Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Sjørøver skrev (På 29.12.2022 den 21.25):

Jeg har en katt som fikk akutt nyresvikt. Han har tidligere vært veldig lite sosial, unngått all kontakt med oss. Samboer er tilfeldigvis nyre-sykepleier. Koblet opp intravenøst, ga han et par poser med noe vidundermiddel. Han kom seg ganske fort etter behandlingen, selv om han var veldig lite fornøyd mens det pågikk. Nå er han verdens mest lojale katt. Sitter å venter på oss når vi kommer hjem. Kommer for å kose, maler og passer på oss. Det føles veldig godt. 

 

Edit: bilde av råtassen 

received_1086396565410702.jpeg

Han klarte seg ikke, og døde samme dag som vi fant ut at samboer var gravid.

Lenke til kommentar
Sydvest skrev (8 minutter siden):

Satt å pratet med sidemann gjennom flyturen fra Tromsø til Oslo Lufthavn. Spurte og fikk nummeret hennes rett før vi gikk av flyet :)

Hva er en fin og casual "date" å gjøre i Oslo og omegn? Tenkte gåtur rundt Sognsvann.

Så tøft gjort av deg !🩷 Gåtur rundt Sognsvann er kjempefint!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2023/04/19/195917320/wwf-ber-nordmenn-droppe-a-klippe-plenen-for-a-hjelpe-biene

WWF ber oss la være å klippe plenen og la hagen vokse mest mulig vilt for å hjelpe bier og andre innsekter.

Så nå er det ikke latskap og at det er ekstremt kjedelig som gjør at jeg ikke klipper plen og gjør hagearbeid - det er kun fordi jeg er storsinnet nok til å gjøre et slikt offer for å hjelpe verdens bier og innsekter :D

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
47 minutes ago, Zork said:

https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2023/04/19/195917320/wwf-ber-nordmenn-droppe-a-klippe-plenen-for-a-hjelpe-biene

WWF ber oss la være å klippe plenen og la hagen vokse mest mulig vilt for å hjelpe bier og andre innsekter.

Så nå er det ikke latskap og at det er ekstremt kjedelig som gjør at jeg ikke klipper plen og gjør hagearbeid - det er kun fordi jeg er storsinnet nok til å gjøre et slikt offer for å hjelpe verdens bier og innsekter :D

Jeg gjør det på et vis: unngår å klippe hekk sålenge den blomstrer. Plenklippern går automatisk helt hensynsløs.

Er noe pervers i det å sette opp insekthoteller, men ødelegge maten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...