Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Prometheus var en katastrofe av en fantastisk bedriten film, så jeg har jaggu meg ikke mye trua på Alien: Covenant. Men det hadde jo vært morsomt om den ble en positiv overraskelse.

 

Den kommende Alien-filmen regissert av Neill Blomkamp derimot, den har jeg trua på. Når enn den kommer. Om den kommer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prometheus var en katastrofe av en fantastisk bedriten film, så jeg har jaggu meg ikke mye trua på Alien: Covenant. Men det hadde jo vært morsomt om den ble en positiv overraskelse.

 

Den kommende Alien-filmen regissert av Neill Blomkamp derimot, den har jeg trua på. Når enn den kommer. Om den kommer.

Tuller du? Prometheus var jo fantastisk. 

 

Men kanskje ikke så lett for alle å forstå den ;)

Lenke til kommentar

 

Prometheus var en katastrofe av en fantastisk bedriten film, så jeg har jaggu meg ikke mye trua på Alien: Covenant. Men det hadde jo vært morsomt om den ble en positiv overraskelse.

 

Den kommende Alien-filmen regissert av Neill Blomkamp derimot, den har jeg trua på. Når enn den kommer. Om den kommer.

 

Tuller du? Prometheus var jo fantastisk. 

 

Men kanskje ikke så lett for alle å forstå den ;)

Komisk argument. Ein særs skuffande film, "forklaringa" til the space jockey var så dårleg at filmen ikkje bør reknast som "canon". Det einaste positive er at grunna floppen i 2012, så er forventingane til filmen i 2017 nokså låge.

Lenke til kommentar

 

 

Prometheus var en katastrofe av en fantastisk bedriten film, så jeg har jaggu meg ikke mye trua på Alien: Covenant. Men det hadde jo vært morsomt om den ble en positiv overraskelse.

 

Den kommende Alien-filmen regissert av Neill Blomkamp derimot, den har jeg trua på. Når enn den kommer. Om den kommer.

Tuller du? Prometheus var jo fantastisk. 

 

Men kanskje ikke så lett for alle å forstå den ;)

Komisk argument. Ein særs skuffande film, "forklaringa" til the space jockey var så dårleg at filmen ikkje bør reknast som "canon". Det einaste positive er at grunna floppen i 2012, så er forventingane til filmen i 2017 nokså låge.

 

Det som var intensjonen ja :p

Lenke til kommentar

MV5BMjk0MjMzMTI3NV5BMl5BanBnXkFtZTgwODEy

rare_exports_official_poster_en.jpg

 

 

Jeg antar at alle har gjort seg selv en stor tjeneste og sett disse to filmene i løpet av Jula? Kremfilmer av en dimensjon ukjent! Per Christian Ellefsen gjør forresten en helt suveren rolle i Rare Exports. Noe av det kuleste jeg har sett av en norsk skuespiller noensinne.

Endret av """
Lenke til kommentar

Trenger hjelp fra dere film  nerder, 

 

Jeg ser etter beste DVDen  av Henry V(1989) Der bare på Amerikansk Bluray(og  det var ikke det store uansett)

 

Så jeg ser etter en dvd, som i hvertfall ser litt bedre ut en 1989 VHS  rett  til Dvd  kvalitet.

 

Må være sone 2, siden  min sone 1 spiller nå er død...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...