Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørte i dag at en eller annen har kappet hodet av fugler i Sandnesområdet :realmad:

Sensurert fordi banning:

Spoiler

GI FOR HELVETE FAEN I Å PLAGE, TORTURERE OG DREPE DYR SOM IKKE HAR GJORT NOE GALT, SATANS AVKOM AV NOEN FORP**TE DRITTSEKKJÆVLER!
GÅ OG SLÅ KNYTTNEVEN I EN MURVEGG ISTEDET, ELLER ENDA BEDRE, HODET.

 

Endret av N-4K0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
12 hours ago, N-4K0 said:

Hørte i dag at en eller annen har kappet hodet av fugler i Sandnesområdet :realmad:

Sensurert fordi banning:

  Reveal hidden contents

GI FOR HELVETE FAEN I Å PLAGE, TORTURERE OG DREPE DYR SOM IKKE HAR GJORT NOE GALT, SATANS AVKOM AV NOEN FORP**TE DRITTSEKKJÆVLER!
GÅ OG SLÅ KNYTTNEVEN I EN MURVEGG ISTEDET, ELLER ENDA BEDRE, HODET.

 

møkkafolk

men hva forventer du av folk fra sandnes?

Lenke til kommentar

Kundevurderinger.
Du kan ikke bestille en dritt på nettet lenger, uten at det pøses på med mailer/sms om å vurdere opplevelsen, vurdere ditt kundeforhold og blablabla.
Gjorde det av velvilje av og til, men nå er jeg drittlei og har kuttet det ut.

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Hater slik spam - det er en garantert snarvei for at jeg melder meg av all komminukasjon fra nettstedet.

Har innstendig hat mot alt av algoritmer også. Klikka ved en feil på en reklame for Windy båter - nå tror HELE INTERNETT at jeg er kjøpeklar for båter, båtprodukter og tilstøtende og jeg får liksom ikke sagt i fra noe sted heller.. får bare vente til algoritmene plukker opp andre ting fra mine bevegelser på nett.

Og folk som skal lage content kan dø. Stod ved Oslo S i helgen og ble bedt om å flytte meg fordi de skulle filme en dansevideo. Idioter. Gjør noe bedre med livene deres.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Pollen og pollenallergi som gjør at jeg får utfordringer med å puste. Kjempe morsomt..

Har allergisprøyte innabords nå (Kenacort), blitt litt bedre på noen timer. Men er forhåpentligvis mye bedre i morgen.

Og fått "litt" dilla på salatbaren på Rema 1000, lager typ med 80-90% pasta, resten salat, hehe. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Laserbeam (tidligere Sarcoex) skrev (1 time siden):

Pollen og pollenallergi som gjør at jeg får utfordringer med å puste. Kjempe morsomt..

Har allergisprøyte innabords nå (Kenacort), blitt litt bedre på noen timer. Men er forhåpentligvis mye bedre i morgen.

Screenshot_20230510_175319_Chrome2.thumb.jpg.8706039d41abd939ed5bd5a936b62550.jpg

Lenke til kommentar

Samboer som skal fortelle om ting som har skjedd på jobben. Spesielt midt i fotballkampen.
Det som tar meg to setninger å formidle bruker hun ti minutter på med intro av alle involverte, hvor de sitter på kontoret og om jeg har møtt/husker disse fra en eller annen sommerfest for ti år siden. Deretter setup og beskrivelse av involverte objekter, hvor de står, og to-tre digresjoner om at "alle" har snakket seg imellom at objektets plassering ville føre til risiko for det ene eller andre og at noe som dette ville komme til å skje, men hører noen på dem, neiiida, forklaring av hvem som stod hvor i øyeblikket, hva som skjedde i DETALJ, og selvfølgelig alles reaksjoner etterpå og at dette kunne vært unngått dersom *insert masse teorier/påstander"

Går det an å kakle så mye midt i kampen, da??

Jeg hadde sagt noe sånt som at "Hu på økonomi veltet softismaskinen i dag. Det var bra lættis, he he"

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Retroman skrev (11 timer siden):

Samboer som skal fortelle om ting som har skjedd på jobben. Spesielt midt i fotballkampen.
Det som tar meg to setninger å formidle bruker hun ti minutter på med intro av alle involverte, hvor de sitter på kontoret og om jeg har møtt/husker disse fra en eller annen sommerfest for ti år siden. Deretter setup og beskrivelse av involverte objekter, hvor de står, og to-tre digresjoner om at "alle" har snakket seg imellom at objektets plassering ville føre til risiko for det ene eller andre og at noe som dette ville komme til å skje, men hører noen på dem, neiiida, forklaring av hvem som stod hvor i øyeblikket, hva som skjedde i DETALJ, og selvfølgelig alles reaksjoner etterpå og at dette kunne vært unngått dersom *insert masse teorier/påstander"

Går det an å kakle så mye midt i kampen, da??

Jeg hadde sagt noe sånt som at "Hu på økonomi veltet softismaskinen i dag. Det var bra lættis, he he"

Haha. Sorry at jeg ler. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Tåkefyrste skrev (På 10.5.2023 den 20.30):

Mopedbiler.

Hvilken amøbe var det som fant på at dette skulle være lovlig på Norske veier?

Det jeg lurer på er hvordan de kom fram til at toppfarten måtte være 45. Disse bilene brukes jo for det meste i bystrøk der fartsgrensen som regel er 50, men neida, toppfarten må være 45 fordi 50 er for farlig? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...