Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

All grininga over Johaug. Jukset hun så jukset hun. Jeg får ikke brydd meg mindre om hun går på ski eller ikke, men det er så mye mas om det overalt. Lever folk igjennom farmen og skisporten i det landet her?

 

Hun har ikke jukset. Bare fått i seg "doping" under trening som hadde fint lite å si for ytelsen hennes. Ganske stor forskjell.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

All grininga over Johaug. Jukset hun så jukset hun. Jeg får ikke brydd meg mindre om hun går på ski eller ikke, men det er så mye mas om det overalt. Lever folk igjennom farmen og skisporten i det landet her?

Hun har ikke jukset. Bare fått i seg "doping" under trening som hadde fint lite å si for ytelsen hennes. Ganske stor forskjell.

Ja... Samme stoff som contador hadde en gang i tiden... Bare at johaug hadde 280 ganger mer av stoffet i blodet da.

Lenke til kommentar

Motivasjonslønn. Faen så demotiverende med 200 kr i måneden.

Jeg forstår ikke noe som helst av det du sa. Jobber du frivillig på et sted hvor stedet får penger for å ha deg ansatt?

 

EDIT: Noe som irriterer meg: FUCKINGS CLINGFILM.

Endret av Dr. Jones
Lenke til kommentar

 

Helt innafor det.

 

Men å komme bort og gi nummeret og si at jeg kan ringe henne hvis jeg vil likevel... :hmm:

Ja? Dere kom jo sååå godt overens, hun har allerede sagt ifra at hun har type, har hun ikke lov til å skaffe seg venner plutselig fordi hun dultet borti dem på dansegulvet?

Så det er innafor at jeg sender henne en melding?

Lenke til kommentar

Tror du typen hennes ville satt pris på det?

Fant henne på Facebook, de har en jente på 2 år.

 

Jeg mener, for min del hadde det vært dritkult å møte henne igjen, men det plager meg å tenke på at jeg potensielt er den som får en familie til å rakne.

Lenke til kommentar

Passivitet.

 

Jeg hater passive folk. Folk som bare har det i kjeften, men som aldri gjør det de sier de står for. Folk som ikke engang tørr å la være å hilse på en de misliker og ikke vil hilse på. Eller som unngår en person på butikken fordi de ikke vil bli stående å prate med den, fordi de ikke har baller nok til å si at de ikke vil prate eller ikke har tid.

 

Vi hadde ei på jobben ingen egentlig likte. Hun var hyggelig, men gjorde alltid en dårlig jobb, brukte alltid for lang tid, tok alt for lang lunsj, dro tidlig og kom sent ofte. 

 

Jeg startet samtidig som den nye sjefen, så han var ikke klar over hvordan henne var. Jeg ble veldig fort klar over det når jeg startet business med hennes produkt og hu gang på gang var for opptatt til å gjøre jobben sin tidsnok til at jeg fikk solgt til nye kunder.

 

Ingen sa noe til henne. Jeg fikk nok og samlet mailer og svar fra kunder relatert til hennes produkt og konfronterte henne. Hu klikke i vinkler. Jeg svarte med å gå rett til sjefen hennes, han turte ikke å gjøre noe da hu ble sint på han. Så jeg gikk til sjefen til sjefen hennes. Hele greia endte med at de fikk begge sparken, både hu og sjefen hennes.

 

Det var utrolig deilig. Kremen på kaka var at jeg fikk 10% lønnspålegg etter hele opplegget. Dette var de 3 første månedene jeg jobbet der. Hu hadde vært der i 3 år og sjefen hennes i 8 år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...