Gå til innhold

Karltorbj

Medlemmer
  • Innlegg

    3 357
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Karltorbj sine prestasjoner

3,1k

Nettsamfunnsomdømme

  1. Det sosiale limet i dag, er alkoholen. I mye av det sosiale samværet vi har, må den være med.
  2. Karltorbj

    Elbil-tråden

    Ser det mange andre muligheter også, under 300 000. Kanskje det kommer til å komme mange gode tilbud/kampanjer frem mot nyåret også?
  3. Karltorbj

    Elbil-tråden

    Den ser lav ut, men må vel takle vanlig kjøring over fartshumper ol. Kommer ikke til å kjøre trail med den ihvertfall.
  4. Karltorbj

    Elbil-tråden

    Den har fem års garanti, åtte hvis du følger servicene på merkeverkstedet.
  5. Karltorbj

    Elbil-tråden

    Det har jeg ikke tenkt på, alt er China produsert? Den Mercury påhengsen jeg hadde, var det visst Suzuki som produserte. er det ikke mye sånt i dag? Da er det vel en trygghet, at et så veletablert merke, er de som står for det?
  6. Karltorbj

    Elbil-tråden

    Nettopp, det er jo selveste Honda, som er i toppskjiktet, både når det gjelder, motorsykler, påhengser og biler. Den Japanske Mercedesen, blir de jo kalt. Legger du på 15 000 kr, modellen Advance, så har du det viktigste, varmt ratt, seter, autoviskere osv, det eneste som ikke er mulig, det er varmepumpe. 41 mil, rekkevidde og greier.
  7. Karltorbj

    Elbil-tråden

    Har dere vært borti Honda E-Ny1 her? Er kanskje ikke så verst, når de har satt ned prisen 150 000 kr? Ny Honda e:Ny1 BEV | Elektrisk familie-SUV | Honda NO
  8. Og verksted med en mancave i hjørnet?
  9. Kanskje dette, kan få noen til å tenke over alkohol inntaket, når de reiser. Ikke en unnskyldning for ansvaret, men uten den, hadde dette ikke skjedd.
  10. Leste pø om pø, og var litt rask der. Merket etterpå, at dere hadde vært innom det.
  11. Barnevernet har taushetsplikt. Da blir det veldig vanskelig å argumentere og forsvare seg i mot påstander, når en ikke har lov til å snakke om dem.
  12. Husbanken har et lånetilbud, for vanskeligstilte. Et tilbud, til folk som har problemer med å få et lån, på det private markedet. Dere er absolutt, i målgruppen, en familie med barn. Kom deg til boligkontoret i den kommunen, du vil legge inn bud, med en gang. Glem egenkapitalen.
  13. For å si det sånt, jeg kommer ikke til å by den til gjestene. Eddik og korksmak, sannsynligvis. Men jeg kan kanskje si som jærbuen, " skid i smagen, berre det tege vedet" Videre fremover funker de som dekorasjon.
  14. Jeg har et barskap, hvor det er en hylle for seks vinflasker, der jeg kjøpte to rødvin, to hvitvin en sprudlene og en rosevin. Er ikke så veldig på alkoholen, for tiden, så de har kun fungert som dekorasjon, og fyller opp tomrommet i barskapet liksom. Rosevinen skal vel ikke lagres så lenge og drikkes vel, mer fersk? De har nå ligget i stua, i syv år, i forskjellige temperaturer og fuktighet, sommer som vinter, tror dere de er drikkenes?
  15. Drillo tapte jo veldig på iskrem avtalen med Diolom Is, sist VM. Istedenfor å velge prosenter av salget, tok han en sum, for estimert salg, og den solgte veldig mye mer, enn estimert.
×
×
  • Opprett ny...