HeHauken Skrevet søndag kl 22:06 Skrevet søndag kl 22:06 Fy fader for en deilig seier. Mexico eller England - bring them on! Tidenes beste norske landslag kan slå dem også! 1
DukeNukem3d Skrevet søndag kl 22:07 Skrevet søndag kl 22:07 (endret) Kan ikke han andre kommentatoren ta over for Wikestad nå? 🤭 Endret søndag kl 22:07 av DukeNukem3d 2
KANE2009 Skrevet søndag kl 22:11 Skrevet søndag kl 22:11 ^fmj skrev (1 minutt siden): Dette var gøy. Dommeren kan ta seg en bolle. Ja, en arsenikkbolle.
Duriello Skrevet søndag kl 22:11 Skrevet søndag kl 22:11 Dommeren i lomma på Infantilo? Oddsen er nede, lol. 😂
barezell Skrevet søndag kl 22:12 Skrevet søndag kl 22:12 barezell skrev (På 30.6.2026 den 23.04): Brasil har ikke imponert veldig. Vi tar de! Haaland mot Gabriel blir gøy! Called it! Hvis England klarer Mexico, så slår vi de lett! Har imponert enda mindre enn Brasil 🫡
King Tony Craig Skrevet søndag kl 22:13 Skrevet søndag kl 22:13 KANE2009 skrev (1 minutt siden): Ja, en arsenikkbolle. For ikke å si en negerbolle.
Reg2000 Skrevet søndag kl 22:15 Skrevet søndag kl 22:15 Wikestad er så sykt irriterende som kommentator. Håper vi slipper ham på resten av kampene. 1
ChopperRead Skrevet søndag kl 22:16 Skrevet søndag kl 22:16 Schjelderup med tidenes innhopp. Håper vi starter neste kamp med 2.omgangs oppstilling.. 2
nicho_meg Skrevet søndag kl 22:19 Skrevet søndag kl 22:19 1 minute ago, toro6 said: Vet vi på hvilken kanal neste kamp blir sendt? Tv2 Direkte 1
toro6 Skrevet søndag kl 22:21 Skrevet søndag kl 22:21 Just now, nicho_meg said: Tv2 Direkte Takk. Så dumt. Vet ikke om jeg er interessert nok til å betale den høye prisen. 1
Noxhaven Skrevet søndag kl 22:21 Skrevet søndag kl 22:21 ChopperRead skrev (2 minutter siden): Schjelderup med tidenes innhopp. Håper vi starter neste kamp med 2.omgangs oppstilling.. Ja. Eller Nusa og Bobb på hver kant hvor Schelderup kommer inn i andre omgang med friske bein. Fy faen for en kamp!!!!! Haaland og Nyland det er ren magi 1
KANE2009 Skrevet søndag kl 22:21 Skrevet søndag kl 22:21 Idag skal jeg faktisk vurdere å tilgi Ødegaard for de blonde kjønnshårene han har latt gro i trynet 😅
Baranladion Skrevet søndag kl 22:22 Skrevet søndag kl 22:22 Ganske sjuke bilder fra slottsplassen nå! Herreminhatt
KANE2009 Skrevet søndag kl 22:22 Skrevet søndag kl 22:22 toro6 skrev (Akkurat nå): Takk. Så dumt. Vet ikke om jeg er interessert nok til å betale den høye prisen. Dra på pub eller et annet sted som viser? Kompis? Familie? 1
FrihetensRegn Skrevet søndag kl 22:22 Skrevet søndag kl 22:22 Nå slår Mexico England slik at vi møter Mexico og de blir lettere å slå enn Brasil så blir det Argentina neste og de har bare Messia som er god og i Finalen møter vi Frankrike med nytt lag og gode muligheter.
^fmj Skrevet søndag kl 22:25 Skrevet søndag kl 22:25 toro6 skrev (3 minutter siden): Takk. Så dumt. Vet ikke om jeg er interessert nok til å betale den høye prisen. Se på BBC eller ITV med vpn. 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå