Baranladion Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Det her orker jeg ikke.... Pulsklokka spurte meg akkurat om å ringe nødsentralen 1
Baranladion Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Det her orker jeg ikke.... Pulsklokka spurte meg akkurat om å ringe nødsentralen
DukeNukem3d Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Baranladion skrev (Akkurat nå): Det her orker jeg ikke.... Pulsklokka spurte meg akkurat om å ringe nødsentralen 🤭
Baranladion Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden For å sette det hele i perspektiv... Brasil har vunnet VM flere ganger enn vi har deltatt! Tenke seg til.. en fullt fortjent seier mot Brasil i en 8-delsfinale i VM. Smak litt på den! Gratulerer alle sammen!
King Tony Craig Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Oh brother... Jeg kan bare ikke tro det! JEG KAN BARE IKKE TRO DET!
KANE2009 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Hahaha, Neymar, you whiny fucking baby, fuck off 🤣
Zork Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Absurd straffe - hva i alle dager holder dommeren på med der? 1
King Tony Craig Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden JADDDDDDDDDDDDAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bare å håpe på at England slår Mexico, nå. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå