Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
BadCat skrev (På 21.4.2023 den 21.16):

Man kunne ha fått skattekort etter BMI med laveste sats 18%.

Jeg kunne ha tenkt meg sosiale poeng hvor man fikk skattetrykk etter hvor dårlig menneske man er. At man straffes for å være dyktig slik som i dag er ikke en ok måte å omfordele på.

Da regner jeg med at folk med for lav BMI også selvsagt må straffes?

Lenke til kommentar
toro6 skrev (11 timer siden):

Melkekartonger som lekker. I'm looking at you, Q. 

YES! Jeg har kuttet ut Q-melk av denne grunnen.

For å få plass til all melken jeg kjøper, legger jeg de ned oppå hverandre inn i kjøleskapet.
Dette tåler tydeligvis ikke kartongene fra Q lenger. (Det gikk lenge fint, men så plutselig for litt tid tilbake begynte flere å lekke når jeg gjorde dette)

Jeg sendte melding til Q to ganger ifm dette, men føler at de ikke tok det seriøst. De skyldte på at det kanskje hadde skjedd en feil, uten noe mer og opplevde ikke noen bedring. Gidder ikke å ha kjøleskapet fullt av melk, så til slutt gikk jeg over til Tine. Har kun opplevd lekking 1 gang siden, og dette skyldtes nok at kartongen ble skvist på båndet i butikken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
plankeby skrev (8 timer siden):

Scandic hotell sin ignorering av privatkunder. Har brukt Scandic i mange år til ferie. Når vi for første, gang hadde berettiget klage ble vi bare avfeid med at kundeservice skal ta kontakt. 

Hvor mange uker skal man normalt forvente det tar, at man blir kontaktet som utlovet?.. 

Det er ganske, om ikke veldig typisk egentlig.
Minner meg litt om en egen opplevelse med Ikea for få år siden.
Tok kontakt på tlf, for å høre om de kunne skaffe en ekstra del til en skjenk. Dama sjekket og jada, de hadde den på det nærmeste varehuset, men jeg måtte dra dit, men de skulle legge den til side. Et stykke unna inkl en ferje.
Men jeg tok en tur da. Kom til kundemottok og forklarte hva det gjaldt. Dama tok bare kjapt fram et skjema, fyllte kjapt ut det jeg sa, ba om underskrift, gav meg en kopi og sa: "Da tar de kontakt med deg på tlf".  Hæ?? Har jo snakket med de på telefon, de sa delen var her og jeg måtte hente den her. "Nei, det stemmer ikke, de tar kontakt med deg på tlf!" sa hun igjen med bisk høy stemme. Det sto kø med kunder bak meg, så jeg måtte bare bite i det sure eplet og komme meg vekk..
Ingen tok kontakt på lange tider. Ringte til slutt på nytt, og fikk vite at den delen var ikke tilgjengelig.      
Av og til må man bare telle til 10 når man har med slikt å gjøre.  

Lenke til kommentar
Retroman skrev (13 minutter siden):

Cookies irriterte meg i går. Kan man ikke bare sette en totalinnstilling på at det faen ikke skal lagres noe om meg som gjelder alle nettsider? Spesielt cookievarsler som med vilje gjør det vanskelig å nekte slik sporing. Jævla drit

Kan legge inn en add-on.

Lenke til kommentar
:utakt skrev (18 minutter siden):

Russ som kjører rundt i boligstrøk midt på natta og spiller "musikk" på tusen decibel. Kan de ikke heller parkere de søplebussene på bunnen av nærmeste fjord eller noe. 

Ah, irritasjoner over russ. Et sikkert tegn på at er blitt vår! 

Forøvrig ikke plaget her med russ her jeg bor. Takknemlig for det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
plankeby skrev (1 time siden):

Microsoft sine oppgraderinger. Der man hver gang får klar beskjed om at å bruke Bing er det trygge og beste. 

Hver gang det er oppdatering prøver MS å overkjøre brukere som ønsker å ha Google som søkemotor. 

De brutalt grådige gigantene skyr nesten ingen midler for å kuppe kunder fra konkurrenten. Det er muligens ennå verre for oss som sverger til de mindre kommersielle og mer personvernvennlige søkemotorene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...