Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som vet om det er mulig å spole i replay?

Skulle jeg også likt å vite. Masse å trykke på i replay modus, bare ikke det man trenger.

 

Ratt vetdu, opplevelsen blir noe helt annet ;)

 

ratt er gøy men, alt for vanskelig desverre :p

har fortsatt ikke blitt et sekund bedre i drifting selvom jeg har spilt kanskje 2 døgn totalt.

Ratt er jo MYE lettere enn knappetrykkert. Prøv f.eks. NASCAR special event med kontroller.

Lenke til kommentar

YESSS!

 

Fikk Gull på Top Gear Special Event - Intermediate :D

 

Aldri mer Lotus Elise 111R...

Herlig! Var litt av en greie det der, skikkelig herlig når du får det til :)

 

Gratulerer! Har du noen tips til vi som sliter litt med denne???? Holder på å bli gærn nå...

 

Jeg kjørte med Traction Control 5, ABS 1 og med ratt og pedaler på manuell giring. Med rattet kan jeg kjenne når bilen er på vei til å miste kontroll, og da er det bare å hive seg til med a stabilisere kjerra. En ting som kan være lurt å huske: Aldri gi full gass i en sving, da spinner man som regel bare rundt. Ha tålmodighet og prøv å lær deg hvordan bilen oppfører seg. :)

Endret av dannad
Lenke til kommentar

Driving Force GT og Pro gjør også nytten i massevis om du synes G-rattene blir i dyreste laget. Det viktigste er solid byggekvalitet og 900-graders dreining.

Driving Force GT holder i massevis for meg. Ikke alle biler har 900 grader i virkeligheten heller, da.

 

Hvor får jeg tak i pickups?

Så en Toyota Pickup på Used Cars Dealership en gang. Så tipper du må dit for å finne de andre også.

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om det er mulig å spole i replay?

 

Per i dag er det ikke mulig, er mange som ønsker dette, så vi får håpe det kommer med en update.

 

Bør jeg bruke 900 på GT force eller 3000 på g27?

 

GT rattet er jo det offisielle rattet for GT5, det jeg har og det funker utmerket, dog det mangler jo clutch, så om clutch er veldig viktig for deg så er vel G27 valget.

Lenke til kommentar

Jeg hadde kjøpt Driving Force GT til 900 kr. God kvalitet :)

 

BTW: Hvor mange biler har dere folkens klart å samle til nå?

 

Jeg sitter med 24 stykker. 15 Standard og 9 Premium.

 

11 premium og 6 standard. Bare level 9 her og blir ikke så mye mer gaming dessverre. Eksamen i datasikkerhet snart :O

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om det er mulig å spole i replay?

Skulle jeg også likt å vite. Masse å trykke på i replay modus, bare ikke det man trenger.

 

Ratt vetdu, opplevelsen blir noe helt annet ;)

 

ratt er gøy men, alt for vanskelig desverre :p

har fortsatt ikke blitt et sekund bedre i drifting selvom jeg har spilt kanskje 2 døgn totalt.

Ratt er jo MYE lettere enn knappetrykkert. Prøv f.eks. NASCAR special event med kontroller.

 

Jeg ga opp NASCAR når jeg skal ta en sving uten å komme borti kjeglene (eller hvordan du skriver det ordet).

Var et marreritt å ta den svingen med kontrolleren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...