi er så forskjellige, men når jeg ikke er med henne føles det som ensomt. Dessuten har vi samleie 1-2 ganger i måneden, noe jeg synes er alt for lite. Når vi endelig har det, virker hun ikke med i det hele tatt. Hun har et barn btw, og hun sier at jeg ikke bryr meg om henne og barnet siden jeg har gjort det "slutt" igjen. Selv om barnet ikke har noe med dette å gjøre.

 

Herregud, at hun har holdt ut med meg i over et år når jeg er så ubesluttsom.  :no: Dette er ikke likt meg... Var aldri sånn med exen som jeg var sammen med i 4 år. :roll:  Nå hadde vi riktignok mye av de samme interessene og mye sex, så kjedet meg ikke så mye den gangen. Håper innerst inne at jeg endelig klarer å gjøre det slutt på ordentlig, men er ikke så lett når hun støtt sender meldinger over hvor stor drittsekk jeg er, og at jeg ikke bryr meg om henne og barnet (noe som overhodet ikke stemmer, barnet har ingenting med mine følelser å gjøre). 

Slå opp en siste gang for godt, hvis ikke for deg selv så for henne og barnet. Gjorde noe lignende da jeg var 16, har aldri vært ubesluttsom igjen, det er bare slitsomt og er ingen vits i å vippe frem og tilbake. Det bare frarøver tid fra både deg og henne.

Lenke til kommentar

 

Irriterer meg at jeg er så usikker på forholdet mellom meg og kjæresten heletiden. Dette er 3. gangen jeg har gjort det "slutt", fordi hun har klart å få meg til å ombestemme meg de to siste gangene. Sist gang begynte hun å stridgråte, og jeg tror dessverre at jeg valgte å prøve litt til pga. dårlig samvittighet. Savner å kunne finne på egne ting med god samvittighet som singel. Når vi er sammen hender det at jeg kjeder meg fordi jeg føler vi er så forskjellige, men når jeg ikke er med henne føles det som ensomt. Dessuten har vi samleie 1-2 ganger i måneden, noe jeg synes er alt for lite. Når vi endelig har det, virker hun ikke med i det hele tatt. Hun har et barn btw, og hun sier at jeg ikke bryr meg om henne og barnet siden jeg har gjort det "slutt" igjen. Selv om barnet ikke har noe med dette å gjøre.

 

Herregud, at hun har holdt ut med meg i over et år når jeg er så ubesluttsom.  :no: Dette er ikke likt meg... Var aldri sånn med exen som jeg var sammen med i 4 år. :roll:  Nå hadde vi riktignok mye av de samme interessene og mye sex, så kjedet meg ikke så mye den gangen. Håper innerst inne at jeg endelig klarer å gjøre det slutt på ordentlig, men er ikke så lett når hun støtt sender meldinger over hvor stor drittsekk jeg er, og at jeg ikke bryr meg om henne og barnet (noe som overhodet ikke stemmer, barnet har ingenting med mine følelser å gjøre). 

Slå opp en siste gang for godt, hvis ikke for deg selv så for henne og barnet. Gjorde noe lignende da jeg var 16, har aldri vært ubesluttsom igjen, det er bare slitsomt og er ingen vits i å vippe frem og tilbake. Det bare frarøver tid fra både deg og henne.

 

 

Takk for svar. Jeg kunne ha skjønt det hvis jeg også var 16, for jeg gjorde mye rart på den alderen. Men jeg er 23, og dette er helt ulikt meg.  :confused:  Kanskje best å la gå. Det er så vanskelig dette kjærlighets-greiene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...