Gå til innhold

FOTBALL-VM 2026

Korgutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett litt på veien videre. Dersom vi slår Frankrike, vil vi få en gruppetreer som motstander, kan bli Sverige. Så sannsynligvis Tyskland i neste kamp

Andreplass i gruppa betyr kamp mot toeren fra gruppe E, sannsynligvis Elfenbenskysten. Og so sannsynligvis Brasil i neste kamp.

Kva er best, å møte Tyskland eller Brasil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjetil Jakobsen på FB:

"Det er stor forskjell på å bli nummer en eller to i denne gruppa. Gruppevinnerne får spille resten av VM i det nordøstlige USA, på arenaer som de allerede kjenner, med fansen på plass. De blir boende på samme anlegg og hotell hele VM. Toeren må tilbringe resten av VM med å fly rundt på det amerikanske kontinentet, bytte tidssoner og spille foran motstanderens fans på det som vil oppleves som bortebane, og der varmen kan være mer plagsom enn i Boston og New Jersey."

Godt argument for å gå inn for å vinne - noe jeg uansett håper de gjør. Jeg håper og tror både Haaland og Ødegård stiller til start i morgen, men blir nok litt endringer ellers.

Personlig tror jeg også det er noe med å opprettholde momentumet de har nå videre. En seier mot Frankrike hadde vært fantastisk. 

Gleder meg enormt til morgendagen.

• Liker 1
Skrevet
HF- skrev (29 minutter siden):

Kva er best, å møte Tyskland eller Brasil?

Vi har ålreit statistikk mot Brasil, da. :fun:

• Liker 1
Skrevet
King Tony Craig skrev (1 minutt siden):

Dølle greier av Tyskland. Og målet deres skulle jo vært annullert.

Det var et Tyskland som allereie var gruppevinner og ikkje hadde noke å spele for, dei kan ha mykje meir å by på seinere

• Liker 1
Skrevet

Slik ser sluttspill-tablået foreløpig. Hvis vi skal komme langt tror jeg vi absolutt bør komme på venstre side.

Heller Tyskland -> Nederland/Marokko, enn Brasil -> Mexico/England.

image.thumb.png.dbe800b8ed8170524e34bb37d80cfb33.png

Irriterende at Argentina antagelig får walkover til semi-finale.

• Liker 1
Skrevet

Tenker det samme. Solbakken er tydeligvis ikke helt enig.

Selv om eg tror vi ser både Haaland og Ødegård på slutten.

Skrevet
Jotun skrev (15 minutter siden):

Tenker det samme. Solbakken er tydeligvis ikke helt enig.

Selv om eg tror vi ser både Haaland og Ødegård på slutten.

Nå får vi se om det er noe tak i resten av gjengen.

Skrevet (endret)

🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡

Bare å bytte ut Thorstvedt øyeblikkelig. 

Fyfaen de får bare stå å prikke de inn.. hvor er midtbanen, bare Berg alene defensivt. Aasgard i ingenmannsland og Thorstvedt helt bortreist. 

Der scorte faen meg hestehalen, haha!

Endret av ChopperRead
Skrevet

Jaja, kan vi kanskje gjøre noen bytter og gå litt for det? Om B-laget scorer mål så hadde det vært gøy å hatt en litt bedre tropp

Skrevet

Påtide å jekke ned optimismen.  Alltid morsomt å se norske fans rope om finale så fort man kvalifiserer seg til et mesterskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...