JK22 Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Siden det nå brake løst mellom Norge og Frankrike - og ettersom de norske landlagsspillere liker å etterape vikingene, har jeg bare et uttrykk å komme med; som advarsel til franskmennene; Le Mur! (det vil si å danne skjoldmur mot det kommende angrepet...)
Tussi Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Tror dette går fryktelig dårlig når vi kun stiller med innbyttere 1
Dagner Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni JK22 skrev (6 minutter siden): Siden det nå brake løst mellom Norge og Frankrike - og ettersom de norske landlagsspillere liker å etterape vikingene, har jeg bare et uttrykk å komme med; som advarsel til franskmennene; Le Mur! (det vil si å danne skjoldmur mot det kommende angrepet...) Du kan nok spare deg for fransken, jeg tror de som trenger å høre det snakker norsk. 😂
Imaginacíon Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni 3 minutes ago, King Tony Craig said: Måtte komme. Fy faen, dette blir stortap... Norge har knapt nok hatt noen gode sjanser. Frankrike har hatt flere.
Tussi Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Det spørs om den hvilen båre beste får er verdt demotiveringen i laget med denne kampen 2
Tussi Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni (endret) Nå kommer spillet seg en del Men dette hjelper ikke Endret 26. juni av Tussi
Dagner Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Dembele som allerede har scoret 2 får trille ball upresset i Norge sin 16-meter. Tror nesten ikke det jeg ser
DukeNukem3d Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Nå er det nok med repriser av Frankrike sitt 1-0 scoring 😛
Imaginacíon Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Norge tenderer til bra spill. Vi kan håpe på flere mål, men med målscorere som Mbappe og Dembele på det franske laget blir det fort 6-2.
:utakt Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Det er ikke alle reservene våre som har nivået inne, for å si det sånn.
ChopperRead Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Thorsby inn, da snur det.. Skjønner ikke prioriteringen til Solbakken. Vinner vi gruppa møter vi Sverige, må ikke reise og får en lettere vei. Sku tru han ville ryke ut. Det blir knallhardt mot Elfenbenskysten, og i tillegg må hele laget og apparatet flytte.
Dagner Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni (endret) Men for faen Tror oppriktig vi kunne vunnet dette med ett bedre lag Endret 26. juni av Dagner 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå