Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Film er best på kino spør du meg. Ville vært en tragedie hvis kinoer ble lagt ned pga folk faen ikke gidder å betale noen kroner ett par ganger i måneden, å heller sitter hjemme og laster ned alt. Kanskje jeg er gammeldags, men jeg synes det er mye hyggeligere på kino.

 

Det kommer helt an på publikummet. Digger å gå på kino, men jeg har fått alt for mange kinoturer ødelagt av folk som prater, bråker og generelt er undermennesker ute blant folk. Noe som igjen fører til at jeg går langt mindre på kino enn jeg har lyst til, da sjansen for at det finnes undermennesker blant alle folka i salen er rimelig stor.

Lenke til kommentar

Foretrekker å se/kjøpe Blu-ray filmer, men når de kommer ut i andre land uker og måneder før de kommer i Norge så blir det stort sett å laste ned filmer i remux 

Har like bra lyd hjemme, skorter dog litt på bildet, men det at en slipper andre bråkete folk og kostnaden med å dra på kino veier opp for det "lille" minuset

Lenke til kommentar

Ditto """".

 

Flere ganger jeg har vært på kino, er det flere som bruker det som et fuckings sammentreff! Helvete. Også har du de som driver og sjekker mobilen hele jævla tiden. Altså, hvis det er så forpult kjedelig på kino at du må sjekke telefonen hvert faens sekund, hvorfor dro du da!?!

 

Så irriterende. Opplevd samme, så mange ganger det er blitt ødelagt.

Spesielt skrekkfilmer. Du har alltid en eller annen drittunge på 15 år som skriker som en jente når det ikke er skummelt, eller sier noe så hele salen hører det, så ler alle andre idiotene i salen av det. Sykt funny!! Voks opp shitkid. Betaler trosalt for mye for å høre en gutt i puberteten skrike.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Guy Henry er under maska til Peter Cushing i Rogue One, han er også stemmen hans. Bare brukt CGI i ansiktet så vidt meg bekjent. Muligens den aller beste CGIen jeg har sett til nå, men de har fremdeles en lang vei og gå. Jeg synes han så veldig kunstig, unaturlig og følelsesløs ut, og det var nye helt fjernt over blikket hans. Uansett, viktig karakter og jeg er veldig glad de CGIa trynet hans, selv om de på ingen måte har greid å fange auraen hans. Funka ganske bra.

 

 

Lett en av tidenes 5 beste skuespillere. Tror jeg vil gå for The Hound of the Baskervilles, Dracula, Star Wars, The Curse of Frankenstein og The Mummy som det aller beste han gjorde. Og ikke overraskende er det han og Christopher Lee som spiller hovedrollene i alle disse filmene (minus Star Wars), en annen som står støtt inne på min topp 5.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Cushing døde på begynnelsen av 80 tallet så han er rein CGI ja. Meget bra modell. Stemmen klarer vel noen å imitere. Fantastisk fyr, du burde se noen av Hammer filmene han spilte i fra 1960 og utover me Christopher Lee

Tror vi sier 1994 , jeg :p

Lenke til kommentar

Guy Henry er under maska til Peter Cushing i Rogue One, han er også stemmen hans. Bare brukt CGI i ansiktet så vidt meg bekjent. Muligens den aller beste CGIen jeg har sett til nå, men de har fremdeles en lang vei og gå.

 

Når det blir ganske lett å lage sånt som ser veldig virkelig ut, lurer jeg på om det vil bli vanlig å bringe tilbake gamle legender i stort omfang?

James Dean, Chaplin...Olsenbanden you name it

Lenke til kommentar

Ridley Scott bak spakende for 3 gang? Får håpe det blir bedre enn den forrige, det var ganske total skuff

såvidt jeg husker. Må se den en gang til kanskje.

 

---

 

Så Despicable Me for første gang, temmelig morsom film.
Sikkert kjent for de fleste, der de små gule (Dubios sin avater) har sin opprinnelse? Så vet jeg det.
 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...