Gå til innhold

Nytt forumutseende!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pent, men lite funksjonelt.

 

Kategoriene til venstre er for smale, så ordene kuttes av.

 

Selve innleggene er for brede. Linjene blir lange, som gjør det tungt å lese. Det ér faktisk en grunn til at boksider er høyere enn de er brede.

 

Fonten er blurry på Firefox på Linux.

 

^^ Det han sa

Lenke til kommentar

1/3 av bildet når jeg klikker meg inn i en tråd er nå fullt av ingenting. Ingenting jeg vil lese etter å ha klikket meg inn i en tråd hvertfall. Det er trådens innlegg jeg vil lese, ikke banners, menyer og artikkelenker. Synes rett og slett dette er feil fokus. Ja, det ser delvis pent ut, men på et forum vil jeg helst ha forumtrådene i fokus, ikke menyene. Gi meg en meny som henger fast på siden av skjermen mens jeg scroller meg nedover i en forumtråd som har 90% av skjermen i midten og jeg skal for alltid være glad. Men nei. Dette er ikke bra IMO.

 

Kan ve like gjerne bare streke ut deler av innlegget mitt, da jeg vet de negative sidene blir ignorert akkurat nå uansett siden dere har bestemt dere for ett design, og kun ett design. Jeg skjønner at dere ikke ville ha over 9000 forumdesign å vedlikeholde, men dette blir å svinge for langt i motsatt retning. Som WIndows 8 etter WIndows 7. Og det er ikke fordi alt jeg er vandt til er bedre, jeg mener genuint at Win8 er dårligere i bruk. Ikke mye, men dårligere likevel.

Lenke til kommentar

Man blir vel vandt til det her også, men likte ikke at hele raden på venstre side ble endret til symboler når du bruker zoom. Jeg har ofte PCen tilkoblet TVen å må da ha den på 120% visst jeg skal klare å lese noe. Dessuten ble jo Darkstyle borte som er helt katastrofe :cry:

Sjekk ut den nye versjonen jeg lappet sammen sammen i stad.. Link i sig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...