King Tony Craig Skrevet søndag kl 22:25 Skrevet søndag kl 22:25 nicho_meg skrev (5 minutter siden): Tv2 Direkte Heldigvis! Da slipper vi Wikestad 1
toro6 Skrevet søndag kl 22:25 Skrevet søndag kl 22:25 2 minutes ago, KANE2009 said: Dra på pub eller et annet sted som viser? Kompis? Familie? Kanskje det, gitt! Ville vært første gang jeg dro et sted for å se fotball. 😀 1
Noxhaven Skrevet søndag kl 22:27 Skrevet søndag kl 22:27 FrihetensRegn skrev (3 minutter siden): Nå slår Mexico England slik at vi møter Mexico og de blir lettere å slå enn Brasil så blir det Argentina neste og de har bare Messia som er god og i Finalen møter vi Frankrike med nytt lag og gode muligheter. Jeg håper England slår Mexico så vi kan slå England. Lettere motsant og det så mange flere som er england frelst som vil se den matchen.
Baranladion Skrevet søndag kl 22:28 Skrevet søndag kl 22:28 Noxhaven skrev (Akkurat nå): Jeg håper England slår Mexico så vi kan slå England. Lettere motsant og det så mange flere som er england frelst som vil se den matchen. Mexico i Mexico vs Mexico i Miami er 2 ganske forskjellige ting. Jeg håper vi får de, selvom England er en morsommere kamp på papiret. 1
KANE2009 Skrevet søndag kl 22:36 Skrevet søndag kl 22:36 toro6 skrev (9 minutter siden): Kanskje det, gitt! Ville vært første gang jeg dro et sted for å se fotball. 😀 Tror ikke du finner noen bedre unnskyldning enn nå ihvertfall! 😁
Wheeljack Skrevet søndag kl 22:38 Skrevet søndag kl 22:38 Jeg var i Oslo da Norge slo Brasil i 1998, Det så sånn ut i gatene da også 4
Baranladion Skrevet søndag kl 22:39 Skrevet søndag kl 22:39 DukeNukem3d skrev (1 minutt siden): Haaland har vel en kamp mindre spilt enn de to andre der og. Må vel være verdens beste målskårer, om ikke tidenes beste etterhvert. Egentlig, så er han jo ganske usynlig, men han gjør det han er der for å gjøre, skåre på alle sjansene han får, i tillegg til å trekke til seg alle forsvarsspilleres oppmerksomhet i 90min pluss. 1
FrihetensRegn Skrevet søndag kl 22:39 Skrevet søndag kl 22:39 Interessant hvor sikre NRK er i sin sak :-D
Reg2000 Skrevet søndag kl 22:39 Skrevet søndag kl 22:39 18 minutes ago, toro6 said: Takk. Så dumt. Vet ikke om jeg er interessert nok til å betale den høye prisen. Er helt åpent på gammeldags lineær tv.
Noxhaven Skrevet søndag kl 22:42 Skrevet søndag kl 22:42 FrihetensRegn skrev (1 minutt siden): Interessant hvor sikre NRK er i sin sak 😄 England er mye mer populære så är nok en god del bias der. Men håper de NRK har rett selv om jeg tror de tar feil.
FrihetensRegn Skrevet søndag kl 22:44 Skrevet søndag kl 22:44 Noxhaven skrev (1 minutt siden): England er mye mer populære så är nok en god del bias der. Men håper de NRK har rett selv om jeg tror de tar feil. De kunne skrevet "mest sannsynlig England", ingenting er sikkert enda.
Gouldfan Skrevet søndag kl 22:46 Skrevet søndag kl 22:46 NORGE HAR ALDRI TAPT FOR BRAZIL, FORTSATT.. Episk. 1
:utakt Skrevet søndag kl 22:47 Skrevet søndag kl 22:47 (endret) Haaland: "Hvis jeg får en sjanse eller to, så blir det som regel mål. Jeg vet ikke hvordan jeg gjør det, men det er slikt jeg gjør." 😂😂 Nyland, Haaland og alle de andre. For en gjeng. Makalaust. Endret søndag kl 23:11 av :utakt 2
Gouldfan Skrevet søndag kl 22:47 Skrevet søndag kl 22:47 Baranladion skrev (25 minutter siden): Ganske sjuke bilder fra slottsplassen nå! Herreminhatt Konkurrerer med 1945...
BadCat Skrevet søndag kl 23:05 Skrevet søndag kl 23:05 K.O. Blanka representerer Brazil, hvis noen levde under en stein eller ikke var født i 91/92. 1
Noxhaven Skrevet søndag kl 23:08 Skrevet søndag kl 23:08 Nyland the one and only etter en reddning som nesten ikke skal være mulig. Never forget. 5 2 1
BadCat Skrevet søndag kl 23:21 Skrevet søndag kl 23:21 3 hours ago, Mr.Duklain said: Ikke enda, men fotballdrakten jeg kjøpte for 100kr på Europris er på🙂 Nå har du vel rodd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå