Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Gaea skrev (4 minutter siden):

Utrolig hyggelig melding, dette skal jeg ta med videre ❤

Takk det samme, Pliscin! Setter stor pris på din tilstedeværelse her på forumet, samt mange flere; @AnnonymG @Snikpellik, @Skandinav, @Skogslik, @Sydvest @Hugo_Hardnuts @:utakt, @Kovalevskaja @The Avatar @Sarcoex@frohmage @Myst @Milhouse85 @knutinh og alle de jeg ikke kommer akkurat nå. Noen har utmerket seg med masse saklige og gode innlegg med høy kvalitet, og bidratt til mye kunnskap. Andre har utmerket seg med støtte og omsorg, og noen begge deler 🥰

Setter pris på det gode samholdet i moderatorcrewet. Glad jeg til slutt takket ja til å bli moderator. Koselig å prate med dere hver dag i Slack, spille Scribblio med dere og skitpratet i discord (lenke til vår offentlige diskordserver ligger forresten i min bio). 

Jeg fått god IT-hjelp, og praktisk hjelp ifbm med flytting eller da jeg mistet bankkortet mitt, av dere som bor i samme by som meg, det verdsettes virkelig. ❤

Jeg har fått så mye hyggelige meldinger og støtte ifbm det jeg har gått gjennom, både gjennom moderatorlaget og fra vanlige brukere. Det settes helt sinnsykt stor pris på ❤ Har det bedre den dag idag og kommet tilbake i jobb på OUS.

Diskusjon.no og dets medlemmer vil alltid ha en viktig plass i mitt hjerte også.

Masse kjærlighet fra Gaea (tidl. Røsslyngen/Calluna/GiaMahan) 

Kan skrive under på dette ❤

Du er forresten fremdeles Gia i hodet mitt 🤣

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sportsrevyen legges ned.

Dette har jeg ventet på i 35 år. Litt i seneste laget, men i gamle dager da det kun var én kanal å se var sportsrevyen til stor irritasjon da det stjal tid fra annet gøy. "Nå stopper verden til sporten er over."

Quote

Gje ungdommen ei flaska brennevin før idretten tar de.

La oss si nei til alkohol innen idretten, la oss si nei til narkotika innen idretten, og la oss si nei til hele idretten!

Per Inge Torkelsen

Jeg antar at de to utsagnene ikke kom i samme anledning.

Egentlig er jeg likegyldig til dette i dag, men først tenkte jeg "er det første april" og så tenkte jeg "hvorfor nå og ikke for lenge siden."

Jaja, nå er det håp for NRK. Hvis de legger ned Sportsrevyen på grunn av dårlig økonomi, kanskje de en gang finner på å legge ned hele NRK.

Endret av BadCat
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Det som gjør meg glad i dag er at VGD er nedlagt. De prøvde å lage ett debattforum der det ikke gikk an å debattere og har helt fortjent måtte legge ned. 

En får håpe at de som stod bak denne omleggingen er uten jobb. De har gjort en dårlig jobb og fortjener sparken. 

Heldigvis kan en ha fri diskusjon på andre fora så som diskusjon.no, kvinneguiden.no og den som ikke er lov å linke til. 

Dette er en gledens dag! 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Glemte helt å kjøpe inn noe julebrus. Skulle kjøpe Rudolf & Nissens (Oskar's Sylte), men var ikke tilgjengelig i nettbutikken for hjemlevering. Heldigvis så var pappa innom en Meny butikk i nærheten og fikk tak i. :D 
Jeg kunne selvsagt ha gått bort selv, men er et stykke å gå, og er livredd for å skli og slå meg (igjen), pga "kneangst" (vanskelig å forklare), er alltid noe is under nysnøen her. 
Men fikk ihvertfall bestilt ananasbrusen fra Oskar's Sylte.

Ananasbrusen minner meg om da jeg gikk og bodde på Molde Folkehøgskole for litt over 10 år siden. :) 

Lenke til kommentar

Satte fast bilen i dag tidlig når jeg skulle vike for en bil som kom i motsatt kjøreretning (veldig trang gate med kun plass til en bil om gangen)

 

Parkeringslommen jeg kjørte inn i hadde så høy snøkant at jeg ble sittende bom fast. Da kom det plutselig fire naboer (som jeg ikke kjenner) som så at jeg satt fast og prøvde å dytte meg i gang. Det gikk desverre ikke, og jeg måtte spa meg selv ut med spade. Men alikevel, det er veldig hyggelig at folk kommer med hjelp i sånne situasjoner.

 

Det ga meg værtfall en god start på dagen.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...