Karltorbj Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden DukeNukem3d skrev (14 minutter siden): Det ble faktisk Høyre Selv om vi er langt i fra hverandre, saa maatte jeg gi deg en tommel, for innsatsen. 😀👍 1
leticia Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Imaginacíon skrev (10 minutter siden): Rødt: 50% Høyre: 25% Andre: 25% Ser at Gaute Ormåsen har fulgt mitt eksempel, og gått fra Venstre til MDG. (Jeg forhåndsstemte). https://www.nettavisen.no/kjendis/gaute-ormasen-snur-stemmer-mdg-pa-valgdagen/s/5-95-2606879 1
Karltorbj Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden (endret) Men jeg maa si, at det er fire partier, jeg bare simpelthen ikke orker aa gi tommel paa. Det blir rett og slett for kvalmt. Dere har jo to faktorer, aa regne paa naa. Stemmer Partiet Roedt, det er ikke noen av de andre og gir en hoeyrevelger en tommel. Gir hjerter og lyspaerer ogsaa da. Hvem kan det vaere? Endret 18 timer siden av Karltorbj
Mr.M Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden flaut, men ble plutselig klar over jeg har trodd "feil" om hvor sperregrensa går. Innbilte meg det var 5% men er jo ved 4% så det jeg har "tipset" i tidligere innlegg er dermed basert på feil premiss. skjønner ikke hvordan jeg kunne ta feil med sperregrensa, for har jo vært med på endel stortingsvalg tilsammen gjennom åra.
leticia Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Mr.M skrev (4 minutter siden): flaut, men ble plutselig klar over jeg har trodd "feil" om hvor sperregrensa går. Innbilte meg det var 5% men er jo ved 4% så det jeg har "tipset" i tidligere innlegg er dermed basert på feil premiss. skjønner ikke hvordan jeg kunne ta feil med sperregrensa, for har jo vært med på endel stortingsvalg tilsammen gjennom åra. Det går bra 😊 Alle kan ta feil
freedomseeker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Folk burde minnes på å sjekke at de tar riktig stemmeseddel, og at sedlene ligger på riktig plass. I valglokalet så jeg at flere Rødt sedler lå blant de blanke, og det er ikke alle som legger merke til sånt. Et skilt eller lignende kunne vært til hjelp. 2
Mr.M Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden leticia skrev (5 minutter siden): Det går bra 😊 Alle kan ta feil takk før støtten 🥰 jeg er ikke helt i kjelleren, mest forundret over at man kan sitte å tro slikt over flere dager uten å bli Obs på det. Hva annet tar jeg liksom feil på? osv. ble en oppvekker for meg dette gitt 1
Karltorbj Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Mr.M skrev (7 minutter siden): flaut, men ble plutselig klar over jeg har trodd "feil" om hvor sperregrensa går. Innbilte meg det var 5% men er jo ved 4% så det jeg har "tipset" i tidligere innlegg er dermed basert på feil premiss. skjønner ikke hvordan jeg kunne ta feil med sperregrensa, for har jo vært med på endel stortingsvalg tilsammen gjennom åra. Det er ikke saa lenge siden, jeg satte meg inn i forstaaelsen av sperregrensen. Foesto jo at det var bra aa komme over og kjipt aa komme under, men kjente ikke reglene skikkelig. Syntes det var flaut, jeg ogsaa. 😀👍 2
Karltorbj Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden freedomseeker skrev (10 minutter siden): Folk burde minnes på å sjekke at de tar riktig stemmeseddel, og at sedlene ligger på riktig plass. I valglokalet så jeg at flere Rødt sedler lå blant de blanke, og det er ikke alle som legger merke til sånt. Et skilt eller lignende kunne vært til hjelp. Har opplevd tidligere, at noen sprer favoritten sin i de forskjellige hyllene. Saa pass paa. 1
Smule8o Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden 9 minutes ago, Imaginacíon said: Rødt: 40% Høyre: 20% MDG: 20% Andre: 20% Ble Venstre her 1
Subara Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Imaginacíon skrev (12 minutter siden): Rødt: 40% Høyre: 20% MDG: 20% Andre: 20% Jeg stemte på Arbeiderpartiet. Andreplassen gikk til - avhengig av dagsinnstilling og valgomat - Sp, Rødt, MDG og SV. 1
Salvesen. Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Imaginacíon skrev (15 minutter siden): Rødt: 40% Høyre: 20% MDG: 20% Andre: 20% MDG, kun for å skaffe mandater til ikke listhaug siden. Jeg klarte rett og slett ikke finne noen å stemme på i år. Da ble det taktisk stemming for å unngå noe. 1
kremt Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Første tall inne, Ap 28, Frp 24 Venstre går nok under sperrefristen, de andre småpartiene går over så langt
Salvesen. Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Holy cow, FrP nesten på 25% på forhåndsstemmene! heftig. 2 1
Elgen-Hansi Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Fornøyd om dette blir det endelige resultatet, men skuffende at FRP er blitt SÅ store 😕 4 1
Kone Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Elgen-Hansi skrev (Akkurat nå): Fornøyd om dette blir det endelige resultatet, men skuffende at FRP er blitt SÅ store 😕 4 år til med Støre så bikker de 30%. 4
Mannen med ljåen Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Da blir det mer mer trangboddhet, mer sårbarhet og mer strømkrise. Men det er jo begge sider helt enig om, unntatt FrP. 5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå