ChopperRead Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni (endret) Cappo skrev (10 minutter siden): Fornøyd? Nei. Uavgjort hadde jeg vært fornøyd med. Men når du stiller det laget her mot et toppet Frankrike, da er de fleste av oss realistiske, ikke nødvendigvis fornøyde. Personlig er jeg særdeles misfornøyd med laguttaket generelt og hadde heller sett toppet Norge mot toppet Frankrike. Enig. Her har Ståle driti på draget. Hvorfor skal man ville spille mot ett mye bedre lag enn Sverige, og i tillegg måtte reise? Er det umulig å gjøre ett jævla offensivt bytte eller? Herregud så vi har kastet dette vekk. Tapermentalitet å ikke ville vinne gruppa. Endret 26. juni av ChopperRead 3
Noxhaven Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni ChopperRead skrev (10 minutter siden): Enig. Her har Ståle driti på draget. Hvorfor skal man ville spille mot ett mye bedre lag enn Sverige, og i tillegg måtte reise? Er det umulig å gjøre ett jævla offensivt bytte eller? Herregud så vi har kastet dette vekk. Tapermentalitet å ikke ville vinne gruppa. Ser nesten ut som om gutta har fått beskjed om å tape. Norge ligger under med 2 mål, men er laget som spiller som om de prøver å drøye ut tiden. Merkeligste matchen jeg har sett.
Dagner Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Tro hvor sykt frustrerende det har vært for Haaland å se denne kampen bra benken 1
ChopperRead Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Flaut. Ikke av spillerne, av management og disse prioriteringene. Skjønner ikke poenget, taper bare på dette. 1
Lemongrass Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Fornuftig valg av Ståle. Jeg tror ikke vi ville vunnet denne uansett. 1
ChopperRead Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Lemongrass skrev (Akkurat nå): Fornuftig valg av Ståle. Jeg tror ikke vi ville vunnet denne uansett. Tapermentalitet kalles det. Hadde de beste offensive spilt hadde vi hatt flere mål ikveld.
oorion Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Ser dommedags profetene her i kommentarfeltet i tillegg til i alle landets aviser tragisk, akkurat samme som skjedde under Marokko kampen. Skjønner dere ikke at Norge ikke har bredden til Frankrike, hadde Norge spilt med de beste i dag, egentlig en "ubetydelig" kamp, for så å vært sliten mot laget de møter om 3 dager, så hadde det vært mye værre, Det Norske B-laget var jo på høyden i flere perioder mot Franskmennene, hadde vi vært litt mer på med avslutninger hadde vi ikke tapt 1 - 4. 1
oorion Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni ChopperRead skrev (5 minutter siden): Tapermentalitet kalles det. Hadde de beste offensive spilt hadde vi hatt flere mål ikveld. Ja, hvorfor skulle vi det?, da er det ikke sikkert vi hadde vært like gode i kampen som er mer viktig om 3 dager. 1
Noxhaven Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Tanken til Ståle er nok at vi har lite å tjene på å vinne denne kampen, og om vi skal spille for å vinne den så koster det oss mer enn det er verdt med tanke på kommende kamper, krefter og sjansen for skader. Er nok greit at flere får noen minutter på banen også, flere så jo ut som hadde sceneskrekk der ute og var livredde for å røre ballen eller gjøre seg spillbar i frykt for å få en passning - flere tinte opp ila. andre omgang. Må vi bytte ut noen i sluttspillet så er det greit at de ble tint opp nå i dag. Men er helt enig i at man følte på mye frustrasjon.
Lemongrass Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Men helt ærlig 4 - 1 når vi stiller med B-laget mot et toppet Frankrike, at vi er milimeter unna å score et eller flere mål til, og er jevgod i andre omgang - er nesten bedre enn det man kunne håpe på. Hadde vi unngått det siste målet i mot så hadde jeg vært rimelig fornøyd. 4 1
King Tony Craig Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Trist med resultatet mot froskespiserne. Så får vi bare håpe at det var riktig av Ståle Stiil å bytte ut hele laget. Selv står jeg på at det var en merkelig manøver. Gjort er gjort, åkkesom. I mellomtiden er det andre kamper og om en drøy time venter Kapp Verde mot Saudi. Om lille Kapp Verde klarer å komme seg videre fra gruppespillet må det jo være en sterk kandidat til det mest sensasjonelle som har skjedd innen VM-historien.
oOF Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Det så ut som om mange på B-Norge ikke var klar over hvor lite tid de egentlig har på dette nivået. 2
ReaveЯ Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Norge kunne fort scoret 2-3 mål til og skapte flere muligheter og var best over lengre perioder i 2 omgang. Synes ikke er så aller verst mtp Frankrike stilte aller beste laget og er storfavoritt til å vinne VM. Faktisk hadde Norge høyere xG enn Frankrike 3
Jotun Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Andre omgang bar tydelig preg av et Frankrike på kvart maskin. Med en gang de giret opp ble det farlig. 2
ronron25 Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni HF- skrev (På 20.6.2026 den 23.59): Fotball er et spel der 22 mann springer etter en ball og til slutt vinn Tyskland! Gary Lineker sine ord. https://www.brainyquote.com/authors/gary-lineker-quotes 1
hightow Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni (endret) 6 hours ago, ^fmj said: Kapp Verde! Uruguay må være VMs store skuffelse. Enig. Hvis Uruguay hadde klart 2.plassen hadde de fått en ordentlig batalje mot Argentina i 16-delsfinalen Endret 27. juni av hightow
kremt Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Med 3-4 scorede mål tok de nok ikke ut sitt fulle potensiale etter pausen.
DukeNukem3d Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Er Portugal virkelig en av favorittene? Colombia klart best 20 minutter inn.
^fmj Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni DukeNukem3d skrev (35 minutter siden): Er Portugal virkelig en av favorittene? Colombia klart best 20 minutter inn. De har ganske lav odds, men jeg blir EKSTREMT overrasket om de vinner. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå