Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Men det er fortsatt den samme bossen, bare for at alle skal ha tilgang på alt..

 

Jeg fikk ikke gjort Sunwell i BC, men den var nesten like hard i WotLK

Gjorde heller ikke Naxx eller AQ40, fikk gjort Naxx i WoTLK og AQ40 har jeg gjort solo i etterkant og kan ikke si at jeg gikk glipp av så mye

 

Black Temple er et eksempel på hvordan det burde gjøres

Raidet er vanskelig i starten, men så blir det lettere å gjøre som tiden går

Firelands ble vel også nerfet

 

Så, jeg gleder med til Classic, så kan/skal jeg glede meg til BC og deretter til WOTLK, resten driter jeg i

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser gjerne at de lager en massiv world event igjen for å låse opp et raid, slik som med Ahn'Qiraj.

Enkel måte for Blizzard å kjøpe seg selv mer tid før noen fullfører det første raidet og minsker tiden mellom raid 1 og raid 2. :p



Classic har mer enn 4

Molten Core

Zul Gurub

AQ - 2 different raids

Blackwing lair

Onyxia

Naxx

(UBRS?  Var 10 man raid i starten, men blir nok 5 man)

 

65 bosses, not counting UBRS

 

Merkelig. Jeg gikk ut i fra Blizzard sin egen oversikt in-game. Tydeligvis feil den da?



Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Ville levle opp alchemy litt, men en sjekk på auction house viser jo at å selge bearbeida produkt i stedet for råvarer akkurat nå taper rundt 50% av vinninga. Så selger visst herbs en stund til i stedet.

Jepps. Fortsatt gode penger å tjene på å selge mats. Men merker at mining ores begynner å dale i pris desverre. 

 

Veldig spent på neste Warfront reset. Forrige gang var jeg uforberedt, men jeg rakk likevel å tjene titusenvis av gull på å gjøre "ingenting". :p

Lenke til kommentar

Pet Battles har jeg knapt rørt

For komplisert og gidder ikke sette meg inn i det

 

Ingen interesse av å gjøre samme dungeon om igjen hele tiden heller, Normal, Heroic og Mythic..

Gleder meg til Classic, hvor det kun er Normal, som kan være vanskeligere enn Mythic

Så du tenker å kjøre alle raids og instancer nøyaktig én (1) gang fordi du ikke vil gjøre dem om igjen?

 

Vi har alltid kjørt instancer og raids om og om igjen. I mitt guild raida vi MC og Onyxia i hvert fall frem til BWL var cleara, om jeg ikke husker helt feil, fordi folk fremdeles trengte upgrades derfra. Instancer ble også kjørt et enormt antall ganger.

 

Forskjellen ligger ikke i antall repetisjoner, men at vi med dagens system kan få utfordringer selv når vi gjør innhold om igjen.

 

Dersom noen foretrekker innhold som ikke er utfordrende, raids og instancer som ikke krever innsats og at en gjør ens beste, så kan jeg forstå motforestillingene mot dagens system - ettersom det belønner å velge høyere vanskelighetsgrad mer enn å repetere samme, lave nivå. Men jeg vil anta at jeg ikke er alene om å finne innhold mer interessant når jeg faktisk må være på hugget og gjøre mitt beste.

 

M+ er fantastisk, og det er også systemet med flere nivåer på raids. Skulle gjerne sett raids på enda flere nivå, i et m+-lignende system.

Lenke til kommentar

Så du tenker å kjøre alle raids og instancer nøyaktig én (1) gang fordi du ikke vil gjøre dem om igjen?

 

Vi har alltid kjørt instancer og raids om og om igjen. I mitt guild raida vi MC og Onyxia i hvert fall frem til BWL var cleara, om jeg ikke husker helt feil, fordi folk fremdeles trengte upgrades derfra. Instancer ble også kjørt et enormt antall ganger.

 

Forskjellen ligger ikke i antall repetisjoner, men at vi med dagens system kan få utfordringer selv når vi gjør innhold om igjen.

 

Dersom noen foretrekker innhold som ikke er utfordrende, raids og instancer som ikke krever innsats og at en gjør ens beste, så kan jeg forstå motforestillingene mot dagens system - ettersom det belønner å velge høyere vanskelighetsgrad mer enn å repetere samme, lave nivå. Men jeg vil anta at jeg ikke er alene om å finne innhold mer interessant når jeg faktisk må være på hugget og gjøre mitt beste.

 

M+ er fantastisk, og det er også systemet med flere nivåer på raids. Skulle gjerne sett raids på enda flere nivå, i et m+-lignende system.

Jeg foretrekker å gjøre ett raid og når det er på farm, så går man til neste, man begynner ikke på det samme raidet igjen, bare vanskeligere "nivå"

Vanilla og BC hadde dette trappesystemet

Tror nok alle ville ha foretrukket det gamle systemet hvor det var bare normal, men at normal raid var "mythic"

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke hva som er negativt med flere valgmuligheter.

 

Du kan kanskje argumentere for at du heller vil at Blizzard skal bruke ressurser på å utvikle noe annet, men jeg trur ikke Blizzard bruker noe særlig tid på å balansere noe annet enn Mythic. Normal og Heroic er en ettertanke.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hva du mener. Tiden de nå bruker på å balansere mythic ville da heller blitt brukt på å balansere denne ene vanskelighetsgraden. som kanskje til og med tar enda løengere tid, da dette er den vanskelighetsgraden alle vil spille. Enten må 99% av spillerne eksluderes fullstendig, eller så må bossene balanseres så de øker drastisk i nivå fra den første til siste.

 

Eventuelt spart tid fra dagens system er da kun det de bruker på LFG, N, HC, som jeg trur er svært minimalt sammenlignet med Mythic.

Endret av Skurupu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skjønner fremdeles ikke.

 

Du skrev dette:

 

(...)

Tror nok alle ville ha foretrukket det gamle systemet hvor det var bare normal, men at normal raid var "mythic"

Så om det bare blir én vanskelighetsgrad skjønner jeg ikke hvordan du mener at de kan bruke mindre tid på å balansere den, enn de nå gjør med Mythic.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...