BadCat Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni Norge er den eneste nasjonen Brazil aldri har greid å slå. Vi får leve troa til det motsatte er bevist. 1 1
Noxhaven Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni engavif skrev (54 minutter siden): England kan måtte møte Mexico i Mexico, her tror jeg Mexico kommer til å vinne grunnet hjemmebane. Og fordi Mexico er bedre. Skal ikke se bort ifra at England blir slått ut av Kongo nå på onsdag.
barezell Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni (endret) Martinelli Gøy for han! Edit. Feil VM tråd😱 Endret 29. juni av barezell
BadCat Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni Enkelte får sagt det. Quote La oss håpe de norske gutta gjør seg helt ferdige med å «blæssa tur bælgen» i garderoben før de går ut på banen. Vi vil absolutt ikke ha noe av det krampeaktige spillet på gressmatta mot Elfenbenskysten! 1
King Tony Craig Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni (endret) Ja, vi får håp det blir likar i morra. Endret 30. juni av King Tony Craig 3
toro6 Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni (endret) Man må ha TV2 play abonnement, eller lineær tv for å se kampen i dag? Endret 30. juni av toro6
Snikpellik Skrevet 30. juni Forfatter Skrevet 30. juni toro6 skrev (4 timer siden): Man må ha TV2 play abonnement, eller lineær tv for å se kampen i dag? Kampen går på TV2 lineært. Skal du se via TV2 Play trenger du ikke ha betalende abonnement.
RRhoads Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni Snikpellik skrev (2 timer siden): Skal du se via TV2 Play trenger du ikke ha betalende abonnement. Er det gratis å se online på TV2?
Snikpellik Skrevet 30. juni Forfatter Skrevet 30. juni RRhoads skrev (57 minutter siden): Er det gratis å se online på TV2? Ser det krever betalt abonnement denne gangen. Gratis på lineær! 1
Dagner Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni (endret) Om Norge går videre vil Haaland-Gabriel rivaleriet bli dratt fra PL og inn i VM. Og DET er 2 spillere med mye historie sammen fra det siste sesongene i PL. Kommer til å bli en av de heftigste duellene vi vil se i løpet av mesterskapet. Og så må jeg for en gangs skyld holde med Haaland og ikke Gabriel. Endret 30. juni av Dagner 1
kremt Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni Alt står på spill i denne kampen. Med tap vil Solbakken ha spart seg til fant og må reise hjem med halen mellom beina. Får håpe på det beste!
skaftetryne32 Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni Jeg forstår egentlig ikke dette med antydningene om at Elfenbenskysten er så mye bedre enn Sverige, det er to temmelig jevne lag, Sverige med bedre angrep vil jeg påstå. På fifa rankingen er Sverige nummer 33, etter en håpløs kvalifisering, mens Elfenbenskysten er nummer 28 etter å ha godt gjennom kvalifiseringen uten tap, jeg mener Sverige er ett minst like godt lag. Å spare noen spillere mot Frankrike var det rette valget samme hvordan dette ender, ingen av oss kan se noen alternativ tidslinje som beviser det ene eller det andre om vi skulle tape mot Elfenbenskysten. 1
Snikpellik Skrevet 30. juni Forfatter Skrevet 30. juni Elfenbenskysten har vært bedre enn Sverige en god stund, men de har et lavt bunnivå som er dårligere enn Norges. Spiller de på sitt beste er de dog fryktelig gode, og da må vi også gjøre det for å slå dem. Og fotballen er sånn at Norge kan spille en utrolig god kamp, men likevel tape. De har også mesterskapserfaring Norge ikke har. Noen sier 60-40 Norge her, men jeg tror det er nærmere 50-50 og blir hverken overrasket ved fortjent tap eller solid seier. Berg inn på midten er nok et klokt valg med frekvensen han har defensivt. Her må vi virkelig passe oss for kontringene, og Kessie har vært meget bra i spillvendingene så langt i mesterskapet. skaftetryne32 skrev (26 minutter siden): Å spare noen spillere mot Frankrike var det rette valget samme hvordan dette ender, ingen av oss kan se noen alternativ tidslinje som beviser det ene eller det andre om vi skulle tape mot Elfenbenskysten. Helt enig. Er helt latterlig å mene at dersom vi taper, så var det feil å spare elleveren. Det var det eneste riktige å gjøre og gir laget best mulige fysiske forutsetninger for denne kampen, i tillegg til de andre fordelene med å la hele troppen spille VM. Elfenbenskysten har i tillegg fått en ekstra hviledag, så med slitne bein og hoder ville vi gått inn i kampen med et handicap. Bare å se på hva f.eks. Tyskland presterte i ekstraomgangene i går, de var helt fysisk ferdige. Sparte ikke laget i siste gruppespillkamp selv om de var videre. Ikke lurt. 1
engavif Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni skaftetryne32 skrev (29 minutter siden): Jeg forstår egentlig ikke dette med antydningene om at Elfenbenskysten er så mye bedre enn Sverige, det er to temmelig jevne lag, Sverige med bedre angrep vil jeg påstå. På fifa rankingen er Sverige nummer 33, etter en håpløs kvalifisering, mens Elfenbenskysten er nummer 28 etter å ha godt gjennom kvalifiseringen uten tap, jeg mener Sverige er ett minst like godt lag. Å spare noen spillere mot Frankrike var det rette valget samme hvordan dette ender, ingen av oss kan se noen alternativ tidslinje som beviser det ene eller det andre om vi skulle tape mot Elfenbenskysten. FIFA-rankingen er en diger vits. Italia var vel nr 11 før mesterskapet. Som du også sier Sverige hadde en håpløs kvalikk. I prinsippet burde dem ikke vært her i det hele tatt, men ble hjulpet inn grunnet dem vant den tullete Nations league. Og det på imponerende nivå c, altså 3 nivå. Hadde Isak vært i form kunne jeg sagt meg enig at dem har bedre angrep, men det er han ikke. Elfenbenskysten akkurat nå er mye bedre lag enn det Sverige er. 2
Snikpellik Skrevet 30. juni Forfatter Skrevet 30. juni (endret) 6 timer til Elfenbenskysten - Norge. Kanskje den største fotballkampen i norsk historie. I potten ligger det å møte Brasil i åttendedelsfinalen. Man kan jo bare tenke seg hva som skjer med dette landet om det skulle bli virkelighet. Elfenbenskysten i oransje drakter, Norge i helhvite. Temperaturen i Dallas er brutal, men kampen spilles inne på AT&T Stadium som har tak og aircondition, med behagelige 22-23 grader. Begge lag har sine foretrukne høyrebacker Ryerson og Singo ute med skader. Norges antatte lag Nyland H. Pedersen – Ajer – Heggem – Wolfe Ødegaard – Berge – Berg Sørloth – Haaland – Nusa Elfenbenskystens mulige lag Fofana Doue – Kossonou – Agbadou – Konan Oulai – Sangare – Kessie Amad – Bonny – Diomande Endret 30. juni av Snikpellik 2
Satan666 Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni Jeg er synsk, og jeg ser i kraftige konvulsive syner at Norge kommer til å tape 5-4. Dessverre! Men her har man i det minste mulighet for å spille og vinne stort på oddsen. 1 1
skaftetryne32 Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni engavif skrev (27 minutter siden): Elfenbenskysten akkurat nå er mye bedre lag enn det Sverige er. Akkurat nå så vet vi ikke det, svenskene er bedre spiller for spiller spør du meg, så da er det store spørsmålet hva får potter ut av dem, det vet vi ikke helt ennå, temmelig fersk i jobben ennå.
HeHauken Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni Hva synes folk om lagoppstillingen? Tabbe å starte med Pedersen og ikke Aursnes? 1
BadCat Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni Hvis Norge vinner VM er det største hendelse siden vi fant olje i 1969. Nå er det på tide med et løft. Kom igjen! 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå