Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

At Trygdekontoret er tilbake i podcast form! Litt synd at det ikke kommer på TV-skjermene lengre. Synes det var et veldig bra program som tok opp mange gode temaer, ofte ting som var tabubelagt.

Så nå blir det å høre på denne podcasten når de kommer med nye episoder.

Den første episoden synes jeg var grei.

Lenke til kommentar
KalleKanin skrev (13 timer siden):

Kult at Jysk stenger sjappa for å ha fest!

I mange andre bedrifter ville det i beste fall vært loddtrekning om hvem som fikk lov å gå, og hvem som måtte være igjen for å jobbe:

https://dinside.dagbladet.no/okonomi/stenger-alle-butikker/77526158

Bra de gjør noe for de ansatte, da. Det har jo kommet en del kjipe historier fra den kjeden om rovdrift osv. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
12 minutes ago, plankeby said:

Fikk en kort fin tilbakemelding fra sjefen her om dagen. Det var overraskende og hyggelig. En følelse av at man reelt har en verdi for arbeidsgiver. 

Så hyggelig! Gratulerer!

Fikk nettopp samme "treatment" selv. Ble hentet inn på sjefens kontor med informasjon om at de ønsket å øke lønnen min for å sikre at jeg ble hos dem og vise at de verdsetter innsatsen som gjøres. Det var vel den nest høyeste lønnsøkningen jeg har fått på 25 år med unntak av når jeg har byttet jobb. Er også så heldig at jeg har tidenes beste kolleger for tiden. Selv om vi har mye å gjøre så drar vi lasset sammen.

Endret av Theo343 (takk for meg)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Danielzu skrev (2 timer siden):

Ikke slikt i kommunal sektor =/

Nei, ikke penger. Men man kan få hyggelig ord, noe jeg ikke vant til der jeg er. Forventer egentlig ingenting av min sjef. Ekte positiv tilbakemelding har jeg ikke fått på veldig mange år. Heldigvis er kollegaer svært støttende og setter pris på min innsats. Gode kollegaer som vil hverandre vel er svært viktig, særlig i omsorgsyrker.

Woff, kommunal jobb kan være langt fra trygt eller hyggelig i dag, om du er "på gulvet". Godt lønnet regnet jeg med er ironi. Mellomledelse i kommune derimot, det er en annen historie på trygghet, lønn osv.. 

Dette er den hyggelige tråden 🙂 Gode kollegaer som gjør sin jobb best mulig og er støttende, gjør meg glad.

Gratulerer Theo343 Kollegaer som drar lasset sammen er viktig og noe man vinner på i lengden.

Endret av plankeby
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Kona fikk endelig kjørt spannet i dag, første turen i år, flere måneder bak skjema. Et 6 spann.

Det som gjorde meg glad var Drifa på 2 og Energika på 1. Som aldri har gjor dette før ikke en gang sett andre. Var helt med. Aldri fått på seg trekksele før eller blitt satt opp i et spann. Men så fort de ble det, var de i 150! Energika med sitt overdøvede skrik av girethet. Mens Drifa hoppet frem og tilbake der hun sto i lina. Og når porten ble åpnet var de i full jobb, viste nøyaktig hva som var greia og la seg i selen. Er så morsomt å se at dette er bare noe de kan fra genetikkens side. De er laget for å trekke.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...