Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

To verksteder har sett på bilen min, men ingen av dem klarer å fikse problemet.

 

Både første og andre verksted som så på bilen sa at den må til spesialist. Eneste problemet er at dette er en forsikringssak og forsikringsselskapet mitt ikke har avtale med noen BMW spesialister!

 

Blir "moro" å se hvor dette går hen, mens jeg sitter uten bil i snart en måned nå!

 

😞

Lenke til kommentar

Det var ikke vanlig å blinke seg inn før med mindre man skulle første eller andre til høyre, at man kjører inn med høyreblink på. At praksis endrer seg betyr ikke at alle blir oppdatert over natta. At man ikke blinker seg ut finnes det vel ikke unnskyldninger for. Fra mitt ståsted gir det ingen mening å blinke seg inn i ei rundkjøring med venstreblink, men det får så være. Det er anbefalt og ikke påbudt, men jeg mener å ha lest at man kan bli gitt reprimande for ikke å gjøre det selv om man ikke skal tro på alt man leser i avisa.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Og da er enda et godt selskap kjøpt opp av en av de store for å forverre konkurransen.1111229118_Screenshot_20230427-1109143.thumb.png.c4ea08dad9b1cc4cdede78158cbc373b.png

Jeg har pdd 50 GB til 289 kr hos Release med Telenor dekning. Nå "tilbyr" de meg 30 GB til 349 hos ICE. Jeg har hatt ICE før, og de har elendig dekning og har nesten ingen 5G dekning utbygget så langt. De bruker Telia dekning der de selv ikke har dekning, men det er allikevel dårligere enn Telenor der jeg bor og ferdes.

Hva skal jeg velge nå? Kravene er Telenor-dekning og mye data til lav pris og full hastighet. Jeg tenker at det kanskje blir HappyBytes. Der har de Telenor-dekning og 30 GB til kr 298. Uheldigvis uten rollover.

Endret av FrihetensRegn
Lenke til kommentar
Alkan skrev (15 timer siden):

Folk som ikke blinker i rundkjøring. Hvorfor? "Alle" bruker blinklys når man bytter felt, kjører av, osv. Hva er så vanskelig med rundkjøringer? Sånne folk har en egen plass i helvete.

Beklager å måtte skuffe deg, men de samme folka som ikke blinker i rundkjøring de bruker stort sett ikke retningsviser i det hele tatt. 

 

FrihetensRegn skrev (1 time siden):

Å blinke seg inn i rundkjøringen er en stygg uvane som folk har begynt med.

Politiet og Trygg Trafikk mener alle bør gjøre det til en vane å blinke til venstre hvis man skal kjøre lenger i rundkjøringen enn rett frem. Dette gjelder spesielt i små rundkjøringer med ett felt.

Ser ikke helt hva som er en uvane med det. Om noen sjåfører ikke greier noe så enkelt så er det kanskje på tide å slette sertifikatet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
BadCat skrev (21 timer siden):

Det var noen som postet bildet først. :p

Ser meg ut som en tidsriktig sveis. Du ser ikke hvor jævlig det var fordi det stod en gjenstand beleilig plassert i bildet. Det har ikke vært en frisør der på ganske så lenge.


image.png.6ef1153f82b3bf042446fd7fc188a834.png

 

Takk for flashback og minner. Var på TG 1992 og 1993 i Skedsmohallen midt i tenåra og som følge av innlegget ditt fant jeg frem gamle bilder og filmklipp.
Av det materialet kan jeg herved konstatere at jeg på tross av utgangspunktet har modnet som en fin vin. Blunder years..

Endret av Retroman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...