Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Fant nettopp ut hvordan du endrer på bremsene.

 

Garage -> Bilen din -> Tuning -> Brakes -> Så trykker du på den lille firkanten til høyre for "Brake balance controller"

Lenke til kommentar

Online var gøy, men synes at det var en del bugs og spillere som spilte unfair. Men free run på SS7 var meget morsomt da jeg kjørte civic og en annen kar kjørte Dodge Challenger SRT8 og vi lå likt hele veien.. Lurer på om han befinner seg på forumet her.. hmm

 

 

Var det RAP et eller annet?

 

Han kjørte på den serveren jeg hadde oppe i et par timer. Husker ikke nicket her og nå, men skal gå gjennom lista med siste spillere møtt...

Lenke til kommentar

Andre som opplever at startposisjonene på Nordsløyfa er bugga som et helvette?

 

Flere ganger at bilen min (og andre) har startet med fronten feil vei, på tvers, utpå gresset osv.

 

Ja, merkelige greier. Jeg starta av og til med fronten rett inn i murveggen...

 

Online var gøy, men synes at det var en del bugs og spillere som spilte unfair. Men free run på SS7 var meget morsomt da jeg kjørte civic og en annen kar kjørte Dodge Challenger SRT8 og vi lå likt hele veien.. Lurer på om han befinner seg på forumet her.. hmm

 

 

Var det RAP et eller annet?

 

Han kjørte på den serveren jeg hadde oppe i et par timer. Husker ikke nicket her og nå, men skal gå gjennom lista med siste spillere møtt...

RAP var på den andre serveren. For en douche.

Lenke til kommentar

Å få B-Spec føreren til å kjøre ordentlig er rimelig vrient, men prøv å hold nivået på 60%. Det vil si rett til høyre fra midten av måleren. Videre er det bare å be om forbikjøringer når det trengs. En annen ting er å sjekke hvor langt måleren kan gå oppover før føreren fucker opp.. Så holder du deg på nivået rett under for maks fart.

Lenke til kommentar

Å få B-Spec føreren til å kjøre ordentlig er rimelig vrient, men prøv å hold nivået på 60%. Det vil si rett til høyre fra midten av måleren. Videre er det bare å be om forbikjøringer når det trengs. En annen ting er å sjekke hvor langt måleren kan gå oppover før føreren fucker opp.. Så holder du deg på nivået rett under for maks fart.

Hvilken måler?

Lenke til kommentar

Den som er til venstre for det headsettet på skjermen. Trykker du på headsettet så kan du øke, holde på eller minske farten på føreren. Dette styrer denne måleren som viser hvor aggressivt føreren kjører.

 

EDIT: For all del ikke push føreren hele tiden når han er på 1. plass. Da går physical strength i bånn og da følger mental strength rett etter og sjåføren blir helt ape.

Endret av Calvinator
Lenke til kommentar

Du må endre dette hele tiden under løpet for å kunne få best mulig plassering.

Hvorfor ikke bare ha han på max aggressivitet hele tiden så lenger han ikke kjører av veien?

 

EDIT: Mener du måleren til høyre fpr headsettet, men rød/blå i hver ende? Han er jo på rød i begynnelsen av hvert løp omtrent, så roer han seg etter at han er i ledelsen.

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

Sliter litt med å komme videre i spillet. Har tatt første license og vunnet en del løp på a-spec, men noen av løpene krever at jeg har spesifkke biler, hvor finner jeg disse?

 

En annen ting jeg lurer på, er det lurt å finne deg en bil du liker og satse på den, eller kjøpe masse forskjellige? Evt. er jeg avhengig av å kjøpe en haug med biler?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...