Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Første periode (Les førstepost)


Anbefalte innlegg

jallajall skrev (2 minutter siden):

..på en annen side, ganske mye vi ikke hadde sett hadde det ikke vært for livesmattershow, BGOnTheScene, MrAndyNgo, osv som er på de forskjellig stedene og filmer.

Det er ikke noe galt med partiske aktører i media så lenge alle vet at de er partiske og at det er best å høre på begge sidene for å bli velinformert 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og man unngår å høre på troll som manipulerer media og samarbeider med terrorister for å fremstille et narrativ for å tjene deres agenda -- som Ngo.

Jeg minner om at han er kjent for å klippe ut vold utført av høyreekstreme for å så bare vise de stakkers høyreekstreme når de har sluppet jernstangen og oppfører seg som martyrer der de går bort fra åstedet.

---

Vold fra høyreekstreme er årsaken til langt flere personeskader og dødsfall enn vold fra BLM og Antifa til sammen, også i år.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fauci har akkurat blitt intervjuet på tv.

Bekrefter blant mye annet at Trump ikke har deltatt på et eneste task force-møte på flere måneder.

Og at han håper Biden-administrasjonens overgangsteam snart får delta, og at det blir en myk overgang.

Incoming snart: angrep mot Fauci fra Trump.

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar
bshagen skrev (1 time siden):

Trump ser ut til å gjøre akkurat som han vil, mens GOP står å ser på. Så litt redd Fauci kan ryke. Men håper du har rett 

DT truet jo med å "Fire Fauci" under et rally i Florida nylig. Han ville vente til etter valget, sa han.

Teknisk sett kan han ikke sparke Fauci fra direktørjobben i National Institute of Allergy and Infectious Diseases, siden F har en stilling som upolitisk embetsmann. Han kan ta Fauci ut av Coronavirus Task Force, og også fryse ham ut fra møter og briefinger på andre plan. Men Fauci har vært rundt kvartalet noen ganger før og er flink til å få ut sine meninger på tvers av politiske hensyn.

Trumps plans to fire A. Fauci

Endret av SilverShaded
  • Liker 1
Lenke til kommentar
traveldag skrev (11 timer siden):

Tror de fleste du diskuterer med her går ut i fra hva Trump sier og gjør basert på egne pressekonferanser, rapporter og twitter. Banalt å komme med "propaganda" da.

Noe av det mest skremmende med Trump er at han spiller på strenger som samfunnet egentlig har lovet "aldri igjen" etter andre verdenskrig. 

Hvis det er noen som er rasistiske så er antifa, is, islam generelt egentlig og antiliberale.

Hvis det er noen land i verden som trenger en Trump så er det Norge, alt blir verre her dag for dag og det har pågått i 20 år minst.

Nå er det på tide å stå opp for egne og medborgernes interesser og ikke jatte med global sosialistisk propaganda som ødelegger din og andres fremtid her i landet.

Endret av freddy85
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (10 minutter siden):

... så hvorfor ansette ham?

Trump sa jo han bare skulle «hire the best people». 

De siste fire årene har nesten samtlige han ansatte fått sparken.

Hehe, "The apprentice" var kanskje god TV*, men ansettelsesmetodene fungerte visst ikke så godt IRL.

* diskuterbart

  • Liker 1
Lenke til kommentar
freddy85 skrev (1 time siden):

Hvis det er noen som er rasistiske så er antifa, is, islam generelt egentlig og antiliberale.

Hvis det er noen land i verden som trenger en Trump så er det Norge, alt blir verre her dag for dag og det har pågått i 20 år minst.

Nå er det på tide å stå opp for egne og medborgernes interesser og ikke jatte med global sosialistisk propaganda som ødelegger din og andres fremtid her i landet.

Det eneste en trenger å stå opp for er type utsagn du kommer med. Virkelighetsfjernt, kunnskapsløst og total mangel på forståelse for samfunnet.

  • Liker 7
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
jjkoggan skrev (19 timer siden):

Det er ikke noe galt med partiske aktører i media så lenge alle vet at de er partiske og at det er best å høre på begge sidene for å bli velinformert 

Jeg foretrekker en nyhetskilde som prøver å gi meg en nøktern og sannferdig beskrivelse av hva som skjer, selv om det innebærer at min favoritt-politiker, favoritt-religion eller favoritt-land kommer dårlig ut. Jeg trenger å bli utfordret på mine standpunkter, derfor leser jeg forskjellige papir-aviser som gjør det umulig å «profilere meg», eller setter nettleseren i privacy mode som gjør det litt vanskeligere å profilere meg.

Jeg vil gjerne at komikere og satire skal slå begge veier. Jeg håper at disse vil gjøre like mye narr av Biden nå som de har gjort av Trump.

Selv om jeg synes at Trump er en motbydelig karakter som ikke har noe å gjøre i en leder-jobb så synes jeg at det er problematisk at så mange trauste organisasjoner har tatt et tydelig standpunkt mot Trump. Jeg håper at det er et utslag av det eksepsjonelle ved Trump, og at vi nå går tilbake til en «mainstream media» som henvender seg til alle hjørner av det politiske spekteret.

Brennende parts-innlegg passer godt på steder som dette forumet hvor folk har sterke meninger og tør å uttale seg. I avisen så vil jeg lese tørre beskrivelser som lar seg underbygge. Skrevet av journalister med utdanning og integritet, som har oppsøkt åsted og kilder på egen hånd, moderert av en redaktør som vet hva som står på spill hvis de blir tatt i juks eller lemfeldighet. Når avisen skriver om «mitt» fagfelt så vil jeg nikke gjenkjennende til at de har tatt seg bryet med å forstå og formidle essensen. Slik at når de snakker om noe jeg ikke kan så kan jeg ha tillit til det samme.

-k

Endret av knutinh
Lenke til kommentar
On 11/14/2020 at 7:40 PM, debattklovn said:

Vel, nei. Myndighetene gjorde et honest mistake da de feilinformerte. Med mindre du har kilde på at de brøt loven kan jeg ikke se noe lovbrudd. 

Nei, siden det ville ha vært ulovlig å telle dem. 

Dersom 130'000'000 stemte på Joseph Biden og 10'000'000 stemte på DT, men så viser det seg at det stod Josehp Biden på stemmesedlene og de derfor hadde vært ugyldig. Mener du da at det er problematisk for demokratiet om Joseph Biden vinner valget, og at det burde vært DT som vinner?
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
12 hours ago, Snikpellik said:

... så hvorfor ansette ham?

Trump sa jo han bare skulle «hire the best people». 

De siste fire årene har nesten samtlige han ansatte fått sparken.

"Drain the swamp" folkene ser jo på sparking av folk han selv ansatte som "Draining the swamp". Det er dumskap på et absurd nivå..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tenk om en vanlig sjef i et firma hadde snakket slik om sine ansatte, på åpent forum i tillegg.

"Han Jan Hansen var en av de dummeste personene i vår bedrift, og var forferdelig å jobbe med. En person med dårlig temperament, dritkjedelig, og sa ingenting. Han bidro med ingenting, bortsett fra "la oss høre på kundene". I tillegg så snakket han utad om interne ting som skjedde i bedriften. En skikkelig idiot" - CEO post på Linkedin

 

Endret av Nerowulf
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...