Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Ja, endelig fikk den telefonen jeg ventet på i evigheter på fredag og sendte inn signerte dokumenter i går kveld. De ga meg et tilbud over all forventning og ikke umulig jeg har funnet min plass i arbeidslivet. Oppstart 10. oktober, så det vil komme godt med for forberedelse.

Oppsigelsen med nåværende jobb gikk også knirkefritt takket være god og forståelsesfull sjef. Har egentlig 2 uker oppsigelsestid men pga interne omstendigheter fikk jeg lov å bare jobbe ut denne uken. Så fra og med helgen blir det noen uker ferie plutselig. :D

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Myst skrev (6 minutter siden):

Ja, endelig fikk den telefonen jeg ventet på i evigheter på fredag og sendte inn signerte dokumenter i går kveld. De ga meg et tilbud over all forventning og ikke umulig jeg har funnet min plass i arbeidslivet. Oppstart 10. oktober, så det vil komme godt med for forberedelse.

Oppsigelsen med nåværende jobb gikk også knirkefritt takket være god og forståelsesfull sjef. Har egentlig 2 uker oppsigelsestid men pga interne omstendigheter fikk jeg lov å bare jobbe ut denne uken. Så fra og med helgen blir det noen uker ferie plutselig. :D

Er så glad på dine vegne! 🥰 Gratulerer så sinnsykt mye med et tilbud over all forventning! 

Lenke til kommentar

Det er høst. Jeg elsker hva det gjør med utvalget i matbutikken. Plutselig er det naturlig å lage lammekjøtt med rotgrønnsaker igjen. Prøv å kutte assorterte rotgrønnsaker, rødbeter og polkabeter i terninger, hiv det i en ildfast form, spre litt honning over og sett det i ovnen en drøy halvtime. Trenger nesten ikke lammekjøttet engang.

Nå ble jeg sulten.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Pliscin skrev (8 timer siden):

Skal bli 2-barnspappa her. Til to jenter😊. Fint at det kommer til nye tilskudd etterhvert.

Oi kjempe gøy det og! Er det første barna du få eller har du hatt flere? 

Skulle ønske jeg hadde barn men en dame er enda ikke funnet og tiden løper hehe. Men har i utgangspunktet ikke lyst på ansvaret som følger så tviler på at jeg får barn. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Gaea skrev (På 7.9.2022 den 17.10):

Det gjør meg glad å se hvor rørt og glad fastlegen ble av takkekortet han fikk av meg. Han har vært til sykt god hjelp for meg de siste årene. 

En god fastlege er guddommelig. Veldig glad i fastlegen jeg nå har. Tar meg seriøst når jeg tar opp ting noe som er veldig viktig.. Min forrige lege tok ikke meg seriøst i en del saker og det irriterte meg. Så ble han vist syk og da ble det vikar på vikar og det orket jeg ikke så heldigvis traff jeg herligheten av en lege jeg nå har. 

Kan for alle som bor i Bergen kan jeg anbefale Pernille Rokne Schjøtt med full hjerte. Legesenteret Strandside  er vist nytt i år, det viste jeg ikke. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
:utakt skrev (11 timer siden):

Gratulerer! 

Tusen takk!

Omnia vincit amor skrev (3 timer siden):

Oi kjempe gøy det og! Er det første barna du få eller har du hatt flere? 

Skulle ønske jeg hadde barn men en dame er enda ikke funnet og tiden løper hehe. Men har i utgangspunktet ikke lyst på ansvaret som følger så tviler på at jeg får barn. 

Det er første barna ja, blir litt over 3 år mellom dem. Ja både gøy og litt arbeid. Så er det at man blir pappa og kan ikke bare gjøre som man vil lengre😄men det gir også livet mer mening

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Danielzu skrev (2 timer siden):

Å donere blod. ^^

Har hatt lyst til å donere men går dessverre på medisiner som stanser meg i å gjøre det. 😕

Pliscin skrev (26 minutter siden):

Tusen takk!

Det er første barna ja, blir litt over 3 år mellom dem. Ja både gøy og litt arbeid. Så er det at man blir pappa og kan ikke bare gjøre som man vil lengre😄men det gir også livet mer mening

Mye arbeid men jeg tror nok det er verd det. Det å ha barn er en viktig ting, og vi trenger enda flere barn som kan skape framtidens samfunn. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

At barna smiler, at vi er sammen. At jeg av og til ser et håp i en utrolig tøff tid akkurat nå. Er i grunn evig optimist, som nå er satt på sin hardeste prøve noen gang 😌

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.youtube.com/watch%3Fv%3DXn676-fLq7I&ved=2ahUKEwjThZjE7Mn6AhUI_SoKHTTUBvoQsPgBegQIDxAB&usg=AOvVaw2Jyesq8resx6ZNViIf1mi3

Glede er å se man har verdi for andre, det kan "bare" være det vennlige hei til en fremmed på gata. 

Endret av plankeby
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Endelig greide jeg få kjøpt alle 4 se spoiler da 😁😁😁😁

Spoiler

The Beatles art Har 1 her venter 3 til fra usa dyrt ja driter i prisen fullstendig 100% 😁 da 9117.51.kr nå har jeg komplet The Beatles art kan bygge siden John Lennon-Paul McCartney-Ringo Starr-George Harrisson da

Spoiler

7A1F4D80-6257-4931-8391-171F24FD5909.png.fd09597d181b39fc87427e0c3aece157.pngA7081E5E-BE95-4A97-AC05-515BFA585400.thumb.jpeg.81065871a114cbc5c0150fff2088d8ae.jpeg4804D98E-DCF9-46DB-BBF7-C40036BE83DC.thumb.jpeg.eeec40d9ec69a893c21363ebe46f7614.jpegBD9AF7CC-BD9D-46D4-A13A-9C630A41BE4F.thumb.jpeg.188cea0847f0dd65d6ab75719d0680c6.jpegADB2E0D7-9497-4756-8B58-B3ED3E4CC6E1.thumb.jpeg.0b0e282f7cc615799f6e96e2261bb9a9.jpeg

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...