Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Hvorfor spiller du WoW da?  For å drepe den samme bossen for 19. gang?

Har clearet raidet på heroic 2 ganger alt, og gjør det neppe 17. ganger til.

Kommer til å nok til å gjør det noen ganger til slik at gearet er relevant til 8.1.

Målet for patchen er uansett nådd, nå ser jeg frem til neste raid, så minimum effort inntil da. 

 

Og bare så det er sagt, så velger med glede content med en vanskelighetsgrad over WQ, om jeg MÅ gjøre en av de 19. ganger.

WQ er som sagt like involverende som å se maling tørke for meg.

Lenke til kommentar

Høres mer realistisk ut. Det tar tid å drepe bosser med så lite gear, selv for Method.

 

Jeg spilte i en helt OK guild før. Husker vi hadde over 400 pulls på Lei Shen før han døde. Vi fikk rank 23. Selv etter alle de pullsa synes jeg det var en av de morsomste fightene som er laget.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Disse guildene er langt fra normale og Method er vel sponset, så de slipper å jobbe..

 

Ser ikke helt vitsen med å fortsette å prøve om en wiper hele tiden, med mindre de kommer ned på 10%...

"Better luck next week"

 

Unnskyld at jeg spør, men har du noen gang raidet? Og da mener jeg skikkelig raidet, ikke slik casual raiding.

Nå har jeg vært ute av gamet en liten stund når det gjelder skikkelig raiding, men i tidligere expansions så var det haugevis med brutale og nådeløse encounters.

Mens det i dag er slik at en liten feil fører til at du tar massiv damage eller i verste fall dør, så var det slik før at en liten feil førte til raidwipe på sekundet.

Raidene er også mindre, som minsker sjansen for feil. Å få 40 stykker til å spille feilfritt hele tiden var ikke bare, bare.

 

Så du wipet, wipet, wipet og wipet enda litt til. Men desto deiligere var det når bossen døde.

Men du må nok ha en motivasjon som driver deg. Om det er for å være best i verden eller best på serveren.

 

Og selv om jeg i dag ikke aktivt raider lenger og er glad for å slippe maset, så ser jeg tilbake på tiden som aktiv raider med gode minner.

Lenke til kommentar

Før var også mechanics mye simplere, da DBM/DXE ikke eksisterte.

 

Problemet var ikke mechanics, det var antallet folk. 40 er for mange, det er jeg enig med Blizz om idag, etter å ha raid leada opp til 30 mann i SoO når flex først kom.

Endret av Jakke
Lenke til kommentar

Før var også mechanics mye simplere, da DBM/DXE ikke eksisterte.

 

Problemet var ikke mechanics, det var antallet folk. 40 er for mange, det er jeg enig med Blizz om idag, etter å ha raid leada opp til 30 mann i SoO når flex først kom.

 

Selvsagt. Når det er så få som 10, så må det jo nesten introduseres mer kompliserte mechanics for at det skal bli tilsvarende vanskelig.

Lenke til kommentar

Selvsagt. Når det er så få som 10, så må det jo nesten introduseres mer kompliserte mechanics for at det skal bli tilsvarende vanskelig.

Jojo, men det å faktisk organisere 40 stk, så holde kontroll på dem, det blir ikke det samme med vanskeligere mechanics og 10-25m. Mechanics gjør det de skal hver gang. 40 hodeløse høns derimot  :rofl:

 

Skal sies at jeg skamgleder meg til Classic, å få oppleve alt det igjen, som jeg (personlig) opplevde i 2006 rett før TBC kom, men faktisk bli makslevel i vanilla/Classic og oppleve end-game

 

 

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...