Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 tråden


UrgeLoL

Skal du kjøpe GT5?  

465 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe GT5 når det kommer ut?

    • Ja, ved launch
      250
    • Ja, men ikke med en gang
      95
    • Kanskje
      40
    • Muligens når det blir billigere
      26
    • Nei
      54


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

7 timer spilling idag kom godt med. Fant frem rattet og fikk prøvd litt av hvert. Fantastisk spill og fantastisk opplevelse. Det som mangler mest er kosmetisk og fysisk skade! Annet jeg misliker er menyene, med at det er så tungvint og at lasting tar temmelig lang tid.

 

Andre ting:

- Temmelig fattig med bil-lyder.

- De billige/dårlige bilene har latterlig grafikk.

- Få cockpit-view biler.

Endret av Bartin
Lenke til kommentar

min sjåfør under B-spec måtte ha fått drypp eller noe, han klikka helt å spant baklengs i sirkel og mye rart. Idiota!

 

Merkelig altso.. skifta til en bil som hadde 10hesta mindre + FR. Og han kjørte som en gud. Er det noe med at "dem" foretrekker forskjellige ting?

 

Blir B-spec sjåføren bedere etterhvert? Sisteplass på sunday cup med Berlinette R/S med 200hk, og 950kg, latterlig...

Lenke til kommentar

Måtte bytte til en dårligere bil, da klarte han det faktisk.

 

Får ikke sjåføren min til å virke. Satt han i min Lancia Delta Intergrale med over 400hk, og han kjører som han har stjålet bilen, sidelengs overalt, og når jeg ber han om å kjøre forbi ender det bare med snurr, eller en tur i veggen. 8.Plass på sunday cup.

Lenke til kommentar

Noen flere som opplever at spillet fryser? Kommer 2-3 min ut i løpet før alt bare låser seg!

Sjekk om det skjer i andre spill.

Skjedde med meg også igår, nå er bluray spilleren ødelagt, klikker i alle spill når konsollen er varm. Pause for gt5 :(

 

Har spilt mw2 uten problemer. Konsollen er heller ikke spesielt varm. Veldig irriterende :/

Lenke til kommentar

Noen som har anbefalinger til biler? Er på level 15 og begynner å bli lei av å knuse alt og alle med min Mazda 787B.

 

Bruk samme biler som de du kjrøer mot, så du får noe utfording, og du blir nødt til å kjøre bra for å vinne.

 

Å bare seile igjennom med en bil som er 4 ganger så kjapp som de andre er ikke gøy, og du blir ikke noe bedere til å kjøre.

Lenke til kommentar

noen anbefalinger til en superbil som jeg kan kjøpe/vinne? Tenker da på proff og expert race (Tuned car, turbo, riskoker osv)?

 

Er Ferrari F40 noen go bil å trimme? Jeg liker den bilen :p

 

Jeg brukte en Skyline R33 (den i dealershipen) trimma til en 660 hester (etter å ha kjørt inn motoren litt har den ~670 HK). Satte diffen til 10/90 og kjørte fra alt. Understyrer litt, men det som er gøy med den bilen er at man kan trekke i brekket og fyke gjennom svingen med 90 graders breisladd.

Til et par av de andre løpene brukte jeg en Chevrolet ZR1 med race modification og maks trim, ~890HK. Kosta 6-700 tusen totalt, men det går gris.

Lenke til kommentar

noen anbefalinger til en superbil som jeg kan kjøpe/vinne? Tenker da på proff og expert race (Tuned car, turbo, riskoker osv)?

 

Er Ferrari F40 noen go bil å trimme? Jeg liker den bilen :p

 

Jeg brukte en Skyline R33 (den i dealershipen) trimma til en 660 hester (etter å ha kjørt inn motoren litt har den ~670 HK). Satte diffen til 10/90 og kjørte fra alt. Understyrer litt, men det som er gøy med den bilen er at man kan trekke i brekket og fyke gjennom svingen med 90 graders breisladd.

Til et par av de andre løpene brukte jeg en Chevrolet ZR1 med race modification og maks trim, ~890HK. Kosta 6-700 tusen totalt, men det går gris.

 

kjøp sånn lambo som du kjører i special event, gøyeste bilen jeg har kjørt til nå, men vet ikke hvordan de er å trimme da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...