Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Duriello skrev (20 minutter siden):

"Ny" bil ja, jeg er ganske kjedelig av meg så gikk for the safe bet, nyere modell Avensis. Tamt men tryggt da jeg har en 05 mod stående, samt solgte en 12 mod for denne. 

Kunne godt tenkt meg siste generasjon Avensis. Automat med 147hk bensin. Har lyst å bytte ut vår Mondeo med en slik. Men kan hende vi går for generasjonen før. Den som du solgte

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sydvest skrev (1 minutt siden):

Kunne godt tenkt meg siste generasjon Avensis. Automat med 147hk bensin. Har lyst å bytte ut vår Mondeo med en slik. Men kan hende vi går for generasjonen før. Den som du solgte

Ble en siste generasjon her, automat 147hk automat (stilig med f1 giring i manuell modus 😅

Største problemet er vansker med å få tak i executive spec på den nyeste, så 0 elektrisk setejustering, men overgang var overraskende lett ☺️

 

Forrige generasjon er bra den og, så du blir ikke skuffet med den heller 👍 (Ikke sjekket tilgjengelighet på utstyrsgrader på den). 

 

Edit. Send meg evt en pm når det går mot valpesalg ☺️

Lenke til kommentar

Dette gjør meg glad:

Johan Sverdrup-feltet produserer nå for fullt

Dette oljefeltet står nå for ca. 1/3 av all norsk oljeproduksjon. Av Norges totale oljeproduksjon på 1,8 millioner fat per dag, står dette feltet for hele 755 000 fat per dag. Det betyr enorme penger i statskassen og energisikkerhet for Norge og Europa. Dette feltet er gigantisk i europeisk sammenheng, og har ca. 2,5 milliarder fat totalt. Dette betyr mest sannsynlig rundt 900 milliarder kroner i løpet av feltets levetid.

Dette feltet viser også hvor viktig det er med fortsatt høy leteaktivitet på norsk sokkel, da feltet nemlig ble funnet på en tid der alle trodde det ikke var noe igjen å finne. Feltet ble funnet i 2010. Det er fortsatt mange milliarder fat råolje igjen for oss å finne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
On 2/1/2023 at 1:58 AM, Evil-Duck said:

Etter 2 år, 7 måneder og 3 dager skal jeg endelig få lov å legge forsikringssaken rundt ulykka bak meg. Omsider skal jeg få lov til å slippe å ha det henge over meg 24 timer i døgnet 7 dager i uka, omsider skal jeg få lov til å snakke å si akkurat hva jeg vil til helsepersonell uten at jeg konstant skal frykte for at forsikringsselskap skal etterspørre journaler hvor ting jeg sier og ting legene noterer ned skal bli tatt ut av kontekst å brukt mot meg. Omsider skal jeg bli ferdig med at totalt ukjente mennesker skal snoke i all min sykdomshistorie, forhånd dømme meg prøve å fremstille meg som en hypokonder og svindler. Endelig er jeg ferdig med å blottlegge hele livet mitt for mennesker jeg ikke ønsker å gi den tilgangen.

Sist men ikke minst, omsider kan jeg fortelle meg selv at jeg skal komme meg gjennom dette og at jeg skal bli frisk igjen til slutt.

Fantastisk å høre! Slike historier (det du nå gleder deg over) gjør meg glad.

Endret av Theo343
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...