Klarer ikke å se hvorfor så mange klager her, Norge må hvile da det er kamp om 3 dager, dette er egentlig ikke en "viktig" kamp, folk reagerer på samme måte som de reagerte på den Marokko kampen, er ingen poeng, det viktigste er neste kamp, så enkelt er det, Frankrike har flere gode spillere å bytte inn på en Norge, derfor kan de spille som de gjør, med toppet lag. slapp av.