Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Jeg har eksportert Replayen (av TopGear 2) og har den på en USB-drive. Må jeg ha en PS3 med GT5 installert for å spille den av, eller er det et slags videoformat? Eller er eneste måten å laste opp en replay på YouTube å filme TV'n?

 

Får ikke gjort noe med den replay fila der uansett. Eneste måten foreløpig er å filme deg selv med et kamera, eller så kan du stelle istand noe caputure card, men det koster en del. Får håpe de får inn en youtube funksjon en eller annen gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg tatt opp gulløpet på Top Gear-bana med Lotus. Fant ut at mobilen min tok opp ufattelig dårlig både lyd og bilde, men har prøvd å redde stumpene med Sony Vegas. Bildet ble litt klarere, men lyden er fryktelig dårlig. Men men... skal laste den opp på YouTube når den er ferdig rendret.

 

Tror ikke det er mye vits å ta opp flere replays med min nåværende telefon, så håper på integrert video-funksjon jeg også :)

Lenke til kommentar

Endelig ass.. Etter en trilliard forsøk ble det endelig gull med Lotusen. Endte opp med å sette på litt mer TC, da ble den litt mer kjørbar imo.

Jeg tror dette er det første spillet i historien, hvor jeg faktisk har kjørt det samme løpet og den samme banen så mange ganger etter hverandre. Viser bare at det er et konge spill, fordi den Lotusen var SINNSYKT MORRO Å KJØRE :D:dribble:

 

Nå kan jeg legge meg med god samvittighet.

Lenke til kommentar

Her er videoen av gull-løpet mitt. Beklager horribel kvalitet:

 

Uredigert opptak:

http://www.youtube.com/watch?v=gr0sIXY-Bos

 

Samme filmen med musikk til:

http://www.youtube.com/watch?v=0JEzs37hwZQ

 

vel jeg er i alle fall mildt sagt forbanna på de idiotisk vanskelige gullmedaljene nå. blir ikke noe meg gt 5 på meg i natt i alle fall...

 

en lotus skal for faen ikke overstyre slik.

De har slengt på harde comfort-dekk, på et 2-runders løp. Det er DET som er problemet. Det henger ikke på greip, men får Lotusen til å føles ut som du kjører på glattisen.

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

Veien til suksess ligger i ro og konsentrasjon, ikke i sinne og oppgitthet. Grip oppgaven med ny lyst og nytt mot, så får du det til! :) Morgenens moralpreken fra en halvfull GT-fan som har vært på julebord...

joa vet det. klarer det nok til slutt. jeg synes bare at forskjellen på vanskelighetsgraden mellom de forskjellige gullmedaljene er for stor. noen løp tar man på et par forsøk, andre må man sette av en helg og ei bøtte med beroligene midler for å klare.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jepp, progressive damage.

Lettere skader blir tilgjengelig etter level 20, og på level 40 så tror jeg det blir den låst åpen mekanisk damage. o.l.

 

De vil sikkert at man skal ta alle sertfikater o.l. før du ødelegger alle bilene i garasjen.. :p

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Imprezaen min så ihvertfall slik ut etter et møte med en vegg når jeg ble level 20:

post-56083-0-15065400-1290934677_thumb.jpg

Ganske sikker på at det ikke var sånn tidligere siden jeg brukte den bilen i de rally-løpene og kræsja konstant.

 

Litt skade på Skylinen og:

post-56083-0-60729700-1290934715_thumb.jpg

 

Dette er riktignok etter milde møter med veggen, har ikke prøvd å kræsje i hundre og helvete enda.

 

Bygde meg en feit Chevrolet ZR1 i sta:

post-56083-0-18861400-1290934871_thumb.jpg

 

Er den vanlige ZR1-en fra dealership med Race Modifications fra GT-auto menyen. Kosta 380 lakser, men det var jaggu verdt det. Tunet den litt i tillegg, så nå har den 890 hester :wee:

 

Er ikke alle biler som kan race modifiseres, men hvis du klikker her, trykker Ctrl+F og søker etter "RM" (uten anførselstegn), så finner du hvilke biler det går an med.

Lenke til kommentar

Prøver ut forskjellige knapper til gass/brems og giring.

 

Er spesielt irritert på L/R 2 knappene.

Why?

 

Sikkert fordi de er lette å glippe ettersom de er avrundet istedet for skikkelige triggere ala X360 kontrolleren.

 

Har selv bestillt 2 sett med disse som enkel oppgradering på kontrolleren : http://www.game.no/acatalog/Control_triggers_PS3_Playstation_3.html

 

hvorfor ikke kjøpe ratt ? lol

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...