Gå til innhold

Norge i VM 2026

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
HeHauken skrev (20 minutter siden):

"Krefter skal det være. Vi hvilte hele laget mot Frankrike. Det var høyt spill av Solbakken" - Alsaker 

Ja... Og da er dette rett og slett for dårlig. 

Kan du roe ned den sutringa di om Frankrikeuttaket nå snart?

• Liker 3
Skrevet
DukeNukem3d skrev (1 minutt siden):

Nyland! :D👌

Det gleder meg ekstra at han har levert.

Det burde stoppe kjeften på alle folka som begynte å nirunke etter russerjævelen til Bodø etter at han var i ferd med å bli "norsk".

• Hjerte 1
Skrevet
Tussi skrev (1 minutt siden):

Pokker, jeg skal på dagvakt mandag

Har ferie...🤪

Håper at Norge kan spille bedre neste kamp. Vi vant denne...men må være ærlig og si at dette fort kunne gått andre veien. Var mye mer bevegelse hos elfenbenskysten..veldiig mye tafatt spill hos Norge..ofte lempet vi ballen bakover mot eget mål..

Nå får vi en helt annen motstander i Brasil og vi må våge å sjansje fremover. Vi har ingenting å tape nå..ingenting

• Liker 1
Skrevet
Tussi skrev (6 minutter siden):

Pokker, jeg skal på dagvakt mandag

Jeg også, men tror alle de andre på jobben kommer til å møte opp like slitne som meg 😎  (men jeg jobber ikke i helsevesenet, da, så det er ikke krise)

• Liker 1
Skrevet
frohmage skrev (6 minutter siden):

Jeg også, men tror alle de andre på jobben kommer til å møte opp like slitne som meg 😎  (men jeg jobber ikke i helsevesenet, da, så det er ikke krise)

Jeg må ut å fly tidlig neste morgen 😅

Jaja får sove litt før og etter kamp. 

Skrevet
frohmage skrev (18 minutter siden):

Kan du roe ned den sutringa di om Frankrikeuttaket nå snart?

Ja hvis du kan lese, kan du jo se hva jeg skrev tre poster lengre opp - ett minutt før du valgte (i seiersrus) - å kommentere dette. 

Du vet, fotball er et spill med følelser. Denne kampen var vi heldige med. Men den er over. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...