Imaginacíon Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Just now, Tussi said: Kanskje noe.æn dårlige avgjørelser idag, men Ståle har alt i alt gjort en kjempejobb og har en stor del av æren for at vi er i VM og faktisk videre Enig. Norge har ikke den samme bredden som Frankrike, men på en god dag kan vi slå dem med de beste vi har. 2
oorion Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni (endret) Klarer ikke å se hvorfor så mange klager her, Norge må hvile da det er kamp om 3 dager, dette er egentlig ikke en "viktig" kamp, folk reagerer på samme måte som de reagerte på den Marokko kampen, er ingen poeng, det viktigste er neste kamp, så enkelt er det, Frankrike har flere gode spillere å bytte inn på en Norge, derfor kan de spille som de gjør, med toppet lag. slapp av. Endret 26. juni av oorion
ChopperRead Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Frankrike hvilte bare Saliba og Rabiot. De tok dette mer seriøst. 1
oorion Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Imaginacíon skrev (Akkurat nå): Enig. Norge har ikke den samme bredden som Frankrike, men på en god dag kan vi slå dem med de beste vi har. Norge var fult på høyde med Frankrike, om ikke bedre i perioder av denne kampen, og det uten våre beste spillere, hadde vi vært mer "på" foran mål feks med Håland, så hadde vi hatt flere mål, helt grei kamp dette, da fikk de som ikke har spilt tidligere også fått seg erfaring, og det mot et bedre lag. 1 1
Username6877 Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni King Tony Craig skrev (24 minutter siden): Tenker han så negativt, er det bare å gi han sparken og få Pej tilbake. Da hadde kanskje han Juben blitt med på laget også. Handler ikke om å tenke negativt, men strategisk. Vi er allerede kvalifisert til 18-delsfinale, da er det lurt å la de beste spillerne få hvile, og ikke la de slite seg ut i en kamp som uansett ikke betyr noe 1
King Tony Craig Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Tussi skrev (3 minutter siden): Ståle har alt i alt gjort en kjempejobb og har en stor del av æren for at vi er i VM og faktisk videre Klager ikke på han for jobben han har gjort totalt sett, bare det tullet han fant på i dag. Jeg syns det rett og slett var amatørmessig å bytte ut hele laget. 1
King Tony Craig Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Username6877 skrev (Akkurat nå): Handler ikke om å tenke negativt, men strategisk. Vi er allerede kvalifisert til 18-delsfinale, da er det lurt å la de beste spillerne få hvile, og ikke la de slite seg ut i en kamp som uansett ikke betyr noe Jo, den betød noe. Elfenbenskysten blir tøffere motstand enn Sverige. I alle fall på papiret. 1
Username6877 Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni King Tony Craig skrev (2 minutter siden): Jo, den betød noe. Elfenbenskysten blir tøffere motstand enn Sverige. I alle fall på papiret. Om Norge vant eller ikke idag ville ikke utgjort noen forskjell. Vi var allerede klare for sluttspill.
oorion Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni King Tony Craig skrev (1 minutt siden): Jo, den betød noe. Elfenbenskysten blir tøffere motstand enn Sverige. I alle fall på papiret. Ja, på papiret, å da stiller vi med et bedre lag enn vi stilte med i dag, klarer bare ikke å se på all den negativiteten da det er strategisk klok det som er gjort, har ingenting å si om vi hadde tapt 3 -4 eller 2 -4 i dag, Frankrike tok denne kampen mer seriøst enn Norge, sånn er det bare. 1
Mr.Duklain Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni (endret) King Tony Craig skrev (12 minutter siden): Jo, den betød noe. Elfenbenskysten blir tøffere motstand enn Sverige. I alle fall på papiret. Tja, Sverige hadde nok blit tøffere om Norge hadde startet med alle toppspillere og slått Frankrike, for også å møte Sverige på tirsdag. Jeg synes det selvfølgelig er dumt at vi ikke fikk se en Mbappe vs Haaland kamp, men utfra et lengre perspektiv så forstår jeg det. Endret 26. juni av Mr.Duklain 1
kilik Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Hvis vi ryker mot Elfenbenskysten så var dette et feilgrep. Vi har vist gang på gang at vi slår Sverige. Jeg har ikke trua på at å hvile spillere over så lang tid har noe positiv effekt. Mesterskapslag som Frankrike og Brasil hviler nesten aldri sine stjerner.
:utakt Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni (endret) Får ta med seg de lyspunktene som er. Aasgaard var frisk, jeg syns Schjelderup gjorde mye bra, og Selvik hadde en god kamp til tross for fire baklengs. Elfenbenskysten tar vi! Endret 26. juni av :utakt 1
kremt Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni 3 minutes ago, Username6877 said: Om Norge vant eller ikke idag ville ikke utgjort noen forskjell. Vi var allerede klare for sluttspill. Når man kommer fra lower bracket blir det tøffere hele vegen. Og mye mer reising mellom kampene, lite hvile. Får nesten håpe de ryker tidlig, blir det litt stilt en stund. Man kan ikke ta noen seire på forskudd, kysten kommer ikke til å gi bort dette gratis. Her tar man sjansen på å spare seg til fant. 1
HeHauken Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni De som sier "Jaja, vi var videre" har åpenbart ikke sett sluttspilltreet. Dette laget her kunne slått Sverige i neste. Vi får se om våre beste menn klarer Elfenbenskysten. Og etter Sverige? Sannsynligvis mye lettere. Et svakt Tyskland, kontra et Brasil som har funnet formen. Reisen blir også lengre. Men om Haaland har fått nok elektrolytter, som åpenbart var det viktigste i dag - og det fungerer, så skal jeg hjertens innrømme at jeg tok feil. Jeg mener bare det var en feig tilnærming til kampen, som potensielt kan straffe oss videre i sluttspillet. 1 1
oorion Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni kremt skrev (1 minutt siden): Når man kommer fra lower bracket blir det tøffere hele vegen. Og mye mer reising mellom kampene, lite hvile. Får nesten håpe de ryker tidlig, blir det litt stilt en stund. Man kan ikke ta noen seire på forskudd, kysten kommer ikke til å gi bort dette gratis. Her tar man sjansen på å spare seg til fant. Er det egentlig så vanskelig å forstå? spillerne trenger hvile, spesielt etter at nesten hele laget hadde kramper etter kampen mot Senegal som tross alt vant Afrikamesterskapet så skal vi pøse på med energi mot Frankrike i en kamp som egentlig ikke betyr så mye, for så å være sliten igjen på en kamp som betyr noe om 3 dager. Noe annet som er positivt er jo at hvis vi hadde stilt de 11 beste tror jeg ikke vi hadde tapt denne kampen, b-laget var på høyde, om ikke bedre enn Frankrikes stjernegalleri i deler av kampen. 1 1
Dagner Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Det eneste positive som kom ut av dette er at Norge spiller neste kamp kl 19.00 istedenfor 23.00...... 1
HeHauken Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Godt mulig at spillerne blir mer slitne av å spille på rugbygress da? Fantastiske anlegg de har over dammen, men de kunne spandert på seg noen bedre gressklippere. 1
kremt Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Men jeg leste at 3 av målene kom fra omtrent samme posisjon, samme spiller. Dette virker jo litt dårlig markert av forsvaret, stod de bare og sov
Noxhaven Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni kremt skrev (2 minutter siden): Men jeg leste at 3 av målene kom fra omtrent samme posisjon, samme spiller. Dette virker jo litt dårlig markert av forsvaret, stod de bare og sov Det norske forsvaret presset litt dårlig på mann, de ga han for mye rom også var han flink til å bryte innover utenfor 16 meteren samtidig som en annen franskmann gikk på løp ute på siden. De tvinger det norske forsvaret til å ta en overlapp hvor en ny forsvarer må gå på mannen og han som presset må passe på han som går på løp, og det ble det luke ut av hvor han fikk god tid og fri bane til å plassere den hardt i lengste hjørne. Nesten 3 identiske mål med 3 nesten idenske forsvarsfeil.
JK22 Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni JK22 skrev (2 timer siden): Siden det nå brake løst mellom Norge og Frankrike - og ettersom de norske landlagsspillere liker å etterape vikingene, har jeg bare et uttrykk å komme med; som advarsel til franskmennene; Le Mur! (det vil si å danne skjoldmur mot det kommende angrepet...) " - Frankrike mønstret hele det fryktede offensive arsenalet - " Skulle tro de hadde hørt meg. De vant 4-1 mot Norge fordi de tok ikke sjanser. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå