^fmj Skrevet søndag kl 21:32 Skrevet søndag kl 21:32 Noxhaven skrev (1 minutt siden): Nyland er nok banens beste så langt i mine øyne. I alles øyne. 2
Baranladion Skrevet søndag kl 21:32 Skrevet søndag kl 21:32 Med de byttene til brasil, så blir det enda skumlere å gjøre feil... Jeg håper vi kan bli litt mer direkte og fremoverettet nå mot slutten. Det er ofte muligheter og rom for pasninger fremover, men spillerne tar det trygge valget om å spille sidelengs eller bakover. Og så ser jeg gjerne flere "flo"pasninger fra Nyland mot Haaland, det har blitt farlig begge gangene han har gjort det.
Reg2000 Skrevet søndag kl 21:36 Skrevet søndag kl 21:36 43 minutes ago, Reg2000 said: Nyland kanskje norges beste spiller i VM hittil? Siterer meg selv og kommer med denne påstanden igjen. 1
KANE2009 Skrevet søndag kl 21:43 Skrevet søndag kl 21:43 Nå må Brasil fremover, kan ikke vente på å bare kontre.
KANE2009 Skrevet søndag kl 21:46 Skrevet søndag kl 21:46 Reg2000 skrev (8 minutter siden): Siterer meg selv og kommer med denne påstanden igjen. Det er ikke en påstand jeg kan avfeie med det første. Noen må gi den mannen en kontrakt!
KANE2009 Skrevet søndag kl 21:48 Skrevet søndag kl 21:48 Åssen i helvete Nyland får fingrene på den vet jeg ikke rett og slett 😅 1
Wheeljack Skrevet søndag kl 21:50 Skrevet søndag kl 21:50 Nyland har gjort jobben, nå kan resten av laget sørge for at han ikke får noe å gjøre resten av kampen. 1
DukeNukem3d Skrevet søndag kl 21:51 Skrevet søndag kl 21:51 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå