PÃ¥inter Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni skaftetryne32 skrev (15 minutter siden): Ikke forvent at du skal slippe unna, det er ikke noe unntak for deg og deg alene, dette har jeg fortalt deg mange ganger, du kan ikke kreve når du selv aldri gir tilbake. My bad, gikk i fella igjen og svarte deg. Skal prøve å ikke la det gjenta seg. 1 1
PÃ¥inter Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Red Frostraven skrev (1 time siden): Muslimer sprer ikke misinformasjon om saken i stor skala i vestlige land, Nei de tyr til mer ekstreme handlinger kanskje? 2
skaftetryne32 Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni PÃ¥inter skrev (8 minutter siden): My bad, gikk i fella igjen og svarte deg. Skal prøve å ikke la det gjenta seg. Felle? Den eneste fellen du går i er å være ett troll som aktivt forfølger meg rundt på dette forumet for å trolle, det må du nesten ta på egen kappe. 4
ZiggyStar Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni 2 hours ago, skaftetryne32 said: Kristne tåler ikke kritikk noe bedre enn muslimer tro meg, det gjør de bare ikke, det er kort og godt en påstand helt uten belegg. Nei det er ikke uten belegg. Du kan kritisere harsellere med Jesus så mye du vil, mens tegner du Mohammed så regner dødstruslene inn. Det er rimelig godt dokumentert. 4 2
skaftetryne32 Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni (endret) ZiggyStar skrev (4 minutter siden): Nei det er ikke uten belegg. Du kan kritisere harsellere med Jesus så mye du vil, mens tegner du Mohammed så regner dødstruslene inn. Det er rimelig godt dokumentert. Ja det stemmer det at ekstremister gjør ekstreme ting, dette er et sånt eksempel, kristne som prøver å drepe abort leger og noen ganger lykkes med det er et annet veldokumentert eksempel, men vi kan ikke dømme alle på hva noen relativt få ekstremister gjør. So jo det er fremdeles en voldsom generalisering basert på virket til noen veldig få individer. Endret 18. juni av skaftetryne32 4 2
ZiggyStar Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni 1 hour ago, Hanhijnn said: Det som ofte slår meg er hvordan folk som er fordomsfulle om en ting, som regel er fordomsfulle om det meste av andre ting også. Bare en digresjon fra min side. Fin og klassisk quick-fix fra ytre venstre, bare hevde "fordommer" om man påpeker fakta. Da må jo dere være ekstremt "fordomsfulle" mot kristne da? Eller nei, det passer ikke narrativet? 4
ZiggyStar Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni 2 hours ago, Red Frostraven said: Muslimer sprer ikke misinformasjon om saken i stor skala i vestlige land, og er ei heller representert blant dem som tror på misinformasjon fra anti-kjønnbevegelsen i tråden. Skjønner at din eneste valuta er misinformasjon og det er viktigere enn faktiske liv. Er det ikke misinformasjon som ligger til grunn for terrorangrep mot de skeive da altså, akkurat - det var dagens. Er det bare korrekt informasjon de sitter på da? og skal det på ett eller annet absurd vis gjøre det bedre? 2 1
Red Frostraven Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni ZiggyStar skrev (1 time siden): Er det ikke misinformasjon som ligger til grunn for terrorangrep mot de skeive da altså, akkurat - det var dagens. Er det bare korrekt informasjon de sitter på da? og skal det på ett eller annet absurd vis gjøre det bedre? Du driver med Whatabout-isme. Det er ingen ekstreme islamister i tråden. Det er ingen som forsvarer dem. Ergo er det ingenting å diskutere der. --- Samtidig er det å støtte pride som å gi ekstreme islamister fingeren. 6 2
Ole-Br Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni ZiggyStar skrev (4 timer siden): Store forskjellen på kristne og muslimer er at kristne tåler kritikk og harselas. Selvsagt enklere å kritisere de som ikke truer deg på livet etterpå Mistanken er særdeles berettiget. Se på deg selv - du bruker gjennomgående veldig milde ord og pakker det godt inn: "vil provosere religiøse konservative innen islam" i stedenfor å si det rett ut Hvorfor? Er det frykt eller er det narrativet om "innvandring er uproblematisk", eller begge deler? Jeg er ikke interessert i å svare på ad hominem av typen "se på deg selv" og spekulasjoner om underliggende motiver og tilsynelatende berøringsangst. Jeg har svart saklig på ditt innlegg. Du omgår mitt og velger i stedet rollen som mistenksom språkforsker. Det er ikke jeg interessert i. 5 1
Ballalaika Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni skaftetryne32 skrev (3 timer siden): Du fortsetter å beskrive din egen form for debatt her. Ble litt sånn I know what you are, but what am I 1
Subara Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni https://www.aftenposten.no/norge/i/y5Okmx/store-kjoennsforskjeller-preger-synet-paa-skeives-rettigheter?fbclid=IwY2xjawShEXJleHRuA2FlbQIxMABicmlkETAyOElyYWhYblhiZ3JOOTMwc3J0YwZhcHBfaWQQMjIyMDM5MTc4ODIwMDg5MgABHm6U-oQc0nTisEBRJEAYNJRc0vnotUzsEXeEHeyFHzOSSB7O7eViWPXbGvIm_aem_h7vjJp40UkURUlsMlTWdgg Fire av ti unge menn mener skeives rettigheter har gått for langt: – Er grunn til bekymring Store kjønnsforskjeller preger synet på skeives rettigheter. Hva er det med menn? 8
Maskinfører Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Nei til pride @Tussi ? Vi er konservative kristne? Til man og kvinne skapte han dem? 😀😻
ZiggyStar Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni 2 hours ago, Ole-Br said: Jeg er ikke interessert i å svare på ad hominem av typen "se på deg selv" og spekulasjoner om underliggende motiver og tilsynelatende berøringsangst. Jeg har svart saklig på ditt innlegg. Du omgår mitt og velger i stedet rollen som mistenksom språkforsker. Det er ikke jeg interessert i. Hvis du ikke er interessert i å svare - så lar du bare være å svare. Trenger ikke være forsker for å påpeke dine selvmotsigelser akkurat. 2
ZiggyStar Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni 3 hours ago, Red Frostraven said: Du driver med Whatabout-isme. Det er ingen ekstreme islamister i tråden. Det er ingen som forsvarer dem. Ergo er det ingenting å diskutere der. --- Samtidig er det å støtte pride som å gi ekstreme islamister fingeren. Bra du gir fingeren til ekstreme islamister i det minste. Hakket mer direkte enn OleBro her oppe iallfall 2 1
Ole-Br Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Atib Azzad skrev (9 timer siden): Riktig god debatt med masse masse gode argumenter. Nå snakker vi fks om hvordan de som støtter Pride visstnok ikke er kritiske nok til muslimer som ikke støtter Pride. Er dette bunnen av bøtta? Yes. 3 2
herzeleid Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Subara skrev (4 timer siden): https://www.aftenposten.no/norge/i/y5Okmx/store-kjoennsforskjeller-preger-synet-paa-skeives-rettigheter?fbclid=IwY2xjawShEXJleHRuA2FlbQIxMABicmlkETAyOElyYWhYblhiZ3JOOTMwc3J0YwZhcHBfaWQQMjIyMDM5MTc4ODIwMDg5MgABHm6U-oQc0nTisEBRJEAYNJRc0vnotUzsEXeEHeyFHzOSSB7O7eViWPXbGvIm_aem_h7vjJp40UkURUlsMlTWdgg Fire av ti unge menn mener skeives rettigheter har gått for langt: – Er grunn til bekymring Store kjønnsforskjeller preger synet på skeives rettigheter. Hva er det med menn? Ser ut som overskriften lyver litt. I artikkelen står dette: Sitat På påstanden «Kampen for LHBT+-personers rettigheter har gått for langt» svarer fire av ti unge menn «enig». At ‘kampen’ har gått for langt er noe annet enn at en har gått for langt i å gi rettigheter til skeive personer. 3
DukeNukem3d Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Red Frostraven skrev (12 timer siden): Muslimer sprer ikke misinformasjon om saken i stor skala i vestlige land, og er ei heller representert blant dem som tror på misinformasjon fra anti-kjønnbevegelsen i tråden. Nei, statistisk sett hater de vel bare homofile ganske mye mer enn alle andre grupper. 1
Tussi Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni (endret) Maskinfører skrev (9 timer siden): Nei til pride @Tussi ? Vi er konservative kristne? Til man og kvinne skapte han dem? 😀😻 Jeg feirer ikke pride... men jeg ser ikke noen grunn til å flagge mitt syn på det noe særlig,.det er mange sårbare mennesker, og jeg har sett homofile bli mobbet bort fra et sted... Endret 19. juni av Tussi 3 1
Hanhijnn Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni ZiggyStar skrev (16 timer siden): Hanhijnn skrev (17 timer siden): Det som ofte slår meg er hvordan folk som er fordomsfulle om en ting, som regel er fordomsfulle om det meste av andre ting også. Bare en digresjon fra min side. Fin og klassisk quick-fix fra ytre venstre, bare hevde "fordommer" om man påpeker fakta. Da må jo dere være ekstremt "fordomsfulle" mot kristne da? Eller nei, det passer ikke narrativet? Kan du forklare meg hvordan du fikk dette til å henge sammen? Det eneste jeg kan se er du følte deg veldig truffet, og det kan ikke være min feil. 4
Hanhijnn Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Red Frostraven skrev (14 timer siden): Samtidig er det å støtte pride som å gi ekstreme islamister fingeren. Jepp! Og ekstreme kristne. Og andre fordomsfulle. Det ser vi jo mer enn nok av i denne tråden. 5 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå