Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TMB skrev (31 minutter siden):

Hvorfor har rusmisbrukere mer behov for å bære med seg kniv enn deg og meg?

En del rusmisbrukere betaler for dopet med å gjøre tjenester for kriminelle. Det gjør de utsatt for andre kriminelle. En del er også utsatt for svært grov utnyttelse og bærer på en kniv til selvforsvar, også i slike tilfeller. Samtidig så kan de være langt mer paranoide som følge av bivirkninger av rus.

Da har jeg nenvt noen muligheter.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Jeg er fanget i algoritmene til Spotify. Alle funksjonene for å oppdage ny musikk har blitt mer eller mindre helt like, og anbefaler meg de samme greiene om og om igjen. I kveld gjorde jeg et forsøk med å legge til 20 låter fra flere ulike sjangre (metal, elektronika, 80 talls popmusikk, progrock ... god blanding!) i en spilleliste og så bruke funksjonen "playlist radio" for å kanskje finne noe nytt. 

... funka ikke. Det virker som Spotify har låst seg til at jeg liker en 50-60 artister, og det kommer ikke på tale å anbefale noe som helst utenfor det. Og som om ikke det er nok, så er det de samme låtene som blir anbefalt også. Et album jeg til stadighet har sett i "anbefalt for deg" karusellen, jeg har hørt på åpningslåta noen ganger men det er ikke helt min greie. Jeg tror ikke jeg har hørt hele albumet. 

Åpningslåta fra det albumet kom selvfølgelig på radioen. Kunne de ikke i det minste ha gitt meg låt nr 7 eller noe sånt? 

Lurer på om jeg må slette kontoen og starte på nytt. Det her funker ikke lenger.

Endret av :utakt
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Utenlandske ungdommer som viser fingeren til alle, tar ringepiggen på de fleste der jeg bor som er relativt gamle.. Roper "morrapuler" til hele nabolaget før de løper av sted for n'te gang mens naboen installerer 4K kamera.. Interresant. Kom forbi der jeg bor, viste også meg fingeren men hunden min bjeffet og da hørte jeg de rope "mashalla" og "fuck" før de bare løp.. Hunden min er bak et lite gjerde, bra han sa fra ihvertfall.

De her har skriket så å si de siste dagene og igår så så jeg akkurat samme gruppa bare med barn rundt seg som skrek allah og allah akbhar noe greier på fotball banen vår der de filmet inn en tiktok så det ut som.. Ikke det rareste jeg har hørt i det siste fra denne gruppa men forstår folk er lei når de banker på dører som om de vil trenge seg inn og så spurter de vekk mens de roper utenlandske banneord..

Veldig spesielt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
WeirdFace skrev (1 minutt siden):

Når jeg plutselig våkner lys våken ved fem-tiden om morningen. Men da er det selvfølgelig alt for tidlig til å stå opp. Så jeg slumrer litt til, og ender med å sovne igjen. 

Deretter våkner jeg igjen når alarmen på vekkerklokken begynner å bråke. Men da er jeg plutselig blitt stup trøtt...

Skjedde med meg i dag det.

Lenke til kommentar
WeirdFace skrev (5 timer siden):

Folk som heller vil sitte i flere timer, og klage over at ting ikke blir gjort.        

I steden for å bruke kanskje tretti minutter på å faktisk gjøre en arbeidsoppgave selv... 

Jeg klager selv at ting ikke blir gjort. Men er egentlig min oppgave, da jeg bor aleine.. Har bare meg selv å skylde på der...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...