Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Greit å slippe å få items med 3 milliardær Artifact power, men det nye systemet er litt teit og.

Hver uke senkes kravet for neste rank med ca. 23% , men den reduserer også progresjonen din mot neste rank med 23%.
Dvs. er du 10 000 / 20 000 (50% på vei), så er du forsatt 50% på vei etter reset, du får mao. 7700 / 15 400 og ikke 10 000 / 15 400.

Det fører til et par merkelig ting som at det svarer seg som regel å spare emissaries fra mandag og tirsdag til onsdag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det gjør jeg hver uke. Leverer ikke inn WQs på mandag og tirsdag. Mye bedre å levere inn etter reset.

 

Men det er 23%? Jeg trudde det var 30%.

Det er ca. 23% ja .

Du kan jo regne på det selv her (fra den første uken):

nF0ObsS.png

 

1-8 endrer seg aldri, og de øvrige vil aldri bli mindre enn 1000.

 

Ja, hvis ikke hadde du jo fått gratis AP

Det kommer an på systemet, med emissaries mister du strengt talt 184-460 artifact med å levere inn på mandag og tirsdag.

 

Uansett, så bryr hele artifact power meg midt i ræva, har nok til de 2 viktigste traitene på all armoren som er tilgjengelig. 

 

 

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Enig. Jeg farmer på ingen måte AP. Blåser i hele greia. Har enda ikke tatt én eneste Island Expedition, fordi det ser så kjedelig ut.

 

Men jeg er helt for å gjør ting som å ikke levere inn quests før etter reset, da det jo ikke krever noen innsats fra meg.

 

Jeg raider ikke Mythic, ei heller pusher jeg veldig høye keys, så det er absolutt ingen vits å farme AP.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Er det meningen at en skal gjøre expeditions for å få mye azerite?

Isåfall så syns jeg at de burde få inn et system slik at folk som ikke ønsker å spille det også kan få mye azerite.

 

Azerite rewards er generelt alt for lave syns jeg. Spesielt med tanke på hvor mye kravet for en ny level driver og hopper oppover.

Rewards fra World Quests burde scalet. Slik at den prosentvis gir like mye på level 25 som på level 10.

Det er et sånn system tilgjengelig, med weekly "soft cap" på Islands expeditions .

Gjør 6(?) heroics 1 gang i uka, det tar ca. 1 time og gir ca. 4000 artifact power. 

Ja, man kan forsette å gjør heroics etterpå for mer artifact power, men da bruker man rundt 3 timer på å få nye 4000 artifact power.

Artifact level over 21(?) gir uansett fryktelig lite, så hadde ikke stresset for mye med å tjene så mye. 

 

I tillegg har du ca. hver 3 uke mulighet for kjappe 5000 artifact power med innlevering mot warfront. 

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Det er ca. 23% ja .

Du kan jo regne på det selv her (fra den første uken):

nF0ObsS.png

 

1-8 endrer seg aldri, og de øvrige vil aldri bli mindre enn 1000.

 

Det er for så vidt ikke noe problem at det ikke går under 1000 og at 1-8 ikke forandres.

1-10 er for så vidt ikke så ille. Men etter 10 så begynner mengden en trenger mellom hver level å vokse i en idiotisk tempo.

Fra 19-20 så trenger du altså mer enn fra 0-14.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det er for så vidt ikke noe problem at det ikke går under 1000 og at 1-8 ikke forandres.

1-10 er for så vidt ikke så ille. Men etter 10 så begynner mengden en trenger mellom hver level å vokse i en idiotisk tempo.

Fra 19-20 så trenger du altså mer enn fra 0-14.

Den første uken ja , det er ikke meningen at du skal få alt på en gang.

Om det ikke hadde vært en slags "soft cap", aka. til slutt trenger du så latterlig mye til neste level at det ikke er vits, hadde spillere følt at de måtte grinde AP i det uendelige. 

Og strengt talt er det vel bra at å ha så mye mer enn 20 er totalt uinteressant. 

I Legion varte jo artifact power grinden veldig mye lenger (selv om den var riktignok litt mer interessant). 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

AP grind vil bli MYE lettere når vi får flyging, ogdet er da jeg starter å spille for fullt

Lettere ja, men det hjelper jo lite på at det å gjør WQ er like interessant som å se maling tørke. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Verste med WQ er veien dit og aggro mobs som dazer/dismounter, noe som blir borte med flyging

Vel, du kan spille tank eller kjøpe item fra LW som forhindrer daze og dismount. 

 

Nei, verste med WQ er at det er helt latterlig uinspirert og uinteressant å drepe 8 kråker, 3 bjørner og en edderkopp for 19. gang. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...