Gå til innhold

Norge i VM 2026

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:utakt skrev (2 timer siden):

Det er vanskelig å lande etter en sånn kamp som i går. Jubelen sto i taket her allerede etter noen minutter. Nå ble den scoringen riktig annullert for offside, men det viste en vinnervilje og tenning som var helt nødvendig i en sånn kamp. Selv om målet ikke ble stående må det ha vært en vanvittig motivasjonsboost for gutta å få den åpningen. Bevis på at dette kunne gå. 

Nyland og Haaland får overskriftene, fortjent, men det vi så i går var en skikkelig lagseier. Så mange spilte opp mot maks, og når vi har det nivået kan vi virkelig slå hvem som helst. 

Vanvittig stort. Uansett hvordan det går videre nå er det bare å ta av seg hatten for det Ståle og laget har prestert gjennom hele kvaliken og nå i sluttspillet. For en gjeng. 

Helt enig, tror den annullerte skåringen var meget viktig, spesielt i kombinasjon med hvor mye vi fikk lov til å ha ballen. Man får altså både følelsen av å kontrollere kampen, og samtidig følelsen av at det er mulig å gjøre mål. 

England blir en helt annen kamp, men jeg tror Ståle har kontroll på hva som må gjøres. Vi vil ikke få lov til å kontrollere og trille ball mot de, og det blir ihvertfall ikke 70-30 i possession i den kampen. Da er det jo fint å vite, at vi har spillere som er enormt giftige på raske overganger,- også. 

Tenk om vi vinner den a! 

Skrevet

Om Norge vinner Vm, så burde den datoen blitt en rød merkedag. Det er den verdt, og det hadde også gjort det spesielt.

Vi ser hvor mye det betyr for folk, og det er verdt en merkedag.

• Hjerte 3
Skrevet

Hvem er ute neste kamp for England? Er de svekket på noe vis?

Og vil Ryerson være klar igjen? Holmgren er kanskje tilbake, men vi vet jo alle at sykdom sitter i en stund. 

Skrevet

Noen som vet om Wayne Rooney har vært ute og rodd? 

Ref han sa i et program at han skulle ro i en elv eller noe sånt om Norge slo Brasil. 

Skrevet

Jeg har også troa!

Først må jeg bare si wow, for en kamp de leverte i går. Å holde ballen så mye mot Brasil er veldig imponerende. Litt kjedelig fotball, veldig mye tilbake (helt til Nyland), sånn sett ikke en veldig gøy kamp med veldig lite skudd mot mål, men det holdt jo i massevis når Haaland alltid scorer! For en fyr altså. For et lag vi har. 

Jeg tror også at Brasil fikk en liten støkk etter det annulerte målet til Berg. Hjalp nok ikke på selvtilliten når Nyland redder straffen deres også. Tror vi hadde fått et annet kampbilde om disse to tingene ikke hadde skjedd. 

Håper vi knuser England. De har ikke imponert noe særlig syns jeg. Eneste som har imponert med England er så og si Kane. Han er nesten like farlig som Haaland 😂 

Skrevet
OddZen skrev (3 timer siden):

Hvem er ute neste kamp for England? Er de svekket på noe vis?

Og vil Ryerson være klar igjen? Holmgren er kanskje tilbake, men vi vet jo alle at sykdom sitter i en stund. 

Henderson har antakelig knekt noe, absurd skade. Var vel Canizares som mistet after shave-flasken på foten og mistet VM i 2002.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...