Gå til innhold

Story House Egmont blir ny eier av Diskusjon.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Gjest klistret denne emne

Kopierer noe @TSP skrev fra en annen tråd:

Hei, 

Jeg kan berolige dere med at det ikke vil komme et kobbel av nye moderatorer eller retningslinjer fra andre fora som Story House Egmont driver og hit. Tanken er at Diskusjon.no i stor grad skal drives akkurat som før mtp. retningslinjer og moderering. Diskusjon.no har allerede et godt moderator- og administratorteam som kjenner Diskusjon.no godt. Vi ser ingen grunn til å endre på dette. 

Teknisk vil det skje en del nå i nærmere fremtid, men det er ikke snakk om noen stor omlegging av forumplattformen slik som det ble prøvd på med VGD. 

I løpet av måneden flytter vi Diskusjon.no over til vår egen serverrigg, men det første jeg tenker dere vil merke blir en oppgradering av forumplattformen som Diskusjon.no kjører på til en nyere versjon av Invision Community. Det skjer i løpet av en en til tre måneder, det er nødvendig for en del ny funksjonalitet og stordriftsfordeler som er nyttig både for oss og dere. Da får dere f.eks. også en offisiell "nattmodus" til forumet! Nærmere detaljer om hva det innebærer kommer senere, vi skal holde dere oppdatert 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 6
Lenke til kommentar

Det ble kort  varighet med Schibsted/VG eiere. 

Satser på at Story House Egmont ser at det er  risiko med å endre for mye på layout/design. 

Rent design uten masse forstyrrende bannere, ikoner og fjas er bra.

Forsøk på å jazze opp sidene vil nok virke mot sin hensikt, da blir det fort lavere kvalitet på innlegg og brukergruppen.

Større forum har dødd ut før... 

Vært med siden 2004 😊

Endret av plankeby
  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Jeg håper at det blir lite forandringer annet enn tekniske oppgraderinger. Andre forum under Egmontparaplyen har vesentlig lengre regler og retningslinjer enn her, og jeg er ikke helt sikker på at admin/mods her har noe å stille opp med hvis Egmont bestemmer at regler skal strammes inn og moderering skal justeres tilsvarende. 

Jeg syns det er et veldig ålreit nettsamfunn her inne, og håper det fortsetter på den måten. 

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
:utakt skrev (6 minutter siden):

Jeg håper at det blir lite forandringer annet enn tekniske oppgraderinger. Andre forum under Egmontparaplyen har vesentlig lengre regler og retningslinjer enn her, og jeg er ikke helt sikker på at admin/mods her har noe å stille opp med hvis Egmont bestemmer at regler skal strammes inn og moderering skal justeres tilsvarende. 

Jeg syns det er et veldig ålreit nettsamfunn her inne, og håper det fortsetter på den måten. 

Ikke noen fare når vi har @TSP med på laget. 

Vi har et veldig bra nettsamfunn, og det fortsetter på denne måten hvis alle er like saklige og hyggelige som deg og en rekke andre gode bidragsytere :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gaea skrev (1 time siden):

Kopierer noe @TSP skrev fra en annen tråd:

Hei, 

Jeg kan berolige dere med at det ikke vil komme et kobbel av nye moderatorer eller retningslinjer fra andre fora som Story House Egmont driver og hit. Tanken er at Diskusjon.no i stor grad skal drives akkurat som før mtp. retningslinjer og moderering. Diskusjon.no har allerede et godt moderator- og administratorteam som kjenner Diskusjon.no godt. Vi ser ingen grunn til å endre på dette. 

Teknisk vil det skje en del nå i nærmere fremtid, men det er ikke snakk om noen stor omlegging av forumplattformen slik som det ble prøvd på med VGD. 

I løpet av måneden flytter vi Diskusjon.no over til vår egen serverrigg, men det første jeg tenker dere vil merke blir en oppgradering av forumplattformen som Diskusjon.no kjører på til en nyere versjon av Invision Community. Det skjer i løpet av en en til tre måneder, det er nødvendig for en del ny funksjonalitet og stordriftsfordeler som er nyttig både for oss og dere. Da får dere f.eks. også en offisiell "nattmodus" til forumet! Nærmere detaljer om hva det innebærer kommer senere, vi skal holde dere oppdatert 

Wohoo! Night mode er sårt savnet! ❤️ 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Siden den andre tråden ble stengt før jeg rakk å få svar, og videre diskusjon ble henvist hit:

Hvis alt med Diskusjon.no og deres moderatorteam forblir som før, eller bedre, hvorfor er det da så mye depping og tristhet blant moderatorene? Burde ikke dette være en gledens dag, eller i det minste nøytral?

Endret av Bernoulli
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...