Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Blir stadig frustrert av disse medlemsklubbene på allslags butikker. Og når det er sånn at man skal stå å lese opp tlf-nummeret sitt i kassen, da betakker jeg meg iallefall. Pga det, har jeg konsekvent ungått å si ja både på Jula og Rusta, selv om de maser hål i hodet på deg hver gang, og blir litt mukkete av og til når du sier neitakk for ørtende gang.
På Kjell & co klarte de lure meg. En svær bamse bak disken, holdt på å ete meg opp da han spurte, så jeg ble veik nok til å gi etter.
Neste gang jeg kom ditt, skulle de også ha tlf nummer lest opp. Skulle til å si at jeg ikke har nummeret oppført, og derfor ikke ønsker å stå å ramse det opp med andre kunder rundt. Kanskje litt paranoid det da, men. Får kanskje vise dem kortet neste gang, eller helst melde meg ut hvis det går an. Jeg ER så lite interessert. Er verd de lusne kronene du eventuelt sparer, å ikke være medlem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Delvis skrev (14 minutter siden):

Blir stadig frustrert av disse medlemsklubbene på allslags butikker. Og når det er sånn at man skal stå å lese opp tlf-nummeret sitt i kassen, da betakker jeg meg iallefall. Pga det, har jeg konsekvent ungått å si ja både på Jula og Rusta, selv om de maser hål i hodet på deg hver gang, og blir litt mukkete av og til når du sier neitakk for ørtende gang.
På Kjell & co klarte de lure meg. En svær bamse bak disken, holdt på å ete meg opp da han spurte, så jeg ble veik nok til å gi etter.
Neste gang jeg kom ditt, skulle de også ha tlf nummer lest opp. Skulle til å si at jeg ikke har nummeret oppført, og derfor ikke ønsker å stå å ramse det opp med andre kunder rundt. Kanskje litt paranoid det da, men. Får kanskje vise dem kortet neste gang, eller helst melde meg ut hvis det går an. Jeg ER så lite interessert. Er verd de lusne kronene du eventuelt sparer, å ikke være medlem.

Minner meg om det samme dritten gamestop prøvde å prakke på folk hver bidige gang man var der, enten det var klubbting, rabatter eller ente gang med annet ræl ingen gidder og være med på.. men de MÅ spørre om.

Tror jeg har sagt ja til og bli med på europris sin sikkert 20 ganger nå men aldri giddet å registrere meg.

Rusta derimot har jeg kun gjort det for en 100 kroner rabatt man får en gang i året tydeligvis.
Melder meg sikkert ut ettersom eposten jeg har sagt nei til fortsetter og komme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dubious skrev (På 29.9.2021 den 8.43):

Ville hatt mer nytte av å lære Trøndersk.


12% av befolkningen snakker trøndersk. Om alle i Trøndelag, Nord-Møre og sørligste Nordland legger over til det som skriftspråk, så er jo premissene satt for å innføre trøndersk på skolen, da for hele landet.
 

Og selvsagt innen media, bokpubliseringer, og mer til. Så da har vi et språk like stort som nynorsk. Unødvendig selvsagt. Akkurat som nynorsk. 

Endret av anon_83104
Lenke til kommentar
Dubious skrev (1 time siden):

Det er unødvendig at en skal måtte si mobilnummeret i kassen.

Jeg har linket trumf til bankkortet, og får automatisk trumf når jeg betaler med kortet, og rabattene trekkes ifra før det blir betalt.

Jula og Rusta har valgt billige/unødvendige kompliserte systemer.


Det som er trist er at de ansatte ‘tvinges’ til å gjøre slikt. Samme med spørsmål om du også kunne være interessert i et eller annet de har ved kassa. En del arbeidsgivere kartlegger hvor ofte eller hvor mye dette gjøres. 

Irriterende som kunde. Irriterende for de ansatte. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
GJESTESVAR skrev (2 timer siden):

Nynorsk har meg bekjent aldri vært snakket av noen, like lite  som bokmål.

Nynorsk ble et skriftspråk når Aasen reiste landet rundt og studerte de muntlige dialektene som fantes. Nynorsk er en samling dialektord. Så jo, nynorsk har alltid blitt brukt muntlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

9gag.. et platform for hyklere og pedofiler

Folk poster bilder/video av barn som leker: no kids on 9gag

Folk poster kid-memes ala suksess-ungen, jenta med huset som brenner, jenta som sitter i baksete med sitt rare ansiktutrykk.. Hele community: NICE TITS/ASS

 

Snakk om å være hyklere og pedos

Lenke til kommentar
Laffe skrev (2 timer siden):

9gag.. et platform for hyklere og pedofiler

Folk poster bilder/video av barn som leker: no kids on 9gag

Folk poster kid-memes ala suksess-ungen, jenta med huset som brenner, jenta som sitter i baksete med sitt rare ansiktutrykk.. Hele community: NICE TITS/ASS

 

Snakk om å være hyklere og pedos

Hva er galt med barn som leker?
Finner masse av det på Youtube og Facebook.

Visste ikke om 9gag, så måtte se for meg selv, og uansett hva jeg søker på så får jeg opp innhold som er helt greit, og svært lite barn. Hvor alle barna er påkledd. 
Finner "verre" bilder ved å søke på Google.

Endret av Dubious
Lenke til kommentar
Dubious skrev (1 time siden):

Hva er galt med barn som leker?
Finner masse av det på Youtube og Facebook.

Visste ikke om 9gag, så måtte se for meg selv, og uansett hva jeg søker på så får jeg opp innhold som er helt greit, og svært lite barn. Hvor alle barna er påkledd. 
Finner "verre" bilder ved å søke på Google.

Nei, det er ikke noe gærent. Det er bare en regel der inne som sier at man ikke skal poste barn. Men så gjør dem det selv via memes. Barne-memes  der inne er helt ok, men så lenge barnet ikke har eller er en meme,  så er det "no kids"

 

Dette er fordi det er endel pedoer som besøker den siden, ifølge dem

Endret av Laffe
Lenke til kommentar

NRK taler med to tunger. Først sender de forskning om at mammografi gjør fem ganger mer vondt enn godt gjennom overdiagnostisering og operasjon av kreft som ikke trenger behandling og senere har de innslag på nyhetene om at mammografi er fantastisk. De greier nemlig ikke å skille mellom kreft som trenger behandling og ikke, derfor redder de 3 kvinner per tusen og kvester 15. Død kan være en konsekvens av unødvendig behandling.

Det er uheldig at en stor organisasjon som NRK sender delte budskap. Hvor er redaksjonen eller er det helt tilfeldig? Her må det sendes inn klage til kringkastingsrådet.

https://tv.nrk.no/serie/folkeopplysningen/2020/KMTE50003120/avspiller
26 minutter og utover.

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...