ronron25 Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni Norge har gått opp fem plasser og ligger nå på 26. plass(FIFA rankingen). Senegal ligger på 16. plass. Gått en ned. https://inside.fifa.com/fifa-world-ranking/men
Noxhaven Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni Elfenbenkysten spiller utrolig bra mot Tyskland og der satt den også - bra match så langt!
Noxhaven Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni Lurer på om Elfenbenkysten klarer å holde dette tempoet i andre omgang. Greit at det er et ungt lag, men makan som de beveger seg på banen og gir alt i alle situasjoner. Det er som 10 motsatser til Ronaldo. 2
jjkoggan Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni A shower in spots in the morning followed by periods of rain, some heavy, and a thunderstorm in the afternoon; beneficial rain can lead to ponding on roadways Vi skal «ro» i regnvær og mulige ekstra pauser hvis det blir tordenvær på MetLife stadion på mandagens kamp mot Senegal jeg gleder meg likevel!
HF- Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni HF- skrev (48 minutter siden): Ifølge Wikipedia skal nummer 2 fra gruppe e spele mot nummer 2 fra gruppe i. Dersom Norge tar poeng mot Senegal kan det bli Elfenbenskysten vi møter. Dei speler no mot Tyskland Akkurat no ligg det an til at vi møter Tyskland (om vi kjem på andreplass) 1
HF- Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni Fotball er et spel der 22 mann springer etter en ball og til slutt vinn Tyskland! 1
King Tony Craig Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni (endret) Snikpellik skrev (13 timer siden): Ingen har fått rødt kort for rasisme I så fall har NRK kommet med feilinformasjon. Dette her stod i artikkelen jeg linket til. "I april kom nyheten om at du kan få rødt kort dersom du dekker til munnen. FIFA-president Gianni Infantino mente det var nødvendig i kampen mot rasisme". Endret 20. juni av King Tony Craig 1
King Tony Craig Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni HF- skrev (15 minutter siden): Fotball er et spel der 22 mann springer etter en ball Dette fikk jeg Per Inge Torkelsen-vibber av 😅 2
^fmj Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Curaçao, kanskje de skulle enes om en uttalemåte? Hvor mange varianter ender vi opp med til slutt?
King Tony Craig Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni ^fmj skrev (6 timer siden): Kapp Verde! Sjuk kamp i natt. Nå er det bare å krysse fingre og tær for at de slår eklingene Saudi-Arabia i den siste kampen. 1
King Tony Craig Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni DukeNukem3d skrev (På 14.5.2026 den 17.54): Stor nedtur faktisk, jeg foretrekker hvem som helst i NRK. Reaksjoner internt i NRK etter at Kasper Wikestad skal kommentere fotball-VM Han har ennå ikke kommentert en eneste kamp så langt, så jeg ser ikke helt vitsen med hvorfor de hentet han til NRK. Mulig de vil spare den "entusiastiske" gaulinga hans til etter gruppespillet. Håper på at han har blitt bortført av aliens eller noe, men det blir vel med håpet... Jeg så Tunisia-Japan nylig med Nora Johnsen som hovedkommentator og Bengt Eriksen som ekspert. Min favorittduo hittil i mesterskapet (medregnet folka i TV 2). Flinke kommentatorer, begge to. Og mer behagelige å høre på enn Wikestad.
Korgutt Skrevet 23. juni Forfatter Skrevet 23. juni King Tony Craig skrev (På 22.6.2026 den 8.11): Han har ennå ikke kommentert en eneste kamp så langt, så jeg ser ikke helt vitsen med hvorfor de hentet han til NRK. Mulig de vil spare den "entusiastiske" gaulinga hans til etter gruppespillet. Håper på at han har blitt bortført av aliens eller noe, men det blir vel med håpet... Jeg så Tunisia-Japan nylig med Nora Johnsen som hovedkommentator og Bengt Eriksen som ekspert. Min favorittduo hittil i mesterskapet (medregnet folka i TV 2). Flinke kommentatorer, begge to. Og mer behagelige å høre på enn Wikestad. Wikestad skal kommentere samtlige kamper med Norge som NRK har rettighetene til. I tillegg til nattens kamp mot Senegal har de også rettighetene til kampen mot Frankrike fredag kveld. 1
Eddie_Peddie Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Enig, det er ikke noen særlig engasjerende greie. Synes det er kulere med skøyter i kilt og sekkepipe. Roinga virker mer som laget for å bli noe viralt enn en fotballting. Men det sagt så har jeg ingenting imot at folk hopper på og blir med. Kjør på, selv om det ikke appellerer til meg noe særlig
Jotun Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Lit kult med det kollektivet "ho'et" når det runger men selve roinga skjønner eg ikke..... Men men
jjkoggan Skrevet 23. juni Skrevet 23. juni Det som var morsomt var amerikanerne rundt meg i stadionet med norske drakter som prøvde å «ro» men trodde nordmennene sa «Hu». På amerikansk ville man vanligvis si «stroke!» ikke row Det var så mange amerikansk Norge fans at det var vanskelig å skille mellom amerikanere og nordmenn 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå