HF- Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Har sett litt på veien videre. Dersom vi slår Frankrike, vil vi få en gruppetreer som motstander, kan bli Sverige. Så sannsynligvis Tyskland i neste kamp Andreplass i gruppa betyr kamp mot toeren fra gruppe E, sannsynligvis Elfenbenskysten. Og so sannsynligvis Brasil i neste kamp. Kva er best, å møte Tyskland eller Brasil?
DukeRichelieu Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Kjetil Jakobsen på FB: "Det er stor forskjell på å bli nummer en eller to i denne gruppa. Gruppevinnerne får spille resten av VM i det nordøstlige USA, på arenaer som de allerede kjenner, med fansen på plass. De blir boende på samme anlegg og hotell hele VM. Toeren må tilbringe resten av VM med å fly rundt på det amerikanske kontinentet, bytte tidssoner og spille foran motstanderens fans på det som vil oppleves som bortebane, og der varmen kan være mer plagsom enn i Boston og New Jersey." Godt argument for å gå inn for å vinne - noe jeg uansett håper de gjør. Jeg håper og tror både Haaland og Ødegård stiller til start i morgen, men blir nok litt endringer ellers. Personlig tror jeg også det er noe med å opprettholde momentumet de har nå videre. En seier mot Frankrike hadde vært fantastisk. Gleder meg enormt til morgendagen. 1
:utakt Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni HF- skrev (29 minutter siden): Kva er best, å møte Tyskland eller Brasil? Vi har ålreit statistikk mot Brasil, da. 1
Dagner Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Den strenge dømmingen har dessverre blitt litt ødeleggende så langt i Ecuador-Tyskland
King Tony Craig Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni Dølle greier av Tyskland. Og målet deres skulle jo vært annullert. 1
HF- Skrevet 25. juni Skrevet 25. juni King Tony Craig skrev (1 minutt siden): Dølle greier av Tyskland. Og målet deres skulle jo vært annullert. Det var et Tyskland som allereie var gruppevinner og ikkje hadde noke å spele for, dei kan ha mykje meir å by på seinere 1
HF- Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Det blir et b-prega norsk landslag som skal ut mot Frankrike i kveld
hightow Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Slik ser sluttspill-tablået foreløpig. Hvis vi skal komme langt tror jeg vi absolutt bør komme på venstre side. Heller Tyskland -> Nederland/Marokko, enn Brasil -> Mexico/England. Irriterende at Argentina antagelig får walkover til semi-finale. 1
Jotun Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Tenker det samme. Solbakken er tydeligvis ikke helt enig. Selv om eg tror vi ser både Haaland og Ødegård på slutten.
Karltorbj Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Jotun skrev (15 minutter siden): Tenker det samme. Solbakken er tydeligvis ikke helt enig. Selv om eg tror vi ser både Haaland og Ødegård på slutten. Nå får vi se om det er noe tak i resten av gjengen.
ChopperRead Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Uenig i å bytte så grasalt mye. Betyr faktisk noe å vinne gruppa 1
ChopperRead Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni (endret) Dette kan bli stygt. Elendig av Thorstvedt Elfenbenskysten blir mye hardere enn Sverige.. Endret 26. juni av ChopperRead
Imaginacíon Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Litt kjipt at Frankrike scorer allerede nå. 5-0 ville bli nedtur.
Dagner Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Litt surt at den eneste kampen så langt som går til norsk tidssone-vennlige tider er dette her. 1
ChopperRead Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Aasgard er vant med det labre tempoet fra den skotske ligaen!
ChopperRead Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni (endret) 🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡 Bare å bytte ut Thorstvedt øyeblikkelig. Fyfaen de får bare stå å prikke de inn.. hvor er midtbanen, bare Berg alene defensivt. Aasgard i ingenmannsland og Thorstvedt helt bortreist. Der scorte faen meg hestehalen, haha! Endret 26. juni av ChopperRead
Dagner Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Jaja, kan vi kanskje gjøre noen bytter og gå litt for det? Om B-laget scorer mål så hadde det vært gøy å hatt en litt bedre tropp
REALITET Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Påtide å jekke ned optimismen. Alltid morsomt å se norske fans rope om finale så fort man kvalifiserer seg til et mesterskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå