Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen ta helvetes nymotens intervjumetoder. Alltid en glede å bli plukket ut til intervju, men når de velger å gjøre automatisert system med videoinnspilling og -opplasting med spørsmål som bare repeterer ting fra søknad og CV, får de bare drite og dra. Kontaktpersonen var heller ikke til hjelp med bare evneløse, diffuse og dårlige svar som ikke var relatert til spørsmålene. Er ikke akkurat en jobb har veldig lyst på, men tenkte noe imidlertidig til finner noe direkte relatert til utdanningen. 

Lenke til kommentar

Eksisterer selskapet Helt hjem? Har ikke sjekket i Brønnøysundregisteret, men var rimelig sikker på selskapet forlengst hadde endret navn til Rett i nærmeste veigrøft. Heldigvis later vi til å være utenfor deres leveringsområde, men hadde personlig ikke betrodd selskapet frakt av tre sure par strømper om jeg så fikk frakten gratis. 

Endret av GJESTESVAR
Endret tyrkleif
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei,hvorfor skulle jeg tulle,Sprengemobil - det jo der en vesentlig del av pakkene later til å ende, i hvert fall i området næmrest oss som har tilbud om selskapets såkalte tjeneste. Eller kanskje ikke nærmeste veigrøft,, men i hvert fall i en nærheten av adressaten. 

Edit:Som jeg presiserte i forrige innlegg. Hadde ikke tatt mot tilbud om frakt av tre par sure sokker selv om jeg fikk frakten gratis. 

Endret av GJESTESVAR
Lenke til kommentar

folk som tilbringer hele ettermiddagen og kvelden foran TV-skjermen, bare for å sutre og klage over hvor tåpelig alle TV-programmene er hele tiden. Alt sammen er tydeligvis idiotisk / patetisk / rævva, og så videre, og så videre, og så videre.

dette må være toppen av waste of life. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Grønn merce B200-E tok tydeligvis og bli forbikjørt når man kjører 50 i en 60 sone for mye, kjørte opp til 70-80 forbi meg og så ligge ned i 50 igjen.. Forstår meg ikke på dette folket.

Samme person som kjørte litt oppe på rundkjøringen bare for og vise meg fingeren, dermed nesten ikke rekke exiten der den skulle 😐

Jo mer og mer jeg kjører, jo mer skulle jeg nesten ønske jeg tok buss..

Nå er dette sjeldent men faen folk er idioter, inkludert megselv noen ganger men alle gjør feil så.. Bare blir litt dumt når man viser fingeren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
GJESTESVAR skrev (På 29.9.2021 den 8.17):

Hva som irriterer meg mest akkurat nå? Personer uten en dose perspektiv i sin tenkning før de tar til penn eller tastaur! 

Når et språk snakkes av færre og færre så er det et døende språk. Resten av responsen du ga kalles tåkeprat. Ellers så er det trist at du har såpass mye selvhat. 

Endret av anon_83104
Skrivefeil
Lenke til kommentar
anon_83104 skrev (12 minutter siden):

Når et språk snakkes av færre og færre så er det et døende språk.

Nynorsk har meg bekjent aldri vært snakket av noen, like lite  som bokmål. Begge disse skriftvariantene er et minste felles multiplum av de norske dialekter, bokmålet tilsatt en soid dansk "dagnnet dagligsprog" - altså det språket de norske embetsmenn la seg til under sitt studieopphold i Danmark hvor det blandet dansk skriftbilde med de norske dialekter og uttaleregler i stedet for å uttale det sanske skrftbildet på korrekt dansk. 

Er det du prøver å si at nordmenn skrives av færre og færre så dokumenter at antallet personer som bruker nynorsk har gått ned siste 20-30-50-70-80 år. (Vi kan godt gå lengre bak om du vil, men før 1929 eksisterte ikke nynorsk, så da må vi ta tak i noe annet) 

anon_83104 skrev (19 minutter siden):

 Resten av responsen du ga kalles tåkeprat.

Utdyp og konkretiser den hevdede tåken og ditt poeng. 

anon_83104 skrev (20 minutter siden):

Eller så er det trist at du har såpass mye selvhat. 

Utdyp og konkretidser det hevdede selvhat hos meg. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...