Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Artifact våpen og legendaries hadde latterlig mye problemer de og, men der og ble mye fikset i 7.1 .

Er forøvrig en dårlig trend at så mye må fikses i X.1 patchen, det er jo ikke sånn at dette er ting de ikke har fått feedback på før BFA gikk live.

Ah. Jeg tok meg en lang pause fra WoW fra tidlig i WoD til sent i Legion, så det fikk jeg ikke med meg. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Ah. Jeg tok meg en lang pause fra WoW fra tidlig i WoD til sent i Legion, så det fikk jeg ikke med meg. 

Virker dessverre ut som den rette måten å spille WoW på nå, holde seg borte til de siste patchene av en expansion  :wee:

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

De har jo ikke puttet inn emissary rep greia du får etter at en er exalted med en faction så da er det enda mindre vits i å spille

Det skal visst komme, men det burde ha vært der fra dag 1, da det kun tok folk en uke til å nå Exalted

Ja, det savner jeg også. Jeg trodde det kom til å gå tregere å bli exalted, men det gikk egentlig ganske fort.

 

Når det er sagt så er det litt greit å ha en liten hvileperiode på mainen før jeg trenger å begynne å gjøre world quests igjen. Det er nok av andre ting å ta seg til i spillet.

Lenke til kommentar

Litt frustrerende hvordan kule rewards er gjemt bak kjipt innhold:

BoE-mounts med relativt fete modeller, mob-farming, timesvis.

Island expedition mounts via island expeditions, men der du må få randoms til å drepe riktige ting til riktig tid for drop chances.

Alle de kuleste legion mountene: Emissary chest lotteriet.

 

Sånn har det jo alltid vært. Dette er overhodet ikke noe nytt.

Lenke til kommentar

Jeg spår at dem første ukene så kommer Classic til å være stappfull - dette vil avta etterhvert, og etter noen måneder så sitter man antageligvis igjen med en atskillig mindre spillerbase, men som til gjengjeld koser fletta av seg. 

Så håper jeg bare at hærskaraen som vil ha masse nye systemer implementert i classic ikke blir hørt på slik at classic forblir så classic som mulig. 

 

For min egen del så veit jeg at det er ikke annet enn nostalgia som kommer til å drive meg, så jeg kommer nok til å høre til den delen av folk som dropper av lenge før level 60. 

Jeg vil bare komme meg til Westfall jeg. Av en eller annen grunn er gamle Westfall fortsatt min absolutt største favorittsone.

Lenke til kommentar

BfA er den verste expansion noensinne. Fy flate så jævlig latterlig dårlig dette er. De bare tok alt det morsomme vekk, og ga oss ingen verdens ting tilbake. 

Tenk på dette. Det eneste dem har gjort, er å ta vekk masse abilities, set bonus og legiondaries og artifact våpen. Så har dem faen ikke tid til å gjøre klart shadow, elemental osv engang. Hvor lite ressurser har de egentlig? Friendslisten min har flere og flere offline for hver uke. Guildet sliter med at folk signer opp, folk forsvinner. Det pleier alltid være slik, men ikke i slik stor skala som dette

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...