Jump to content

Konto brukes ikke

Medlemmer
  • Content Count

    6644
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3895 :)

Profile Information

  • Kjønn
    Ikke oppgitt
  1. Dette er ett minimum i gitte situasjoner og ikke noe man skal følge kategorisk. Man skal klare å stoppe hvis denne må bråbremse. Hvis man da må ligge med mer enn 3 sekunder, så skal man det og er forpliktet ihht regelverket.
  2. Legger ved redigeringen som ble lagt til: Edit: De er prisgitt å bli sluppet fram. Samme med MC hvis alle ligger 'å presser'. Hvis du slipper fram MC så påvirker det ikke engang de bak deg iom han allerede ligger i rompa di og foran de. Mens de du slipper fram fra sideveier påvirker virkelig hvor langt tid alle i køen må stå. Det kan være en bil du slipper fram, som kom akkurat når vi passerte (omsider) og vi har stått i køen lenge - hvorfor skal da den bilen som nettopp sluttet på jobb få komme inn i køen foran deg(meg) Bare så det er sagt - jeg mener man fint kan slippe fram sideveier og MC. Får være måte på smålighet
  3. Selvfølgelig er det det - jeg som står bak deg kommer senere fram pga ditt syn på det. Edit: De er prisgitt å bli sluppet fram. Samme med MC hvis alle ligger 'å presser'. Hvis du slipper fram MC så påvirker det ikke engang de bak deg iom han allerede ligger i rompa di og foran de. Mens de du slipper fram fra sideveier påvirker virkelig hvor langt tid alle i køen må stå. Det kan være en bil du slipper fram, som kom akkurat når vi passerte (omsider) og vi har stått i køen lenge - hvorfor skal da den bilen som nettopp sluttet på jobb få komme inn i køen foran deg(meg) Bare så det er sagt - jeg mener man fint kan slippe fram sideveier og MC. Får være måte på smålighet
  4. Seriøst ... det er de færreste som har fått en enda bot for å ha brutt lovverket for sykkel, som å bruke lys på sykkel, ikke kjøre på rødt, ikke for stor fart på fortau, osv osv ....
  5. Du kjører når det er kø. Du står i kø og den går sakte framover. Fra sidene(sideveier) kommer det biler som gjerne vil inn i køen du er i(som er forkjørsvei). Spørsmålet er om du noen gang slipper fram noen av disse. Eller forventer/håper på at du kan bli sluppet inn når du selv kommer fra sidevei når det er kø.
  6. Så du bekrefter at du ikke slipper fram noen i trafikken, som har vikeplikt?
  7. I terreng syns jeg det er greit å supplerer med hjelmlys
  8. Du slipper aldri inn folk som har vikeplikt altså ... Å forventer ikke å få slippe inn når det er tettpakket og du har vikeplikt. Umulig å komme inn hvis du følger snikprinsippet ditt. Edit: Så du sier egentlig at ingen unnskyldning for din og andres sniking - kanskje fordi det ikke er nødvendig iom det er slik trafikkavviklingen fungerer og det er en ok løsning for alle.
  9. Folkeopplysningen 3:7 Cannabis https://tv.nrk.no/serie/folkeopplysningen
  10. Nei, cuckolding eller hanrei er en rimelig spesifikk fetisj som handler om mer enn bare det å ha et åpent forhold eller en trekant. Men selv om du er enda mer imot "cucking" så finnes det jo mange av de som også har like fungerende forhold som noen andre. De gjør det bare annerledes enn det du ville vært komfortabel med. Men det betyr ikke at de gjør noe galt. I bunn og grunn handler vel forhold om det å kommunisere godt med hverandre. Det gjelder både for cucks og alle andre. Hvordan kan et slikt forhold fungere? Det må bli sjalusi inn i bildet i lengden. Hvordan kan mono forhold holde ... noe de som oftest ikke gjør Må jo få lyst på noe annet i lengden
  11. Det er også sjokkerende at en svært stor andel av bilistene kjører med mangelfulle lys, feil bruk av lys og lignende. Ja, understreker hvor viktig det er med refleksbrikken.. Refleks har da ingen verdi uten lys å reflektere. Ser du ofte biler som kjører på bekmørke veier uten noe som helst lyskilde på bil eller i omgivelser? Såklart ikke, de er jo umulig å se! De hvem?
  12. Personlig syns jeg ikke det er tvil i det hele tatt. Hadde hun kjørt på en unge, så hadde man vurdert da også mon tro - sikten er den samme. "- Sjåføren opplyser at hun hadde nedisede eller nedduggede ruter, så vi foretar nå vurdering med en jurist om sjåføren skal få beholde førerkortet. Vi vet foreløpig ikke helt hva dette ender med"
×
×
  • Create New...