Gå til innhold

FOTBALL-VM 2026

Korgutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på om Elfenbenkysten klarer å holde dette tempoet i andre omgang. Greit at det er et ungt lag, men makan som de beveger seg på banen og gir alt i alle situasjoner. Det er som 10 motsatser til Ronaldo.

• Liker 2
Skrevet

A shower in spots in the morning followed by periods of rain, some heavy, and a thunderstorm in the afternoon; beneficial rain can lead to ponding on roadways

Vi skal «ro» i regnvær og mulige ekstra pauser hvis det blir tordenvær på MetLife stadion på mandagens kamp mot Senegal

jeg gleder meg likevel!

Skrevet
HF- skrev (48 minutter siden):

Ifølge Wikipedia skal nummer 2 fra gruppe e spele mot nummer 2 fra gruppe i. Dersom Norge tar poeng mot Senegal kan det bli Elfenbenskysten vi møter. Dei speler no mot Tyskland 

Akkurat no ligg det an til at vi møter Tyskland (om vi kjem på andreplass) 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Snikpellik skrev (13 timer siden):

Ingen har fått rødt kort for rasisme

I så fall har NRK kommet med feilinformasjon.

Dette her stod i artikkelen jeg linket til.

"I april kom nyheten om at du kan få rødt kort dersom du dekker til munnen. FIFA-president Gianni Infantino mente det var nødvendig i kampen mot rasisme".

Endret av King Tony Craig
  • Liker 1
Skrevet
DukeNukem3d skrev (På 14.5.2026 den 17.54):

Stor nedtur faktisk, jeg foretrekker hvem som helst i NRK. 

Reaksjoner internt i NRK etter at Kasper Wikestad skal kommentere fotball-VM

Han har ennå ikke kommentert en eneste kamp så langt, så jeg ser ikke helt vitsen med hvorfor de hentet han til NRK.
Mulig de vil spare den "entusiastiske" gaulinga hans til etter gruppespillet.

Håper på at han har blitt bortført av aliens eller noe, men det blir vel med håpet...

Jeg så Tunisia-Japan nylig med Nora Johnsen som hovedkommentator og Bengt Eriksen som ekspert. Min favorittduo hittil i mesterskapet (medregnet folka i TV 2). Flinke kommentatorer, begge to. Og mer behagelige å høre på enn Wikestad.

Skrevet
King Tony Craig skrev (På 22.6.2026 den 8.11):

Han har ennå ikke kommentert en eneste kamp så langt, så jeg ser ikke helt vitsen med hvorfor de hentet han til NRK.
Mulig de vil spare den "entusiastiske" gaulinga hans til etter gruppespillet.

Håper på at han har blitt bortført av aliens eller noe, men det blir vel med håpet...

Jeg så Tunisia-Japan nylig med Nora Johnsen som hovedkommentator og Bengt Eriksen som ekspert. Min favorittduo hittil i mesterskapet (medregnet folka i TV 2). Flinke kommentatorer, begge to. Og mer behagelige å høre på enn Wikestad.

Wikestad skal kommentere samtlige kamper med Norge som NRK har rettighetene til. I tillegg til nattens kamp mot Senegal har de også rettighetene til kampen mot Frankrike fredag kveld.

• Liker 1
Skrevet

Enig, det er ikke noen særlig engasjerende greie. Synes det er kulere med skøyter i kilt og sekkepipe. Roinga virker mer som laget for å bli noe viralt enn en fotballting. Men det sagt så har jeg ingenting imot at folk hopper på og blir med. Kjør på, selv om det ikke appellerer til meg noe særlig 

Skrevet

Det som var morsomt var amerikanerne rundt meg i stadionet med norske drakter som prøvde å «ro» men trodde nordmennene sa «Hu».  På amerikansk ville man vanligvis si «stroke!» ikke row

Det var så mange amerikansk Norge fans at det var vanskelig å skille mellom amerikanere og nordmenn 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...