Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Den tok jeg ikke, men hvordan er det og konvertere til en turbomotor?

 

Mye feil idag.

 

Hva er det du egentlig lurer på?

 

Du kan stappe turbo i de fleste biler. Man kan velge mellom low range, mid range og high range turbo, der sistnevnte gir flest hestekrefter, men gir en veldig bratt effektkurve. Noen biler får dump-lyd etter konverteringa. Hvor mange ekstra hester man får er forskjellig fra bil til bil. Noen får 30HK, andre 130HK.

Lenke til kommentar

Hvordan fungerer egentlig pick-up racingen (nei, ikke med pick-up, men onlineracing hvor man hopper inn på en random server og kjører med/mot ukjente)? Med tanke på spillets natur, så innbiller jeg meg at det er en god del platekontakt og stygg kjøring.

 

Absolutt, mye grisekjøring. Mange som bruker deg som bremsekloss inn mot svinger osv. Men så er det mye lagg også som gjør sitt. Skulle satt opp en server hvor kun folk med ratt kunne kommet inn. Hadde sikkert hjulpet på det og.

Lenke til kommentar

Prøver ut forskjellige knapper til gass/brems og giring.

 

Er spesielt irritert på L/R 2 knappene.

Why?

 

Sikkert fordi de er lette å glippe ettersom de er avrundet istedet for skikkelige triggere ala X360 kontrolleren.

 

Har selv bestillt 2 sett med disse som enkel oppgradering på kontrolleren : http://www.game.no/acatalog/Control_triggers_PS3_Playstation_3.html

 

hvorfor ikke kjøpe ratt ? lol

 

Vel for det første er det ikke bare GT jeg skal bruke kontrolleren til ;)

 

For det andre så vil jeg ha ett som er Xbox360 OG PS3 kompatibelt om jeg først skal kjøpe. Og det er det ikke akkurat nå. (og så hele den plass i stua, blir det brukt i lengden? diskusjonen)

 

Må litt opp i pris om du ønsker kompatibilitet for begge konsollene.

 

http://www.fanatec.de/html/index.php?id=250&lang=

Lenke til kommentar

Hvor er chromeline bilene i Signature edition a?

 

Koden ligger i boksen med spillet som du skal taste inn i psn under redeem code.

 

Det eneste jeg ser i boksen som har redeem codes er den jeg har tastet inn og har bare fått stealth biler.har sjekka hele heftet og alle bøkene for og se om de har lagt de inn der.har jeg ikke fått de med?

Lenke til kommentar

Hva skjer med bruktbilene som faller vekk fra lista? kommer de tilbake etterhvert?

De roterer hele tiden, etter hvert løp. Så ja, de kommer tilbake etter hvert.

 

---

 

Mazda Furai Concept. 670kg, 500+ hk. Går på skinner og har ekstremt bra bremser.

Vant den i et tilfeldig B-Spec løp faktisk. Vant også en Shelby Cobra '66 i B-Spec.

 

Med andre ord, B-Spec er konge når kontrolleren er gjennomvåt av svette. God kjøring.

Endret av different
Lenke til kommentar

Noen her som er drevne på drifting i GT5 som vil dele litt "settings" ? :) Evt biler som er bra osv.

 

Bruker Logitech G25 ratt, å føler Forcefeedbacken er alt for drøy. Urealistisk mye bevegelser i rattet.

 

Ble ganske god ganske fort til å kontrolere bilen sideveis med å bruke Berlinette R/S Coupe med standar dekk, og kjøre vanelige race med den. Helt utrolig å ustabil den er rundt svinger.

Lenke til kommentar

Hvor er chromeline bilene i Signature edition a?

 

Koden ligger i boksen med spillet som du skal taste inn i psn under redeem code.

 

Det eneste jeg ser i boksen som har redeem codes er den jeg har tastet inn og har bare fått stealth biler.har sjekka hele heftet og alle bøkene for og se om de har lagt de inn der.har jeg ikke fått de med?

 

Dette var merkelig. Jeg fikk 2 ulike hefter for chromeline og stealth bilene. Anbefaler at du kanskje tar kontakt med butikken du bestilte og forklarer saken!

Lenke til kommentar

Hvor er chromeline bilene i Signature edition a?

 

Koden ligger i boksen med spillet som du skal taste inn i psn under redeem code.

 

Det eneste jeg ser i boksen som har redeem codes er den jeg har tastet inn og har bare fått stealth biler.har sjekka hele heftet og alle bøkene for og se om de har lagt de inn der.har jeg ikke fått de med?

 

Dette var merkelig. Jeg fikk 2 ulike hefter for chromeline og stealth bilene. Anbefaler at du kanskje tar kontakt med butikken du bestilte og forklarer saken!

 

takk for du svarte og takk for tipset,trur faktisk jeg kommer til og henvende meg til der jeg kjøpte spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...