Nettopp, det er jo selveste Honda, som er i toppskjiktet, både når det gjelder, motorsykler, påhengser og biler. Den Japanske Mercedesen, blir de jo kalt.
Legger du på 15 000 kr, modellen Advance, så har du det viktigste, varmt ratt, seter, autoviskere osv, det eneste som ikke er mulig, det er varmepumpe.
41 mil, rekkevidde og greier.