Gå til innhold

Story House Egmont blir ny eier av Diskusjon.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bernoulli skrev (5 minutter siden):

Siden den andre tråden ble stengt før jeg rakk å få svar, og videre diskusjon ble henvist hit:

Hvis alt med Diskusjon.no og deres moderatorteam forblir som før, eller bedre, hvorfor er det da så mye depping og tristhet blant moderatorene? Burde ikke dette være en gledens dag, eller i det minste nøytral?

Vi har det bra vi :D Vi feirer 🥳 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Kajac skrev (24 minutter siden):

Hvor mange eiere har Diskusjon.no hatt de siste årene, egentlig?

Media er en industri som går i bølger og daler. Faktumet at diskusjon.no blir kjøpt og solgt i stedet for nedlagt viser vi står støtt og stødig på beina våre.

Jeg er veldig fornøyd med at det ble Egmont som tok over eierskapet, da de har vist seg å være en pålitelig eier som forstår seg på forum.

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Sjørøver skrev (1 time siden):

Det forklarer det lille inntoget av innlegg som minner meg om kvinneguiden. Tilvenning før sammenslåing? 

Uderzo skrev (1 time siden):

Nei, søren jeg trodde ikke det ville bli lagt merke til!

"He knew because he said the magic word". :p

------------

Så hva var egentlig greia med VG? Ville de gjøre endringer som noen var så sterkt uenig i at VG gav opp og solgte videre?

Gaea skrev (50 minutter siden):

 Vi feirer 🥳

beer-drinking-smiley.gif.bd375d695c0d96996bb41f0e6be38350.gif

Endret av PaladinNO
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

 

Gavekort skrev (2 timer siden):

Jeg er veldig fornøyd med at det ble Egmont som tok over eierskapet, da de har vist seg å være en pålitelig eier som forstår seg på forum.


Selskapets historikk med sine andre forum, deriblant Kvinneguiden, Foreldreforum, og til dels også Doktor Online, tilsier at feiringen muligens blir kortvarig, og at dere våkner til tidenes bakrus, men det gjenstår å se.

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Dette var gode nyheiter! Ikkje at eg har vore så bekymra eller visst så mykje meir ut over tråden om Maximo. Og ikkje minst at TSP er tilbake! Ein fabelaktig ressurs for forumet i mange år.

Etter over 20 år som medlem, med fortid som moderator og administrator så er forumet blitt heimen min på internett. Det hadde blitt eit stort tomrom utan.

Kan samtidig nytte sjansen til å takke alle som bidreg til å drifte forumet, både betalt og på dugnad. Eit godt administrator- og moderatorlag er viktig for å halde forumet på eit nivå som inviterer til diskusjon, men samtidig har litt styring. Det var veldig lærerikt å delta den gang eg var ein del av laget og eg sat igjen med ei kjensle av at forumet er i veldig gode hender. Med ein god struktur i botn så finn de nye, gode kandidatar.

  • Liker 7
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Vil vi fortsatt kunne være anonyme/bruke nicjname/screenname? Har ikke noe imot å ha verifisert konto, så lenge jeg ikke må flashe mitt eget, unike navn.

Lurer og på hvordan dere ser for dere å få folk inn fra f.eks. TU, så vi kan diskutere ut fra de artiklene, for TU sitt eget forum døde allerede i starten. Men frykter det ikke blir noen link mellom disse. Forum og nyhetsartikler/aktuelle artikler er en god kombo. Når det ene mangler, så blir ting fort bare halvveis.

Men får følge med, og se om dere finner en måte å tiltrekke dere brukere som ikke ånder for forumet for forumets del.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
1 hour ago, bshagen said:

Hva med å få tilbake HW.no? Drit i tester av "beste gressklippere" og "tannbørster" osv, få tilbake den skikkelige grunnen til at dette forumet oppsto og ble så bra som det var! :D 

hw.no er vel ikke en del av salget, det var jo en del av tek.no som VG kjøpte før de kjøpte diskusjon.no. Og de har jo ikke solgt tek.no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...