Gå til innhold

The Tremendous Trump Thread - Første periode (Les førstepost)


Anbefalte innlegg

Flere medier omtaler Trumps "travle" dager, og viser til hans kalender siden valget.
Også omtalt i flere nyhetskanaler i USA i morges:

BTW: På Veterans Day, 11. november, som markeres kl. 11, den 11. dagen,  i den 11. måneden, klarte Trump å ankomme ca. 25 minutter for sent. Når en ser kalenderen er det lett å forstå at man undres.

Endret av xRun
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det må være ekstremt vondt for Trump å påberope seg tidenes valgseier (som selvsagt var en løgn) for så å se Biden ta flere valgmenn, antall stemmer og sette ny rekord i valgdeltakelsen.

Jeg ser søksmålene svinner hen nå, blir gøy å se de siste krampetrekninger fra en desperat Trump. 

For velgerne hans må det være tungt, da mannen som sto for freedom og var en patriot (forstå det den som vil) forsøkte å svindle valgresultatet. Men, siden de stort sett er idioter skjer nok ikke det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
debattklovn skrev (3 timer siden):

Den listen gir liten verdi om man ikke har noe sammenligningsgrunnlag med andre tidligere presidenters kalendere. 
Hva var det som forårsaket forsinkelsen på Veterans Day? Ble motorkaden forsinket av noe man ikke kunne forutse? 

Hva skulle oppholdt dem i 25 minutter på de 5 kilometerene mellom WH og Arlington 'som ikke kunne forutsees ? Agenter og politi hadde lett kunnet stenge den korte ruten for trafikk, om nødvendig.

Hele seremonien var en sørgelig og respektløs affære, omtrent som å komme til en begravelse når kisten bæres ut. Alle ble stående oppmarsjert i regnet og vente. Da han endelig dukket opp, hadde DT et megasurt uttrykk og han sto og svaiet gjennom hele den korte biten han var med på (såvidt han rakk å bli våt i håret). To ganger brukte han militærhilsen i stedet for hånden på hjertet, noe som bare skal gjøres av militær-personell. Trump har jo aldri satt sine ben i en uniform. Snudde og forsvant uten et ord.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At gamle menn farger håret er greit. Så også at de er oransje og har hentesveis. Eller at en flue setter seg på hodet deres.

At de er villige til å ofre demokratiet for uklare kortsiktige politiske mål er galt nok uten at jeg trenger å henge meg opp i utseendet.

-k

Endret av knutinh
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Poll: 47% av stemmere mener det er sannsynlig at demokratene stjal stemmer eller ødela president Trump-stemmer for å vinne valget. 

Quote

Forty-seven percent (47%) say it’s likely that Democrats stole votes or destroyed pro-Trump ballots in several states to ensure that Biden would win, but 50% disagree. This includes 36% who say it’s Very Likely and 41% who consider it Not At All Likely.

 

Lenke til kommentar

Poll: 75 % av amerikanske velgere har stor tillit, ganske stor tillit eller moderat tillit til at valget er korrekt opptalt. Undersøkelsen er utført av YouGov.

52% av de som stemte på Trump har tillit (stor/ganske stor/moderat) til at valget er korrekt opptalt. 

56% av republikanere har tillit (stor/ganske stor/moderat) til at valget er korrekt opptalt.

Spoiler

 

EnQmLo0XYAAREzN?format=jpg&name=240x240

EnQmbItXMAIMsGW?format=jpg&name=smallEnQmyHBXUAAg94u?format=jpg&name=360x360

 

https://docs.cdn.yougov.com/02yn0jg6d7/econTabReport.pdf

Endret av Snikpellik
  • Liker 3
Lenke til kommentar
10 hours ago, knutinh said:

At gamle menn farger håret er greit. Så også at de er oransje og har hentesveis. Eller at en flue setter seg på hodet deres.

At de er villige til å ofre demokratiet for uklare kortsiktige politiske mål er galt nok uten at jeg trenger å henge meg opp i utseendet.

-k

Utseendet og merkelige ting som skjer med dem får vi bare ta som en bonus 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...